Kumpi hankinta parempi
Takka vai paneelit
Kumpi kannattaa hankkia ennekin ja miksi
Epätietoinen puupää
Aurinko paneelit sähkölämmitys iässä talossa vai takka
9
184
Vastaukset
- Anonyymi
Lämmitys käyttää useampaa Kwh toimiakseen ja riittääkö paneeleissa talvella tuottoa kattamaan tämän?
Riippuu monesta asiasta, kuinka monta paneelia, miten suunnattu, mihin energia varastoidaan, paneelit puhtaat ym.
Itse laittaisin mielummin takan, lämmittää, tuo valoa, voi tehdä ruokaa ja toimii täydellisen sähkökatkon aikana. - Anonyymi
Takka kuulemma antaa enemmän lämpöä syyskuusta huhtikuuhun siis puoli vuotta kuin aurinko
- Anonyymi
Ehdottomasti ilmalämpöpumppu. Talvella lämmityskauden aikana aurinkopaneeleista ei tule juuri mitään.
- Anonyymi
Mistä se ilmalämpöpumppu tarve tuli niitä on jo kaksikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se ilmalämpöpumppu tarve tuli niitä on jo kaksikin
Älykkäiltä kommentoijilta.
- Anonyymi
Tällä palstalla kaikilla paneelit tuottaa myös talvella sähköä lämmitykseen jos välität muuta olet trolli
- Anonyymi
Aurinko paneelit sähkölämmitys iässä talossa vai takka
Anonyymi-ap
2025-07-21 14:22:43
Ilmoita
Kumpi hankinta parempi
Takka vai paneelit
Kumpi kannattaa hankkia ennekin ja miksi
Epätietoinen puupää - Anonyymi
Takkaa joudut lämmittämään 2kk että saat edes nuohouksen hinnan katettua vuosittain.
- Anonyymi
Yhtä tuskalliselta vaikuttaa näiden turhien aloitusten tehtailu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307