Mun mielestä se on just massalampaan pahin painajainen, että joku uskaltaa käyttää päätänsä ja vähän kyseenalaistaa nykyisiä "normeja", paheksuntaa siitä seuraa suuremmalta massalta luonnollisesti, mutta mikään ei muutu, niin pitkään kuin haitalliset ihanteet ja arvot jylläävät. Tosin lammas nyt ei taida kovin älykäskään olla, se ei koskaan pohdi tai kyseenalaista mitään, vaan seuraa muita, tästä lammas saa validaatiota muilta lampailta ja hänelle tulee hyvä mieli, lammas elää muiden hyväksynnän varassa ja ei ole tarpeeksi rohkea, kyseenalaistamaan, koska se toisi paheksuntaa muiden lampaiden seurassa.
Minä en ole tuollainen lammas, nautin kyllä validaatiosta, mutta en tarvitse sitä, minulle ei ole mikään ongelma, jos kukaan ei ole kanssani samaa mieltä, tai ihmiset pitää mua outona tai en saa hyväksyntää, kato kun ei paljoa kiinnosta. Mun mielestä se on pikkulasten touhua hakea muiden hyväksyntää. Moni ihminen ei haluaisi olla rohkea, mutta rajoittaa itsensä, koska välittää aivan liikaa muiden mielipiteestä ja hyväksynnästä, kannattaa miettiä oikeasti tota.
Me itsenäiset ajattelijat ollaan kai lääkkeillä parannettavia tai vaarallisia näin niinkuin massojen
21
200
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt oli asiaa, kiitos tästä. N
- Anonyymi
” Minä en ole tuollainen lammas, nautin kyllä validaatiosta, mutta en tarvitse sitä, minulle ei ole mikään ongelma, jos kukaan ei ole kanssani samaa mieltä” Oletkohan sinäkään palstasetä tuosta aivan varma, ettei ”elämäs” ole sen varassa, että muut ovat samoilla linjoilla kanssasi.
- Anonyymi
Miksi te "itsenäiset ajattelijat" olette aina niitä, joihin uppoaa mikä tahansa paskapuhe, joka on mahdollisimman epätosi?
- Anonyymi
Erittäin hyvä kysymys yleisellä tasolla🤔 sitten nämä laumasielut valehtelee ihan itselleenkin, että minä en anna muiden mielipiteiden (eri asia kuin fakta btw) vaikuttaa ja muodostan omat mielipiteeni. Se on iso vitsi usein
Onko sulla antaa mitään esimerkkiä? Minuun ei kyllä uppoa mikään propaganda sun muu, oon niin monta kaninkoloa käynyt läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys yleisellä tasolla🤔 sitten nämä laumasielut valehtelee ihan itselleenkin, että minä en anna muiden mielipiteiden (eri asia kuin fakta btw) vaikuttaa ja muodostan omat mielipiteeni. Se on iso vitsi usein
Niinpä. Se on oikeastaan suorastaan kummallista, että kaikki mahdollinen paskapuhe voi edes upota. Jos "itsenäinen ajattelija" ilmaisee uskovansa näihin tyypillisiin juttuihin, niin voit olla lähes satavarma, että hän uskoo likipitäen kaikkiin niihin muihinkin. Miten on edes mahdollista, että ihminen uskoo ihan kaiken, kunhan se ei ole totta? Kun valhe on riittävän suuri, niin porukka uskoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Se on oikeastaan suorastaan kummallista, että kaikki mahdollinen paskapuhe voi edes upota. Jos "itsenäinen ajattelija" ilmaisee uskovansa näihin tyypillisiin juttuihin, niin voit olla lähes satavarma, että hän uskoo likipitäen kaikkiin niihin muihinkin. Miten on edes mahdollista, että ihminen uskoo ihan kaiken, kunhan se ei ole totta? Kun valhe on riittävän suuri, niin porukka uskoo?
Ilmeisesti jotenkin näin ja sen jälkeen on muka äärimmäisen uskottavaa, että myös kaikki sivukertomukset on totta kun on saatu laskettua ensin ne isot ureat
- Anonyymi
Kieltäydytkö lääkityksestä, joka sulle on määrätty?
- Anonyymi
Haluatko netin tarinoitsija avata tätä ajatusta tarkemmin mitä tulee jotain määrittelemätöntä naisiin liittyvää kriisiä kipuilevaan palstamieheen?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko netin tarinoitsija avata tätä ajatusta tarkemmin mitä tulee jotain määrittelemätöntä naisiin liittyvää kriisiä kipuilevaan palstamieheen?🤔
Ps anteeksi karkea kieli, mutta jos pimpan puute saa miehen sekoamaan tuolla tavalla, niin joutaa mennäkin ns. Täytyy kirjoittaa sillä tavalla, että sitä on vaikea ohittaa tai sitten ehkä minussa vaan asuu sisäinen merimies
- Anonyymi
niin eivät pillerit mitään paranna hetken kuvun poistoa...
- Anonyymi
jokukin musiikki..."shoot ä'wem down to the ground now where is gun...!
- on ly4riiikkaa kappaleesta Twist4d sister. - Anonyymi
Lääkkeet toimii kainalosauvoina siihen asti että pärjäät arjessa muuten. Eikä niiden käyttö pitkäänkään ole noloa. Suosittelen, niin kaivatun kanssa kommunikointikin voi olla helpompaa.
- Anonyymi
Itsenäinen ajattelu toimii silti, vähentää vain ylilyöntejä eikä energiaa mene vääriin asioihin.
Mieluusti vetäisin sellasta lääkettä, joka auttaisi toki, mikään ei ole tehonnut. Haittoja ja sivuoreita kyllä on tullut reilusti, minkä takia olen usean lääkkeen lopettanut ja vaihtanut uuteen.
- Anonyymi
Palstahavaintojen mukaan nämä "itsenäiset ajattelijat" ovat ihan lääkärin diagnosoimana vakavastikin mielenterveysongelmaisia.
Kai sitä moni mieluummin olisi terve lammas kuin vesikauhuinen, kapinen susi.- AnonyymiUUSI
Eristäytyminen hajottaa, varsinkin tunne-elämää. Kun et ikinä sovi joukkoon koska vaan olet niin erilainen ja muut näkee sinut siksi vieraana ja uhkana. Huippuälykkäillä ihmisillä on aina ollut mielenterveysongelmia. Aivot on ihan eri pelit käyttää kun joku sun tussumoposi😆
Itse työstän jatkuvasti sitä, että kuulun yhteiskuntaan ja tulen toimeen muiden kanssa, vaikka välillä tulee huonojakin hetkiä. Nykyinen Suomen tilanne oli todella suuri pettymys. Suomalaiset ovat luopuneet maastaan ja oikeuksistaan kuin pikkulapsi siitä kuulusta tikkarista.
Olin tämän vuoksi uskomattoman pettynyt ja katkera. Mutta eihän se loppujen lopuksi idiootin syy ole, jos häntä huijataan.
Teidän kannattaisi mt-haukkumisen sijasta kuunnella niitä mielipiteitä jotka tulee marginaalista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eristäytyminen hajottaa, varsinkin tunne-elämää. Kun et ikinä sovi joukkoon koska vaan olet niin erilainen ja muut näkee sinut siksi vieraana ja uhkana. Huippuälykkäillä ihmisillä on aina ollut mielenterveysongelmia. Aivot on ihan eri pelit käyttää kun joku sun tussumoposi😆
Itse työstän jatkuvasti sitä, että kuulun yhteiskuntaan ja tulen toimeen muiden kanssa, vaikka välillä tulee huonojakin hetkiä. Nykyinen Suomen tilanne oli todella suuri pettymys. Suomalaiset ovat luopuneet maastaan ja oikeuksistaan kuin pikkulapsi siitä kuulusta tikkarista.
Olin tämän vuoksi uskomattoman pettynyt ja katkera. Mutta eihän se loppujen lopuksi idiootin syy ole, jos häntä huijataan.
Teidän kannattaisi mt-haukkumisen sijasta kuunnella niitä mielipiteitä jotka tulee marginaalista.Juu juu flat-earther, tekstistäsi oikein huokuu huippuälykkyys. Not.
- Anonyymi
Linkola oli sitä mieltä että suurin osa ihmisistä ei ajattele koskaan mitään. Eli ei mieti olennaisia asioita. Mutta muuttaako se mitään vaikka näkisikin kaikkien valheiden sun muun läpi? Täytyy siitä vähintäänkin välillä avautua jollekulle.
Linkolakin käytti mielialalääkkeitä eli on se rankkaa murehtia maailman menosta. Mä oon kuullut asioista sitä sun tätä ja lääkkeittä tässä porskutetaan. Osa virallisista asioiden linjauksista näyttäisi olevan totta, osa valhetta.
Chernobylin sarjan lopussa kun käytiin oikeudenkäynti niin siinä Legasov sanoi jotenkin niin että olemme niin tottuneita valheisiin ettemme enää kykene erottamaan valheita totuudesta. - AnonyymiUUSI
Hänelle tulee hyvä mieli, lammas elää muiden hyväksynnän varassa ja ei ole tarpeeksi rohkea, kyseenalaistamaan, koska se toisi paheksuntaa muiden lampaiden seurassa.
Hih, hih 😅
Taisi olla aikaisemmin ihan toisinpäin mutta asiat voi kääntää oman mielen mukaan. - AnonyymiUUSI
Fantastinen tekoälyanalyysi. Tosin mitään tekemistä sillä ei palstasetä oo sun kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063761
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2302809
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392366- 351676
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241486Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181335
- 221271