Missä luuraa pohjois-savon kalastuksen valvojat. Ei ikinä näy järvillä eikä rannoilla.
Missä kalastuksen valvojat?
9
294
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa hekin on kalassa.
- Anonyymi
Eihän niitä tarvii näkyäkään,kun ei oo kalastajiakaan.
- Anonyymi
Kyllä noita kalastajia on joka päivä. Sokeako olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä noita kalastajia on joka päivä. Sokeako olet?
Mitä niitten pitäisi valvoa, talvella oli ainakin kaikissa verkkojatoissa
asialliset lupamerkit? Kaikilla hoitokunnilla ei ole sitäpaitsi yhtään
laillisen tutkinnon suorittanutta valvojaa, valvo itse! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä niitten pitäisi valvoa, talvella oli ainakin kaikissa verkkojatoissa
asialliset lupamerkit? Kaikilla hoitokunnilla ei ole sitäpaitsi yhtään
laillisen tutkinnon suorittanutta valvojaa, valvo itse!No onhan tuo joku siten valvonut koska tiedät että kaikissa verkoissa ollut merkit🙂
Tarkoititko nyt kesällä valvontaa. Esim uistelua.
- Anonyymi
Kalastuksenvalvojat ovat niin ovelia, että kun joku tulee heidän apajilleen, niin alkavat valvoa toisia kalastajia.
- Anonyymi
Ihan vappaasti saapi tulla kyselemään lupia. Aina maksan joka kausi kalastonhoitomaksun ja en kalasta muuten kuin uistelemalla. 10 vavalla saa nopeasti kuitattua kalastonhoitomaksun
- Anonyymi
Käy kalassa, siellä niitä näkee. Ei ne täällä kysele lupien perään.
- Anonyymi
Enkä minä juuri kertonut edellisessä viestissä että käyn uistelemassa. En ole koskaan tavannut kalastuksen valvojaa vaikka olen 30 vuotta kalastanut ahkerasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998