En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedät.
Nyt tajusin mitä haet takaa
18
1988
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En epäile hetkeäkään! Tiedän mihin hypätään (en vieläkään kirjaimellisesti) ja tämä on ihan hullua, mutta onneksi meitä on nyt kaksi 🤭
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
Sitä epäilinkin.
- AnonyymiUUSI
Pieni askel meille, mutta suuri harppaus ihmiskunnalle
😂
🤗🤭❤️
👩🚀👨🚀🚀 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pieni askel meille, mutta suuri harppaus ihmiskunnalle
😂
🤗🤭❤️
👩🚀👨🚀🚀Minun umpilisäkettä ei ole poistettu, mennäänkö jollain muulla kuin raketilla 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun umpilisäkettä ei ole poistettu, mennäänkö jollain muulla kuin raketilla 😄
Perämoottorit prseeseen ja kohti ääretöntä
- AnonyymiUUSI
No nyt osuu hyvin. No niinpä, kuten aiemmin sulle kirjoitin. Se todellakin olisi iso hyppy ja ymmärrän että se voi pelottaa sinua. Uskon vakaasti että se kannattaa. Samalla myös tietyt toimintamallit satuttaa liian paljon ja siksi niihin haluaisin muutosta. Oot mulle kukka kämmenellä, voisinkohan minäkin olla samaa sulle? ❤️
- AnonyymiUUSI
Menehän nyt taas siitä jodlaamasta pullapoika. Katso mitä irl tapahtuu 😎
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen teidän naisten ongelman olevan se, että omitte liikaa tämmöisiä viestejä ja tulkitsette mielessänne miehen olevan kiinnostuneempi kuin onkaan. Teidän päässä se johtaa vain lisääntyneeseen passiivisuuteen, koska kuvitelmissanne mies on täysin retkussa. Tähän todennäköisesti vastaisit jotain, että sillä ei ole enää merkitystä. Niin. Olette niin helposti luettavissa ja ennalta-arvattavia, että se on jopa tylsää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen teidän naisten ongelman olevan se, että omitte liikaa tämmöisiä viestejä ja tulkitsette mielessänne miehen olevan kiinnostuneempi kuin onkaan. Teidän päässä se johtaa vain lisääntyneeseen passiivisuuteen, koska kuvitelmissanne mies on täysin retkussa. Tähän todennäköisesti vastaisit jotain, että sillä ei ole enää merkitystä. Niin. Olette niin helposti luettavissa ja ennalta-arvattavia, että se on jopa tylsää.
Ei sulla olis yksin joikaava palstasetä mitään tekstiä johon tämä puuharuutusi ei liittyisi? Se voisi tehdä palstaorientoituneille ja siihen mielensä särkeneille hyvää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulta nyt ei kukaan kysy mitään naisille katkera karvajooseppi. Ne on kiinnostuneet toisistaan ketkä on, se että sinä mokellat täällä päivästä toiseen ei asiaa muuta, kuten ei sekään muutu jos joku ei olisikaan kiinnostunut. Palstarunqun arkipäivää siis käytännössä.
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Tiedostan ne itsekin ja yritän parhaani. Mutta jos petyt kuitenkin ja sua alkaa kaduttaa niin luovutan sut paremmille. Vaikka se sattuu niin ajattelen parastasi. Mietin paljon että voi kun oisin toisenlainen, sellainen joka täyttää sun kriteerit. En lupaa mitään mihin en pysty. Toivottavasti olisimme kuitenkin aina rakkaat toisillemme kävi miten kävi 💓🪽
- AnonyymiUUSI
Ei naurata https://youtu.be/iqAE8raWZpQ?feature=shared
- AnonyymiUUSI
Mulla vähän naurattaa 🤭 Ja vatsassa perhosia, vaikken tietääkseni ole ollut ulkona monttu auki 🤔
- AnonyymiUUSI
Ei tässä voi enää muuta kuin nauraa
- AnonyymiUUSI
Kadulla monttu on auki
- AnonyymiUUSI
Olisiko se näin kesällä niin just vaikka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.687899Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652793Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181988- 1571981
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191932Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381821Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291662- 1021477
- 381401
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411236