🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
Sähköautoille neloisvoitto Unkarin osakilpailussa. A-finaalissa oli enää yksi fossiili eli Rytkönen, joka olikin tientukkona.
https://youtu.be/0-uVyULHFDY?si=jORFiMpPOAErjXml
Sais Rykönenkin hankkia nykyaikaisen moottorin.
Nykyaikaiset moottorit jyräsivät polttomoottorit rallicrossin mm-sarjassa.
9
192
Vastaukset
- Anonyymi
Hienosti menevät. 😄
- Anonyymi
Hienoa kun joku saa orgasmin ilman ääniä
- Anonyymi
Pienessä asunnossa asuville lapsiperheen vanhemmille tuo on ihan rutiinia.
- Anonyymi
Voimaa ainakin on. Yli tuplat WRC 1 -autoon verrattuna!
- Anonyymi
Sais rallinkin mm-sarjakin siirtyä nykyaikaisiin moottoreihin. Surkeaa katsella miten entinen huippusarja rämpii jossain menneessä ajassa ja sarjassa on enää tasan kaksi tehdastallia ja yksi yksityinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sais rallinkin mm-sarjakin siirtyä nykyaikaisiin moottoreihin. Surkeaa katsella miten entinen huippusarja rämpii jossain menneessä ajassa ja sarjassa on enää tasan kaksi tehdastallia ja yksi yksityinen.
Taidat olla vähän yksinkertainen....??🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jostain luin, että 720 hv. 💪💪💪💪💪
- Anonyymi
-80 luvulla oli B ryhmän ralliautoissa jo nuo lukemat.
- Anonyymi
Säännöt on tehty sähköleluja suosiviksi, miksi kirjoitat rallicrossista rallipalstalle, taidat olla aika yksinkertainen🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914