Mietin vaan, että miksi olet vähän kylmä minua kohtaan? Se musertaa minun sydämen. 😢
Tämä ei ole moite
22
430
Vastaukset
- Anonyymi
En luota
- Anonyymi
Pelkään että hän pitää mua stalkkerina.
Naiselta - Anonyymi
PMS se vaan on.
- Anonyymi
Unohda ja jätä rauhaan, lupauskaan tuskin pitää.
- Anonyymi
Aika abstrakti kommentaari palstasedän aloitukseen, satubaletin tanssija verkossa
- Anonyymi
Sanoit, ettet halua s*ksiä, koska on liian kuuma. Ajattelin, että jos olen vähän kylmempi jos vaikka sitten lohkeisi.
- Anonyymi
Joo 😄- sivusta, eiku pakastimesta... Tai oikeastaan ohi, tekosyitä!
- Anonyymi
Siksi että teit jälleen oharit.
- Anonyymi
Millä tavalla kylmä? En ole ollut kylmä tietoisesti. Peittelen vaan tunteitani.
- Anonyymi
Olen kylmä ja kova ihminen.... Minkäs sille teen..
mies - Anonyymi
En näytä tunteitani kaikille enkä flirttaile. Olet varmaankin tottunut sellaiseen. Jos haluat seuraani niin lähestyt asiallisesti ja suoraan. Ne tunteet näytän vain kahden kesken. -n
- Anonyymi
en ole ollenkaan kylmä. rakkaat ovat mun rakkaimpia. arvomaailmassani mieheni ja lapseni ovat tärkeimpiä ja kaikkeni annan heille.mielestäni olin siksi hyvä kumppani en vaan saanut koskaan samaa rakkautta takaisin kun toinen ei kuulemma osannut tunteilla. tästä syystä halusin erota. olin aina liikaa. itse syytän eri taajuutta. yliajattelija ja putkiaivo ei ainakaan tossa tapauksessa ollu kun henkinen ja lopulta fyysinen tuho.
tässä palsta tilanteessa et vaan vielä merkitse mitään minulle (koska emme tunne) ja tilanne on liian epäselvä. liika kysymysmerkkejä ja hämäriä keissejä. epäselvät tilanteet ja ihmiset ajavat minut helposti kauas pois ja sieltä on sitte vaikea päästäkään lähemmäksi minua.- Anonyymi
Ja jostain syystä palstasetä täällä luennoit sille ”miehellesi” thsp? Toiset oikein ahmii tätä ”naisen” kirjoittamaa textiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jostain syystä palstasetä täällä luennoit sille ”miehellesi” thsp? Toiset oikein ahmii tätä ”naisen” kirjoittamaa textiä
typerys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
typerys
Perustele- onko sinulle tärkeää ylläpitää päässäsi tällaista alentavaa kuvaa naissukupuolesta vai mikä kiristää pipaa? Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perustele- onko sinulle tärkeää ylläpitää päässäsi tällaista alentavaa kuvaa naissukupuolesta vai mikä kiristää pipaa? Tee
feministipaska
- Anonyymi
Nyt etsit väärästä paikasta myötä tuntoa.
Täälä on roska sakki joka on mielissään kun saa vetää lokaan itsesääliä potevia ihmisiä.
Rakkaat ja rakastavat ihmiset löytyvät tuolta oikeasta elämästä oikein livenä.- Anonyymi
Paitsi että täällä ei kukaan sääli itseään paitsi palstasetä naisesityksillään
- Anonyymi
Juu, sinäkin taidat soveltaa tätä palstaäijän pulinaboksia oman itsetuntosi nostamiseen ja kirjoittelet tälle ylimielisen sävyyn ja toitotat näitä itsestäänselvyyksiä live sitä ja live tätä
- Anonyymi
Mitä odotat sen jälkeen kun annoit pakit??
- AnonyymiUUSI
Mitä sitten haluaisit minun olevan?
- AnonyymiUUSI
Turha tänne mitään kirjoitella, peli on jo selvä. Jatkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241