En halua että mökötät. Tämä oli aivan uutta mulle että ilman syytä vihastutaan. Tai kerro syy kun en itse hoksaa.
Mistä mies olet suuttunut?
24
400
Vastaukset
- Anonyymi
Sano joku syy mistä miehet suuttuu naiselle?
- Anonyymi
Joku vaikka käskee?
- Anonyymi
Mua ei kiinnosta enää teidän leikit. Ystäväsi voi tulla nimittelemään ja kertomaan aikataulunne suoraan.
- Anonyymi
Äh. Unohtu iha kun oli muut bisneksii
- Anonyymi
Voisit ehkä korvata jotenkin
- Anonyymi
Korva an jos kerrot tappiot?
🤗🤭❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korva an jos kerrot tappiot?
🤗🤭❤️Ne on aika mittaamattomat joten korvaamisessa voi mennä joku aika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on aika mittaamattomat joten korvaamisessa voi mennä joku aika
Valovuosia?
🤗🤭❤️
Kiitti tuo tieto riittää. Oon sitte pallona sun jalassa loppuelämän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valovuosia?
🤗🤭❤️
Kiitti tuo tieto riittää. Oon sitte pallona sun jalassa loppuelämänKiva, tarvitsinkin uuden nilkkapainon 😅
- Anonyymi
Loukkaat toista, etkä itse tajua sitä?! Osoitat vaan kyvyttömyyteesi ihmistuntemuksessa.
- Anonyymi
Ehkä olet huomaamattasi sanonut jotain mistä suuttui? Eikö se halua keskustella kanssasi? Aika hankala mies tuommoinen on....
mies- Anonyymi
Mä luulen että rakkaudesta se hevonenkin potkii 🎠👢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käsittäisin kyllä niin että jos olisi rakkaudesta kyse niin ei potkisi, eikä mököttäisi. En sitten tiedä kun ei nuo tunteet ole oikein omaa alaani. Pitäisi varmaan kysyä joltain sellaiselta jolla niitä tunteita on...
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuksesta ja silloin on kysessä keskenkasvuiset lapset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuksesta ja silloin on kysessä keskenkasvuiset lapset
Niin, se taitaa olla tämän aloituksia tuhertelevan miespuolisen aloittajan ainoa toivo, että näin olisi, totinen kaveri
- Anonyymi
En mistään ei ole pienintäkään syytä suuttua mistään kun on yksin pärjää vallan hyvin minimi tulollakin kun on yksin
- Anonyymi
Anteeksi jos olen loukannut ❤️
En kyllä tiedä miten. - Anonyymi
Täällä on nääs palstasetä galluppisi saanut taas arvoisensa vastaanoton
- Anonyymi
Eikö miehet oo perusluonneteella tuollaisia. Aina niillä on joku pielessä eikä vahingossakaan kerrota mikä. Ihme neitejä.
- Anonyymi
Kuullostaa tosiaan neitimäiseltä tuommoinen.... Olen täysin samaa mieltä. Näyttää siltä että "miehet" on nykyään jotain neiti-ihmisiä ja naiset taas on miehiä luonteeltaan (ja monesti ulkonäöltäänkin..).
mies
- Anonyymi
What ever.. siinäpä möllöttää. Elämä jatkuu, miehen kanssa tai ilman. Tuon pohtiminen on ajan hukkaa. Mies sanoo mikä mättää, jos haluaa sulta jotain. Move on.
- Anonyymi
Miksi hymyillä kun et kuitenkaan anna pillua. Ja hampaani ovat rumat ja harvat muutenkin.
- Anonyymi
En ole mistään suuttunut enkä mökötä. Turhia tuntemuksia.
- Anonyymi
Kaivattusi kanssa kirjoittelet?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423344- 361934
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291678- 161497
- 231478
- 241367
- 91351
- 141187
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781075- 221072