Sitten seuraamaan mua Instassa ja tykkäsit matkakuvistakin
T J nainen
Hei Alex aloit
13
193
Vastaukset
- Anonyymi
Heippa j nainen oon 1009 feikkiprofiili jolla 1 seuraaja
- Anonyymi
Jeb
Hieno juttu, että sua oikeen presidentti seuraa. Mutta aiheesta toiseen. On mullakin nais seuraajia. Mutta heillä usein kyllä yksittyinen tili. Niin ei silleen nää millaisia kuvii ottaneet.
- Anonyymi
Oon siis apuraha eli gräänt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon siis apuraha eli gräänt
No relation
- Anonyymi
Jos nainen alkaa seurata miestä instassa, kohteliaisuusääntö on seurata takaisin, ainakin jos seuraaja on jotenkin tuttu. Paitsi jos olet julkkis. Poislukien selvät -pelkkiä seurattavia-tilit tai ulkomaalaiset onnenonkijat. Mutta kukin tavallaan tietysti.
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen alkaa seurata miestä instassa, kohteliaisuusääntö on seurata takaisin, ainakin jos seuraaja on jotenkin tuttu. Paitsi jos olet julkkis. Poislukien selvät -pelkkiä seurattavia-tilit tai ulkomaalaiset onnenonkijat. Mutta kukin tavallaan tietysti.
Jaa, mä en koskaan oo seurannut takas yleensäkään ketään, jolla lukee, että tili yksityinen. Ellen sitten oo sata varma, että seuraaja kuvaa samaa genree kun mä. Koska seuraajallahan vois olla silleen, että siellä on vaan yksityiskuvia, hääjuhlia, lapsia ym. Että ois aika tungettelevaa noin.
- Anonyymi
Instassa voi lähettää yksityisviestejäkin....
- Anonyymi
Alexilta?
- Anonyymi
Little frustrated dear?
Anonyymi kirjoitti:
Alexilta?
Varmasti naiset haluaa tai miksei miehetkin, niin pressalta viestii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alexilta?
Ei vain aloittaja voi viestiä suoraan Alexille eikä tarvi kirjoitella täällä.
- Anonyymi
Jos se olikin Sture..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 722605
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362085- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231383Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376- 101264
- 131259
- 221231