Vois tanssia kuin paratiisilintu-uros, niin naisetkin ymmärtäisi että on kiinnostunu. Häh?
Eikö miehet
18
224
Vastaukset
- Anonyymi
Palstasetä esiintyi taannoin feeniks-lintuna🤣
- Anonyymi
"‰:t mua sylitanssiin vie..."
- Anonyymi
Se saattaisi näyttää aika huvittavalta😂
- Anonyymi
Tykkäät kuitenkin 🙋🏻♂️
- Anonyymi
Iltaa t paratiisilintu
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Helle on aiheuttanut tuonkin hullun idean.
- Anonyymi
Kyllä noita hulluja ideoita tulee valitettavasti ilman hellettäkin.
-ap-nainen
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=1zxJPQlFFTI&pp=ygUXYmlyZCBtYXRpbmcgZGFuY2UgZnVubnk=
Tässä on oikein tiimihenkeä - kirjaimellisesti wing man:ejä.- Anonyymi
Jo on pää pökrässä.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=1XkPeN3AWIE
Tässä on toinen, joka ei pääty yhtä onnellisesti. Kilpakosija tuli törkeästi keskeyttämään shown. Tällä kertaa rituaali vaatii tanssin lisäksi muitakin erikoistaitoja: pitää osata supistaa pupilleja hypnotisoivasti, lahjoa kukkakimpulla (marjoilla) ja puskea päällä naarasta rintaan.
- Anonyymi
Voisi nolata itsensä pahasti
- Anonyymi
Mä aion lähettää naiselle videoviestin jossa esitän hänelle soidintanssin 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä aion lähettää naiselle videoviestin jossa esitän hänelle soidintanssin 😉
Tee se👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee se👍
Nyt on kiire mut käykö loppuvuodesta?
- Anonyymi
Kun asiaa ajattelee, niin eikös miehet oikeastaan tee tätä? Yrittävät tehdä naisiin vaikutuksen taidoillaan. Olipa ne pallotemppuja tai pyörällä kikkailuja, se alkaa heti, kun hyvännäköinen nainen kävelee ohi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1736071
- 2653374
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423334Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442788- 361914
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291678Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411626- 161497
- 231478
- 241367