yksinäisyys kesällä

Anonyymi-ap

tällein kesällä yksinäisyys iskee ihan eritavalla... mikään ei oo muuttunu keväästä tai talvesta olin sillonkin yksin. nyt vaan kun haluais tehä jotain jonkun kanssa nii yksin pitäs vaa selvitä uimaan jädelle tai muuten vaa kaupungille hengaa. mites muilla onko kesä pahempaa aikaa olla yksin kun muut vuoden ajat?

14

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla kesä on hyvää aikaa. Asun kesällä rivitalossa. Nytkin takapihalla on kaunis pensas täynnä valkoisia, tuoksuvia kukkia. Nautin nyt, kun on kukkien aika. Olen laittanut tuolin sen eteen, varjoon. Siinä istun ja syön tai juon kahvia. Pää-asiassa minun kahvini on kuumennettua maitoa ja loraus kahvia. Terveys ei enää kestä paljoa kahvin juontia.
      Kun elää Jeesuksen kanssa, ei ole koskaan yksin.

• Anonyymi

Itsekin olen aika yksinäinen.
      Tykkään kyllä mennä eri paikkoihin itsekseni, koska juttuseuraakin löytyy aina, kun vain rohkaistuu juttusille.
      Ventovieraatkin useimmiten alkavat mielellään keskustelemaan.
      Yksinäisiä ihmisiä on tosi paljon, varmaan enemmän kuin ymmärretäänkään olevan.

• Anonyymi

Ikämies talvella ei tarkene kuin sisällä jos siellä on toimiva ilmalämpöpumppu.
      Nyt kuumina kesäviikkoina sama juttu. Ikääntyneille ilmaantuu sairauksia, joihin ei löydy parannuskeinoa.

Virtsatiesairaus lyhentää elinaikaa kun se herättää parin tunnin välein kirvelevälle wc-käynnille.
      Harvoin sitä tulee desilitraa enempää. Mutta kun uni rentouttaa, vaippaan sitä kyllä tippuu.

Tästä kehut terveydenseuranta-järjestelmällemme, että vaipat ovat meille "lösöongelmaisille" ilmaisia.
      busikuggi 88v.

• Anonyymi

Miten jollakin on aikaa trollia täällä?

• Anonyymi

Jädelle, ongelle, taidemuseoon, festareille, kaupugille, mökille ja mihin vain on aina helpompi ja mukavampikin lähteä yksin kuin raahata mukana jotakuta, joka haluaisi jotain muuta. Tai raahautua itse jonkun mukana, joka haluaa kalastamaan, kahville, tansseihin, elokuviin, pesäpalloa pelaamaan ja lenkille, mutta minä en.
      Yksin omia polkuja, ah, ihana vapaus ja kesä! Parempaa en tiedä.

• Anonyymi

Juuri näin, ja pääsee helposti lähtemään ihan extempore eikä tarvitse puljata toisen aikataulujen kanssa, senkun ottaa ja lähtee. Mulla ei mökkiä eikä autoa, mutta jukiset on kulkeneet ainakin toistaiseksi sinne minne milloinkin olen lähtenyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, ja pääsee helposti lähtemään ihan extempore eikä tarvitse puljata toisen aikataulujen kanssa, senkun ottaa ja lähtee. Mulla ei mökkiä eikä autoa, mutta jukiset on kulkeneet ainakin toistaiseksi sinne minne milloinkin olen lähtenyt.

Joskus on mukavaa mennä yksin, joskus seurassa.
        Julkisilla tosiaan pääsee aika hyvin, ja ilmaisia tapahtumiakin riittää, ainakin pääkaupunkiseudulla.
        Jos yksin lähtee kotoa, seuraa löytyy, kun alkaa vaan juttelemaan muiden kanssa.

• Anonyymi

Yksinäisyys? Minä sanoisin sitä vapaudeksi!

• Anonyymi

Parhaillaan ehkä etelänpuoleinen tuulenvire raikastaa hiukan iltapäivän kaakkoisten ihmisten ilmatilaa.

• Anonyymi

Minulle henk.koht. merkitsee takatalvi sitä suurinta tuskaa kun ei näe eteensä ja takana vain synkkä menneisyys. Usein keväällä kuuntelee ihanaa lirinää räystään alla tötterö kädessä, kun tuijottaa onnellisen naapurin ikkunasta sisään ja odottaa sohjon sulamista lahkeet märkänä, mutta sitten iskee takatalvi ja taas on maa valkoinen, ilmassa raikkautta, hengitys höyryää ja jalan jäljet näkyvä uudella lumella. En voi sietää. Tietysti en asu kaupungissa ja hengata voi vain narunpäässä.

• Anonyymi

On niillä eroo, kesä- ja talviyksinäisyydellä. Paitti ny kuumalla. On paree olla sisällä jos on viilennetty huoneisto.
      Kesällä pelkkä sisälläolo muka ahdistaa, mutta talvella on ankeeta olla joutilaana ulkona.

Sitä menee kattoon koneelle onko mitää uutta. Kun ittekii on jotenkii tukossa, virikkeit on huonompi hokata.
      Hellettä on ennustettu vielä nousviikollekin. Onhan se lomalaiselle edes etua. Ja muutenkin.
      Tarkkailpa vaan ihmisten naamoi poudalla ja sateella. Sateella ne meillä ukoilla on kuin peffalle ammutulla karhulla, poudalla lärvetkin enemmän huilaa.

Naiset ovat sosiaalisempia; osaavat ilmehtiä greippaammin.

• Anonyymi

Kesähelteet on sieltä ja syvältä, on pakko olla kotona kun mittari kipuaa yli 23 asteen ja hoitaa vain pakolliset kaupassa yms käynnit jotka vaatii lähtemään kotoo. Ihan jo odotan syksyn viileitä ja talven pakkasia että pääsen kunnon kävelylle, loppuu tämä huonovointisuus liian lämmön takia.

• Anonyymi

Seuraava noin pitkä helleaika voi tulla jo jälkeenjääneille sukankuluttajille seuraavassa elämässä...

• Anonyymi

Ei ole mitään seuraavaa elämää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2274
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      222
      1899
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1762
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1441
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1326
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      54
      1159
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      176
      1132
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      89
      1041
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      947
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      891
    Aihe