Unohtaisi?
Mikset vain
22
1211
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Se on mahdotonta koskaan.siis eihän se voisi onnistua.
- AnonyymiUUSI
Kaikki on mahdollista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on mahdollista
Se ei ole. Sen kanssa voi elää joskus paremmin.
- AnonyymiUUSI
Ei pysty, ei kykene.
- AnonyymiUUSI
Yritän koko ajan!! Voisitko mies tehä jotain mistä ei ole paluuta!
- AnonyymiUUSI
Ei kuulu tapoihini mä annan naisen/naisten tehdä tuonkin virheen ensin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu tapoihini mä annan naisen/naisten tehdä tuonkin virheen ensin
Tosi hyvä vitsi.
- AnonyymiUUSI
jäärä kun on päästänsä ni roikkuu vielä vimotteessakin virressä tavattoman kauan
- AnonyymiUUSI
Minä pääsin kerran yhdestä miehestä yli kun hän pani paksuksi toisen naisen seurustelumme aikana. Se oli kyllä tehokas tapa. Oli se kyllä kivuliaskin.
- AnonyymiUUSI
Mitäs si jos mies onkin vaan nukkunu ja toinen nainen itte pannu itsensä paksuksi miestäsi käyttäen sekin on oikean miehen kanssa mahdollista nukkumisessa on se etu että voi itse rehellisesti sanoa ettei ole itse tehnyt mitään mä en monesti vieraassa paikassa itse edes riisu vaatteitani mennessäni/käydessäni nukkumaan olin selvä tai en kännissä vielä pienemmällä todennäköisyydellä riisun vaatteitani jos olen vieraassa paikassa
- AnonyymiUUSI
Miksi haluaisin unohtaa. En pysty, enkä vttu halua!
- AnonyymiUUSI
Ei onnaa. Miksei vois nähdä ja jutella? Mikä estää? Mä haluan sut ja sua. Ei voi mitään tunteilleen . Tosin en tyrkytä itseäni. Hyväksyn kohtaloni, jos et halua edes nähdä. Mutta täällä sitä en tee. Mun pitää kuulla ne face to face tai puhelimessa. Vasta sitten lopetan haaveilun, jos sitä toivot. 😘💛
- AnonyymiUUSI
En toivo. Haluan sua/sut. En myöskään tyrkytä. Jos haluat panna niin se on mahdollista milliin vain.
Mieheltä
- AnonyymiUUSI
Ai sehän hyvä idea.
- AnonyymiUUSI
Kaikkea on yritetty. Lobotomia varmaan seuraava askel tai osastolle niin täynnä doubbii ettei muista omaa nimeänsäkään
- AnonyymiUUSI
Mulla on sellainen tapa että jos mies ei halua sitoutua, haluaa nauttia muista naisista mutta hänellä on tunteita, pyrin suuntaamaan oman huomioni muihin miehiin suojellakseni omia tunteitani. Saan sillä systeemillä etäisyyttä ja suojeltua omia tunteitani.
- AnonyymiUUSI
No tullaisella miehellä ei ole edes tunteita sua kohtaan
- AnonyymiUUSI
Mitä sanot vaan ni eiköhän tuo onnistu mu sunkin tarttii osata unohtaa mut
- AnonyymiUUSI
Kuka unohtaa kenet? Ehkä kannattaisi sanoa ihmiselle jonka toivot sinun unohtavan eikä täällä huudella.
Sen verran pitää olla selkärankaa että pystyy kommunikoimaan toiselle suoraan. Sitä minä ainakin odotan... Ja vähän kaikkea muutakin😆
Naiselta - AnonyymiUUSI
Mitä väliä? En edes ole yhteydessä suhun eikä liikuta samoissa porukoissa. Aidot tunteet väistyy ajallaan kun oikea hetki.
- AnonyymiUUSI
Sitäkö haluat mies?
- AnonyymiUUSI
Ihan sairasta tää touhu, tiedä mikä on totta ja mikä ei🤮
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702447
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181406
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131239
- 101234
- 221211