Hyvä että Ukko-ylimmäinen muistutti rokkareita vähän kuolevaisuudesta...
Tuollaista puuskittaista ukkossadetta saisi olla näiden rokkien ajan jatkuvasti.
Rokkiapinat kastuivat...
26
260
Vastaukset
- Anonyymi
Noi eipä ollut kaksinen sade. Rokkiväki vain innostui :D
- Anonyymi
Eipä voi kuin ihmetellä miten jotkut ilakoivat toisten epäonnistumisille ja vastoinkäymisille. Toivottavasti sitten hiukan vanhempana lillit kuzessa ja pazkassa syrjäisen paikkakunnan hoitopaikalla ja huudat hoitajia apuun jotka kuitenkin pitävät kahvitaukonsa jämptisti ja saapuvat ns. avuksesi kunhan hoitelevat muut vähemmän tärkeät hommat ensin....jos sittenkään.
- Anonyymi
Vai niin?
Rokkarit ovat kylläkin tähän asti ilakoineet lähiasukkaiden kotirauhan kustannuksella ja vähät välittäneet alueen asukkaille aiheuttamastaan häiriöstä.
Luuletteko hiton pahvipäät että vastakaikuna tulisi sympatiaa, ymmärrystä ja sääliä moiselle turhajoukolle, jonka saisi hurrikaani viedä ohotan mereen.
Ja se paskan taputtelu on itselläsikin edessä ennemmin kuin huomaatkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin?
Rokkarit ovat kylläkin tähän asti ilakoineet lähiasukkaiden kotirauhan kustannuksella ja vähät välittäneet alueen asukkaille aiheuttamastaan häiriöstä.
Luuletteko hiton pahvipäät että vastakaikuna tulisi sympatiaa, ymmärrystä ja sääliä moiselle turhajoukolle, jonka saisi hurrikaani viedä ohotan mereen.
Ja se paskan taputtelu on itselläsikin edessä ennemmin kuin huomaatkaan.Onko sinulle jo kerrottu eutanasiasta? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle jo kerrottu eutanasiasta? :)
Sinulle ei vissiin ole? Olisi kyllä pitänyt...👍
- Anonyymi
Rokkarit toimivat myös hoitajina,heh heh.voi olla että kahvitauko venyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokkarit toimivat myös hoitajina,heh heh.voi olla että kahvitauko venyy?
Ainahan niillä venyy, kaikki muut hommat paitsi kotiin lähtö. Vätys-sukupolvi.
- Anonyymi
Nyt kun tämä itärokki on saatu päätökseen niin mie vaan kysyn. Kuka siivoo kylän ja kenen kustannuksella kaikki eritteet ym. siivotaan.
- Anonyymi
Siivous tapahtuu talkootyöllä, urheiluseurat siitä rahaa myös saavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivous tapahtuu talkootyöllä, urheiluseurat siitä rahaa myös saavat.
Kukas ne rahat maksaa? Kaupunkiko, eli veronmaksajatko?
- Anonyymi
Eikö se ukkojumala välillä tehny siivoustyötä?pesi vähän eritteitä ym?
- Anonyymi
Rokki on vain viikonloppuna. Seniilien ulinaa jatkuu läpi vuoden.
- Anonyymi
Seniilit istuvat rokin jälkeen eli loput 51 viikkoa vuodesta kusi tenassa ja kyttäävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seniilit istuvat rokin jälkeen eli loput 51 viikkoa vuodesta kusi tenassa ja kyttäävät.
Sinulla nuo virtsan pidätys asiat ovat aina mielessä, onko sinulle sen suhteen pahakin ongelma...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla nuo virtsan pidätys asiat ovat aina mielessä, onko sinulle sen suhteen pahakin ongelma...?
Eipä oikeastaan,lähimpään pusikkoon tai kulman taakse aina........tai siihen mihin kerkee.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oikeastaan,lähimpään pusikkoon tai kulman taakse aina........tai siihen mihin kerkee.....
Niinpä. Eikä näytä tuottavan ongelmia imbesillipellelle virtsata vaikka keskellä katua...
- Anonyymi
Mikä avaajaa vaivaa, kateus kun et päässyt mukaan joka rahapulan takia vai eikö hoitolaitos päästä viikonloppuvapaille?
- Anonyymi
Luuletkos ihan tosissasi jonkun olevan idiooteille kateellinen...?
- Anonyymi
Joko pian saa ostaa ensi vuoden Ilosaarirock-lippuja?
- Anonyymi
Voi helvetti... Olet sairas yksilö tai muuten vaan pimee...
Sade viilensi mukavasti, bileet jatkuivat ajallaan..
Vuoden päästä uudestaan, liput tulevat pian myyntiin, esiintyjät pian selvillä joten hyvää ensi kesää odotellessa...
Hanki elämä tai pakene korpeen jos vituttaa...- Anonyymi
Tuollainen sika-apinatyylinen elämä kun ei paljon viehätä, karmeaa jopa katsella.
Onko aikuiset ihmiset todella noin idiootteja?
Pakko kai se on uskoa, mutta kovin pettynyt olen tuohon joukkoon suomalaisia joka tekee kaikkensa osoittaakseen olevansa idioottia rupusakkia.
Ja se on sitten muka hauskaa. - Anonyymi
nu'vui,
peräkammarn pummia ahistaa...
- Anonyymi
Harmittavan lyhyt ukkonen oli ehkä ensi vuonna sitten parempi.
- Anonyymi
Vain yksi artisti joutui perumaan pettymys.
- Anonyymi
Teen kylppäri remontteja ilman kuittii. Jonoon vaan halukkaat👌
- Anonyymi
Tuskin on mitään jonoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273