Oon aika tismalleen seiskan paremmalla puolella ulkonäön suhteen, bambin silmät, peuran naama ja leijonan harja, komea kuin mikä, mutta aina on joku nättipoika ,joka on minuakin nätimpi ja komeampi, mutta en usko, että sinisilmäisen ison paksun nenän omaava kaunis nainen, vaatiisi niin paljon, että ei "perus" komea riitä , vaan tarvii olla joku super komee malli.
Ainahan sitä on joku yksilö joka on minuakin komeampi, mutta kun kävelen ulkona , niin harvoin näkee nyt sellaisia miehiä jotka olisivat niin komeita tai upeita, että kiinnittäisin huomiota.
Niin, kai sitä voisi aina olla komeampikin, mutta luulis leijonapeuran kelpaavan suurimalle osalle
12
188
Vastaukset
- Anonyymi
why? siis olet mikä olet et voi aitä muuttaa... eräs musiikki...
Twisted Sister - We're Gonna Make it, on eri kuin weä're kgonna take it... - Anonyymi
Hyväksy vaan itsesi. Minulle oma kaivattu kelpaa just sellaisenaan kuin on. Luonne ja käyttäytyminen muita kohtaan on tärkeintä.
- Anonyymi
Miksi sitä ulkonäköään pitää täällä jatkuvasti kehua?
- Anonyymi
Jos siitä vaikka tulisi totta, kun sitä riittävästi toistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos siitä vaikka tulisi totta, kun sitä riittävästi toistaa.
Juuri näin kuten oman menekkinsä kehuminen naisena esiintyen ”hänellä on n kuusi naista kierroksessa” tmv. Tämä on narsismia for real
Kyllä minä narsistisena ihmisenä kehun omaa ulkonäköäni, se että tiedostaa oman ulkonäkönsä on osa itsensä kantamista, kuten myös omien heikkouksiensa tiedostaminen.
- Anonyymi
EgoKuolema kirjoitti:
Kyllä minä narsistisena ihmisenä kehun omaa ulkonäköäni, se että tiedostaa oman ulkonäkönsä on osa itsensä kantamista, kuten myös omien heikkouksiensa tiedostaminen.
Mikset mene sinne Reddittiin tai jollekin kuvalaudalle kehuskelemaan? Voisit postata ihan kuvan niin saisit objektiivista palautetta. Tämä on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kuvailuna peura jolla on leijonanharjaperuukki sarventynkien päällä herättää lähinnä surkuhupaisia mielikuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset mene sinne Reddittiin tai jollekin kuvalaudalle kehuskelemaan? Voisit postata ihan kuvan niin saisit objektiivista palautetta. Tämä on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kuvailuna peura jolla on leijonanharjaperuukki sarventynkien päällä herättää lähinnä surkuhupaisia mielikuvia.
Täällä on ajoittain sen verran selitystä kaiken maailman tasoista ja leukalinjoista että lienee molemmat foorumit ihan tuttuja.
- Anonyymi
Päivää komistus
- Anonyymi
Olenko ymmärtänyt oikein, sulla on isot ruskeat silmät?👁👁 Oon heikkona ruskeasilmäisiin miehiin😍
- Anonyymi
Tolla luonteella taitaa komeet ja muutkin miehet haistaa, että kannattaa kiertää kaukaa ongelmatapaukset.
- Anonyymi
Hauskoja nämä sun kirjoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai811278- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222