Mutta sydämeni kuuluu sinulle.
P. Et voi koskaan olla minun
18
394
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä tietenkään vaikka voisin...
- Anonyymi
Voit olla ja menetellä, hähähähähä.....
T.minä
- Anonyymi
Kuulostaa hurjalta
- Anonyymi
Älä koskaan sano ei koskaan.
- Anonyymi
Kenellä se noin lyhyt nimi on?
- Anonyymi
Kyllä voin ja oon.
- Anonyymi
Kiitos, muuta en vaadikaan ❤️
- Anonyymi
Ei minulle kuulu kenenkään muun sydän kuin hänen johon rakastun, yli 50v mies!
- Anonyymi
Niin pahasti päästäs oot kipee että ei kannata mitään toivoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulta. Minä olen jo irrottanut ja katse ihan toisissa miehissä T: M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata sinunkaan kuvitella pariutuvasi tai muuta vastaavaa sillä, että länkytät naista esittävälle äijälle ja luit sitä kautta näitä epätodellisia vastakkainasetteluita, vihamarsu. T naiselta yksisarviselle, koitahan ryhdistäytyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata sinunkaan kuvitella pariutuvasi tai muuta vastaavaa sillä, että länkytät naista esittävälle äijälle ja luit sitä kautta näitä epätodellisia vastakkainasetteluita, vihamarsu. T naiselta yksisarviselle, koitahan ryhdistäytyä
Ps Koetko oikeasti musertavasti jonkun ihmisenä näillä heitoilla? Se on aika psykoottisen oloista, ehkä se kuuluu narsismin kirjon raivoon, että ymmärtää ettei länkytys auta mitään, mutta ei koe voivansa itselleen mitään😄
- AnonyymiUUSI
Tää kuulostaa hyvältä. T: P yli 50v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On toivoa, hyvinkin.
- Anonyymi
P on hurmannut sinutkin? Meitä on paljon
- Anonyymi
Eikö aloittajaäijä tämä iki-ihana kirjainten bingosi koskenut aiemmin tätä toista konsonanttia? Taisi olla jii eikö jöö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö aloittajaäijä tämä iki-ihana kirjainten bingosi koskenut aiemmin tätä toista konsonanttia? Taisi olla jii eikö jöö
Ps siinä viittaus myös läskärille
- AnonyymiUUSI
Voi pee,ehkä jonain päivänä onni suosii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai811278- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222