ja hetken päästä ei enää muista tai tiedä mitä sanoi?
Voiko ihastunut sanoa asioita
22
319
Vastaukset
- Anonyymi
dementikot toimii noin.
- Anonyymi
Joo ainakin minä 😂
- Anonyymi
Kyllähän sitä möläyteltyä tulee Joskus ei tiedosta ja joskus ei halua enää muistaa…
- Anonyymi
Valmistelee itseään sydänsuruihin. 💔
- Anonyymi
Sellainen joka ei ole kiinnostunut, yrittää heti unohtaa mitä toinen sanoi. Ihan kuin toinen olisi ilmaa.
- Anonyymi
Juu kyllä voi. Ja saa. Hetkinen koostuu toiveista jotka taas on ihan arjenpinnallista kulutusta eli tuokioita. Sitten niin taas niin taas .. niinniin.
- Anonyymi
Hän esitti ettei tuntenut eikä muistanut. Lopuksi ghostasi 🤣
- Anonyymi
🤣
- Anonyymi
Eiiiiiii😂
- Anonyymi
muistisairaus..,
- Anonyymi
Näin voi käydä jos tahallisesti esitetty jotain muuta.
- Anonyymi
Kaverit yllytti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverit yllytti
Keskenkasvuisten juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskenkasvuisten juttuja.
Kyllä muisti voi olla ihan hyvä keskenkin 🤫 minäkin olen parhaimmillani niin.
- Anonyymi
Mulla on muistissa alentumaa ja pelännyr tulevaa. Välillä ihan ok ja toisinaan taas naapurin kanssa kaikki kysytään googlelta. Siksi vältän ihmisiä.
- Anonyymi
Kaasuvalotus🫢
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Tai vain suojelee itseään
- Anonyymi
Hyvä kysymys!! Ja tämä on totta, hormoni myrsky ihastuksen läsnä ollessa tekee kepposia päälle ja ihminen saattaa menettää hetken kokonaan, tai ainakaan ei muista mistä oli hetki sitten puhunut. Ihminen saattaa myös alkaa puhumaan asioita jotka tulevat menneisyydestä, eikä niillä ole siihen hetkeen minkäänlaista tartuntapintaa. Mutta se on suhteellisen harmitonta koska siitä ei jää edes "muistijälkeä". Harmittavampi tapaus on muistinmenetys, hetkellä joka on romanttinen tai läheinen muulla tavoin, ihminen haluaa taltioida rakkaisiin muistoihin.
https://www.youtube.com/watch?v=_ZNUweAerDU&list=RD_ZNUweAerDU&start_radio=1 - Anonyymi
Jännittyneenä voi toistella samaa asiaa tai jos ei kuule jotain, kun muut puhuvat päälle tai puhelimessa ääni pätkii, niin voi puhua hölmöjä, kun ei kehtaa kysyä " mitä sanoit?"
- Anonyymi
Voi, jos on muistisairaus,
- Anonyymi
Jos on jokin asia, mitä ajattelee salaa paljon, siitä voi lipsahtaa jotain vahingossa ikään kuin sivulauseessa. Kaikki kuulee sen, mutta puhuja ei itse tajua, mitä tuli sanottua. Paljastettua vaikka ihastus.
Tällainen "unohdus" voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1736071
- 2653374
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423334Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442788- 361914
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291678Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411626- 161497
- 231478
- 241367