Onko syliinsopiva? Ihannenaisen ihannepituus. Jonkun ihanan.
Onko 169 cm sopiva mitta naiselle
36
350
Vastaukset
- Anonyymi
Minun pitäisi mitata ja punnita se nainen, niin tietäisin vastauksen tähän.
- Anonyymi
Tarkoitan että ihanne mitat naiselle on ne, jotka rakkaalla sattuu olemaan juuri nyt.
- Anonyymi
Kaivattuni sanoisi, että ihan liian pitkä.
- Anonyymi
on se ihan sopiva, en minäkään kovin pitkä ole.
- Anonyymi
Eräs 171 sm nainen sanoi minullen ettei voi olla minun kanssa kun olen näin lyhyt 175 sm
- Anonyymi
Se on cm, ei sm.
Kyllä, samaa mieltä. Ihannemiehen pituus on 177-185 cm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on cm, ei sm.
Kyllä, samaa mieltä. Ihannemiehen pituus on 177-185 cm.Voi harmi. Kahdesta sentistä jäi kiinni. Ei tullut loppuelämän rakkautta tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi harmi. Kahdesta sentistä jäi kiinni. Ei tullut loppuelämän rakkautta tuosta.
Aina ei voi voittaa 🙂🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on cm, ei sm.
Kyllä, samaa mieltä. Ihannemiehen pituus on 177-185 cm.193 cm on vielä kovempi kuin luettelemasi kääpiömitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
193 cm on vielä kovempi kuin luettelemasi kääpiömitat.
Mulla on ollut muutama tuon mittainen ja oli kyllä kertakaikkisen hankala pussailla ilman että niskat meinasi nyrjähtää. Pituuseroa oli lähes 40cm. Toisaalta 193cm miehen rinnalla voi olla turvallisempi olo jos ei ole ihan ruipelo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut muutama tuon mittainen ja oli kyllä kertakaikkisen hankala pussailla ilman että niskat meinasi nyrjähtää. Pituuseroa oli lähes 40cm. Toisaalta 193cm miehen rinnalla voi olla turvallisempi olo jos ei ole ihan ruipelo.
Evoluutiopsykologiaa. Naisella pitää olla isot rinnat. Miehen pitää olla iso.
Kummallakaan asialla ei ole tässä maailmassa enää mitään väliä.
Pienemmät miehet ovat vaarallisimpia, koska heiltä voi löytyä terävää taskuista, ja rasvaista maitoa saa kaupoistakin, mutta silti ne isot rinnat kiehtovat, jälkeläisten selviäminen on "taatumpaa" liskonaivoilla ajateltuna.
- Anonyymi
Tietysti 169 on sopiva pituus ♥️
- Anonyymi
Keskimääräiset pituudet eivät varmasti häiritse ketään. Sensijaan hyvin lyhyet ja pitkät ihmiset kärsivät usein pituudestaan, koska tämä maailma on suunniteltu keskimittaisille.
- Anonyymi
Jos hymyilee, on hellä ja hyväsydäminen, niin se on menoa sitten.
Ihannenaiseni mitat ovat 169/69.1. Itse olen 191/91.1
- Anonyymi
170/50 on ok.
- Anonyymi
Jep, kutakuinkin noin ihanne olisi vielä 169 cm-110= 59kg, 191-110= 81kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, kutakuinkin noin ihanne olisi vielä 169 cm-110= 59kg, 191-110= 81kg
Sinä ihana 191 cm lähtisitkö lenkille? 🤓😅🏃♀️🏃♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ihana 191 cm lähtisitkö lenkille? 🤓😅🏃♀️🏃♂️
En tosin polta 🤔
Anonyymi kirjoitti:
En tosin polta 🤔
En minäkään kun lopetin jo. 100erotus kaavassa kehopositiivista Happy weightiä.
- Anonyymi
onkohan tämäkin joku helteen aiheuttama hullu idea, kuin no jokainen tietää että epsanjalainen mies on pippelitön seksissää.
- Anonyymi
On sopiva joillekin. Omani on lyhyempi ja sopiva minulle.
- Anonyymi
Mun ehana. Tuo on juuri hyvä pituus, syliin sopiva vartalo. Itse olen 180/72 luokkaa.
- Anonyymi
Suhteellisen pitkä naiseksi. Suomalaisten naisten keskipituus on 163cm.
- Anonyymi
On enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On enemmän.
"Tilastokeskuksen mukaan 30 vuotta täyttäneiden naisten keskipituus on 163 senttiä ja paino 73 kiloa. Toisaalta HS.fi kertoo, että suomalaisten naisten keskipituus on 165,9 senttiä ja miesten 179,6 senttiä."
- Anonyymi
pitäisi ottaa huomioon lappilaiset sekä savolaiset, jos nuo jätetään pois niin keskipituus nousee paljonkin
- Anonyymi
1:69. Tonille.
- Anonyymi
Klo 18-00 Annille.
- Anonyymi
Miehet katsoo rintoja, naisia kiinostaa onko pötikkää. Itse toki aivan täysin persmiehii..
- Anonyymi
On se sopiva mitta.
- Anonyymi
Olis just sopiva mulle. Itse asiassa ihan optimaalinen.
- Anonyymi
kyllä 160-170 pitunen nainen on kaunis tämmönen melkein 180 on turhan testo ja honkkelo miesten mielest
- Anonyymi
Ei. 196 on parempi. Näet aidan toiselle puolen.
- Anonyymi
On just sopiva mitta. Kun itse olen yli 180cm
- Anonyymi
Mulla,182 cm miehellä löytyy kokoa mitä keskiarvoa pidemmät naiset kaipaa, meisseli on sitä luokkaa joka ei tiukkaan uppoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194