Mies karvainen eteläeurooppalainen, macho. Jokainen tuollainen parisuhde on kaatunut, mitä itse vaan tiedän. Kun naiselle oikeasti valkenee mitä heistä oikeasti ajattelevat. 8 paria tiedän, jokainen avioliitto on kaatunut.
Ei kannata vaihtaa älykkyyttä ulkonäköön.
;)
Nainen pohjoismaista ja
11
191
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan se joskus toimiikin. Mutta joo, miehet kyllä noissa aika lellittyjä usein
Samoin myös arabimaissa mun kokemuksen mukaan äidin kullannuppuja ;)- Anonyymi
Nainen ei saa kurittaa noissa maissa ollenkaan. Se on mukamas miehen asia, ja kun eivät nuo ole oikein miehetkään tuolla hirveän preussilaisia, vaan lötköjä - henkisesti. Lasta täytyy yksinkertaisesti kurittaa, jos on aihetta, koska eivät vielä ymmärrä, mikä on oikein ja mikä väärin.
Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee, ja se on taivaan tosi.
- Anonyymi
Joo mä tiedän. Kuhan vähän istuskelin seurassa. Ei kiinnosta draamat. Kiltti ja turvallinen mies on hyvä.
- Anonyymi
Entäs karvat
- Anonyymi
Ne on tosi vaarallisia miehiä. Vähän aikaa kun vain istuu seurassa niin alkaa mahakin paisuun naisella. Hitto.
- Anonyymi
Vain tollo kuvittelee anekdoottien olevan todiste jostain.
- Anonyymi
Niin-no, GDP/per capita kertookin sen oleellisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin-no, GDP/per capita kertookin sen oleellisen.
Eli Suomella ei kovin hyvin mene. Esim. Britit, USA, Qatar, Ruotsi ja Israel on kaikki parempia maita. Kannattaa ilmeisesti hakea sitten se kumppani sieltä Qatarista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Suomella ei kovin hyvin mene. Esim. Britit, USA, Qatar, Ruotsi ja Israel on kaikki parempia maita. Kannattaa ilmeisesti hakea sitten se kumppani sieltä Qatarista?
Ei mene hyvin? Olet sisäistänyt hieman liikaa tämä äärioikeistohallituksen propagandaa. Mainitsemasi maat ovat muutaman tuhannen rikkaampia per vuosi, britit 900$. Suomi sijalla 19. ja siinäkin on edellä todella pieniä kääpiövaltioita kymmenisen kunta.
Usko nyt kun sanon, pohjoiseurooppalaiset ovat aivan eri maata kuin eteläeurooppalaiset. Mutta paistaahan siellä toki aurinko, I'll give you that.
- Anonyymi
Mitä ne oikeasti ajattelevat naisesta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194