Nyt tajusin mitä haet takaa

Anonyymi-ap

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedät.

18

1988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En epäile hetkeäkään! Tiedän mihin hypätään (en vieläkään kirjaimellisesti) ja tämä on ihan hullua, mutta onneksi meitä on nyt kaksi 🤭

• Anonyymi
        UUSI

Ohi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi

Sitä epäilinkin.

• Anonyymi
        UUSI

Pieni askel meille, mutta suuri harppaus ihmiskunnalle

😂

🤗🤭❤️

👩‍🚀👨‍🚀🚀

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni askel meille, mutta suuri harppaus ihmiskunnalle

😂

🤗🤭❤️

👩‍🚀👨‍🚀🚀

Minun umpilisäkettä ei ole poistettu, mennäänkö jollain muulla kuin raketilla 😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun umpilisäkettä ei ole poistettu, mennäänkö jollain muulla kuin raketilla 😄

Perämoottorit prseeseen ja kohti ääretöntä

• Anonyymi
      UUSI

No nyt osuu hyvin. No niinpä, kuten aiemmin sulle kirjoitin. Se todellakin olisi iso hyppy ja ymmärrän että se voi pelottaa sinua. Uskon vakaasti että se kannattaa. Samalla myös tietyt toimintamallit satuttaa liian paljon ja siksi niihin haluaisin muutosta. Oot mulle kukka kämmenellä, voisinkohan minäkin olla samaa sulle? ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Menehän nyt taas siitä jodlaamasta pullapoika. Katso mitä irl tapahtuu 😎

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luulen teidän naisten ongelman olevan se, että omitte liikaa tämmöisiä viestejä ja tulkitsette mielessänne miehen olevan kiinnostuneempi kuin onkaan. Teidän päässä se johtaa vain lisääntyneeseen passiivisuuteen, koska kuvitelmissanne mies on täysin retkussa. Tähän todennäköisesti vastaisit jotain, että sillä ei ole enää merkitystä. Niin. Olette niin helposti luettavissa ja ennalta-arvattavia, että se on jopa tylsää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luulen teidän naisten ongelman olevan se, että omitte liikaa tämmöisiä viestejä ja tulkitsette mielessänne miehen olevan kiinnostuneempi kuin onkaan. Teidän päässä se johtaa vain lisääntyneeseen passiivisuuteen, koska kuvitelmissanne mies on täysin retkussa. Tähän todennäköisesti vastaisit jotain, että sillä ei ole enää merkitystä. Niin. Olette niin helposti luettavissa ja ennalta-arvattavia, että se on jopa tylsää.

Ei sulla olis yksin joikaava palstasetä mitään tekstiä johon tämä puuharuutusi ei liittyisi? Se voisi tehdä palstaorientoituneille ja siihen mielensä särkeneille hyvää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulta nyt ei kukaan kysy mitään naisille katkera karvajooseppi. Ne on kiinnostuneet toisistaan ketkä on, se että sinä mokellat täällä päivästä toiseen ei asiaa muuta, kuten ei sekään muutu jos joku ei olisikaan kiinnostunut. Palstarunqun arkipäivää siis käytännössä.

• Anonyymi
      UUSI

Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Tiedostan ne itsekin ja yritän parhaani. Mutta jos petyt kuitenkin ja sua alkaa kaduttaa niin luovutan sut paremmille. Vaikka se sattuu niin ajattelen parastasi. Mietin paljon että voi kun oisin toisenlainen, sellainen joka täyttää sun kriteerit. En lupaa mitään mihin en pysty. Toivottavasti olisimme kuitenkin aina rakkaat toisillemme kävi miten kävi 💓🪽

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Mulla vähän naurattaa 🤭 Ja vatsassa perhosia, vaikken tietääkseni ole ollut ulkona monttu auki 🤔

• Anonyymi
        UUSI

Ei tässä voi enää muuta kuin nauraa

• Anonyymi
        UUSI

Kadulla monttu on auki

• Anonyymi
      UUSI

Olisiko se näin kesällä niin just vaikka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      68
      7899
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2793
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1988
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      1981
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      19
      1932
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1821
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      29
      1662
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1477
    9. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      38
      1401
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1236
    Aihe