Onko sydämelläsi jotain?
Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?
83
1159
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ikävä jäi pysyvästi elämääni 😔
- AnonyymiUUSI
Olispa joku ees tätä mieltä, muu ku perheenjäsen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olispa joku ees tätä mieltä, muu ku perheenjäsen
No mä oon, enkä vielä oo percheen väkee.
Toivottavasti joskus 🤗🤭❤️
- AnonyymiUUSI
On niin kova ikävä kuten aina 🥹
- AnonyymiUUSI
Rakastan sua senkin.... mies!!!!!!!!
- AnonyymiUUSI
Samma på här nainen!
- AnonyymiUUSI
Sä oot ihana nainen.. #hymy
- AnonyymiUUSI
Oot hyvä hoito, kiitos viimeisestä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samma på här nainen!
❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Jos tämä olisi oikea konkreettinen suhde ja sanoisit, että voin lähteä tästä suhteesta, jos haluan, joutuisin vastaamaan, että en tunne olevani ainoastaan onnellinen, vaan siunattu🤷
- AnonyymiUUSI
Miten on loma mennyt?
- AnonyymiUUSI
19.7 oli ja meni. Ei ollut minusta lähtijäksi sinne. Harmittaa, mutta vielä uskon ihmeeseen.
- AnonyymiUUSI
Meinasit tänään siis tulla? Haaveilin siitä kyllä.
- AnonyymiUUSI
Soot söpö.
- AnonyymiUUSI
Onko toi savon murretta 😘🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Pohjanmaa
- AnonyymiUUSI
Kamalaa mongerrusta. Jouduin kestämään tota työjärjestelyjen vuoksi muutaman vuoden.
Nytkö se seuraa mua tänne 😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinnoot söpö. Siinä sulle savova 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinnoot söpö. Siinä sulle savova 😉
Sinnoot mun lenpi ihminen ❤️🤗😍 ja söpö myös 💗💯
- AnonyymiUUSI
Kuin hänelle. Mun täytyy laittaa sulle viimeistään viikon päästä viestiä, joka mun mielestä on ikävä. En tiedä onko sinulle asia mitenkään tärkeä tai haittaako sua, mutta jos olisitkin täällä mun takia, niin sitten harmittaisi sinuakin varmaan, ainakin vähän. Se tässä nyt painaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sinä olit minulle tärkeä, mutta tiedän jo sanomattakin, että olet käynyt p*neskelemassa muita miehiä ja olet johonkin niistä rakastunut.
- AnonyymiUUSI
Olen kuullut naisen puolelta deadline -pohdintaa, joka on raivostuttava juttu, joten pidä vaan omassa piirissäsi viestit.
- AnonyymiUUSI
Miksi viikon päästä viimeistään?
Etkö voi heti, niin päästään tästä pakasta lopullisesti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi viikon päästä viimeistään?
Etkö voi heti, niin päästään tästä pakasta lopullisesti.Näillä idioottisaalistajilla on jotain deadline -listoja joiden mukaan pelailevat. Paskoja naisia.
- AnonyymiUUSI
Nämä arvailut menivät täysin ohi, eivätkä liity mihinkään suhdeasioihin.
20.29.25 - AnonyymiUUSI
Miksi kerrot tällaista palstalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä olit minulle tärkeä, mutta tiedän jo sanomattakin, että olet käynyt p*neskelemassa muita miehiä ja olet johonkin niistä rakastunut.
Höpötystä ukkosein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kerrot tällaista palstalla?
Minulle tämä palsta on yksinpuhelua, tunteiden purkua. Kysyttiin mitä sydämellä, vastasin siihen. Kaivattuni ei täällä ole, joten häntä se ei haittaa. Eikä tuossa vastauksessani mitään dramaattista ole. Harmittelen vain yhteensattumaa itsekseni. Miksi muuten juuri minun vastaukseni näistä kaikista muista ärsytti sua?
- AnonyymiUUSI
Ok odotan 📧
- AnonyymiUUSI
Ikinä en sua unohda. Sinusta jäi pysyvä jälki sieluuni. Loppuelämäni olet mielessäni 💛💫
- AnonyymiUUSI
No ota pois se sieltä imurista 🙄
- AnonyymiUUSI
mussa ei sitten oo mitään kovin ihmeellistä en suosittele kaipaamaan.
- AnonyymiUUSI
Tykkään hänestä
- AnonyymiUUSI
Kyllä hän on spessukeissi ❣️
- AnonyymiUUSI
Lähden kävelylle, rannalle. Tulisitpa vastaan 🩷mutta se on täysi mahdottomuus.
- AnonyymiUUSI
Mäkin oon rantsul 😂
🤗🤭 ❤️
- AnonyymiUUSI
Olet ihana M nainen, toivottavasti lomien jälkeen taas nähdään
- AnonyymiUUSI
Rakastan sinua, joka ikinen päivä oot ajatuksissani 🥹❤️👩❤️💋👩🔥
- AnonyymiUUSI
Eikö rakkauteni sinuun mene pois koskaan? Enkö voi päästää irti koska tiedän sinun olevan jossain konkreettisesti nähtävissä, vai koska sinäkään et ole päässyt irti minusta? Kohta 20 vuotta jo kun tapasimme ensimmäisen kerran. Miksi tämä ei mene ohi. Vai onko se mennyt mutta en vain näe sitä.
- AnonyymiUUSI
Nauti kesästä
- AnonyymiUUSI
Aiotko sä enää palata?
- AnonyymiUUSI
En ikinä sinne mistä kaikki alkoi
- AnonyymiUUSI
toivottavasti te yksinäiset ihmiset löydätte vielä rakkautta elämäänne. saatte perhettä jos toiveissa. huonoon suhteeseen ei kannata jäädä sinnittelemään vuosiksi kaikki tuntui pahalta ja jälkeinen aika eron jälkeenkin on ollut likasta. olin liian kiltti ja naiivi. aitoa rakkautta on ihana katsoa vierestä muilla. omat traumat ja haavat on vaan sillä tasolla että en korjaannu koskaan. toivottavasti saan rauhan olla yksin.
- AnonyymiUUSI
Kiitos ja anteeksi💔
- AnonyymiUUSI
Miksi pyydät anteeksi ?
- AnonyymiUUSI
Kiitos ja anteeksi ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pyydät anteeksi ?
Siitä Kiitos kun muutit minua ja anteeksi se köytös , mutta en olisi niin toiminut jos se olisi ollut selkeää mulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitä Kiitos kun muutit minua ja anteeksi se köytös , mutta en olisi niin toiminut jos se olisi ollut selkeää mulle.
Mikä selkeää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai että tykkään susta? Miten se ei voinut olla selkeää? Niin, no eihän kukaan osaa lukea rivienvälistä. Syy on ihan itseni. Kyllä minä halusin muuta kuin ystävyyttä, mutta en voinut sitä myöntää, koska en voinut olla täysin varma sinun tunteistasi. Laitoin suojamekanismin päälle, kun ajattelin että paljastan omat tunteeni. Kuvittelin, että kyllähän sinä ne älyät muutenkin.
En tiedä vieläkään, mitä sinä halusit, vai halusitko mitään. Mutta minä halusin ja haluan vieläkin.
-naiselta
- AnonyymiUUSI
Se on jälleen yksi päivä mennyt ikävöidessä. Mutta toisaalta, olen taas yhden päivän lähempänä sitä päivää kun näen sinut taas 🥰
Miehelle ihanalle. - AnonyymiUUSI
Tällä hetkellä sydämellä ei ole mitään erityistä, mutta kosketusta kaipaan. Sormien, käsivarsien, silmäkulmien ja suupielten erityisesti.
- AnonyymiUUSI
Etähiipertelyä eräälle ❤️
- AnonyymiUUSI
Miksi et halannut, kun mielesi teki?
- AnonyymiUUSI
Varmaan jos et sinäkään?
- AnonyymiUUSI
Luottamus palautuu, olen vain sinulle nainen!
- AnonyymiUUSI
Ei kiitos, transut ei innosta!
- AnonyymiUUSI
Tuskin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukas semmoinen on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä ihmisarvot pitää kuulua arvoihin hänellä jotta edes harkitsen.
sivusta
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Hyvää työtä!
- AnonyymiUUSI
Hieman lipertelyä nyt kiitos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hieman lipertelyä nyt kiitos.
Eikun lepertelyä, miten muistin että se olisi lipertelyä.
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä rakas ❤️🥹
- AnonyymiUUSI
Enää puolet jäljellä ja sit pääsee takaisin töihin ihastelemaan. Hyvää loppu lomaa, toivottavasti törmäillään vielä tässäkin. Ikävä on miestä.
- AnonyymiUUSI
Hyvää loppuiltaa ja yötä☀️✨️💚
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä olisin edelleen valmis puhumaan asiat selviksi.
- AnonyymiUUSI
Tee se!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee se!
Hänen se pitää tehdä.
- AnonyymiUUSI
Loma meni nopeasti. Sinua olen ajatellut ja kaipaillut.❤️ Voisinpa nähdä sinut vielä.
Huomenna töihin.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Jotain kaunista kauniille, paljon olisi sydämelläkin mutta jos toivoa saisi, ottaisin hänet syvään unohduttavaan syleilyyn ja vaativaan ilta suudelmaan.
https://www.youtube.com/watch?v=VJDJs9dumZI&list=RD5XwXliCK19Y&index=3- AnonyymiUUSI
Olet niin romanttinen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin romanttinen!
Eihän tuollaista romantikkoa voi olla olemassa ❤️
- AnonyymiUUSI
Kunpa pian pääsisimme tutustumaan toisiimme. Sinä ihana lyhyt tummatukkainen mies!
- AnonyymiUUSI
Ei mitään asiaa koska nainen ei taida välittää minusta yhtään.
- AnonyymiUUSI
No kuin niin?
- AnonyymiUUSI
Olitko koko ajan parisuhteessa?
- AnonyymiUUSI
näin hänestä viime yönä unta, jossa hän kauempana käytävällä oli tulossa ovesta ja kääntymässä vastakkaiseen suuntaan. Nähdessään minut, ottikin suunnan kohti minua. Sitten uni loppui.
- AnonyymiUUSI
Olikohan tuossa kyse oman sisimmän tarpeesta hoivata ja silittää. Edellinen pohtii vielä.
- AnonyymiUUSI
Kävin lukemassa sen laulun sanat taas.
Kaipaan, mutten oikeasti tiedä haluatko olla elämässäni koskaan mukana todempana.- AnonyymiUUSI
Mietin sitä
- AnonyymiUUSI
Niskalaukaus sen porsaille. En sentään toivo sen kummempaa kärsimystä vaikka julkeita ja röyhkeitä ovatkin.
- AnonyymiUUSI
Kaipaan sua niin p*erkeleesti. ❤️
Mutta en Eestiä🤭🤗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli612548Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211763Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131602- 1021377
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221262- 831159
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen381055Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141033Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?221010Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58937