Tai miksi rakastuttiin, eihän tässä ole mitään vtun järkeä 🤣
Onko mitään käryä miksi rakastuit?
47
593
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Seksiä meidän täytyy harrastaa.
- AnonyymiUUSI
Ei kyllä meidän pitäisi tutustua siihen mitä kytee pinnan alla.
- AnonyymiUUSI
Tule n*ssittavaksi. Molempia harmittaa, jos ei edes katsota ja kokeilla loppuun tätä.
- AnonyymiUUSI
Se on monen miehen versio ns. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Viimeksi eilen kyselin tätä samaa.
Oisko se vaikka tää, minä en tiedä
https://www.prisma.fi/tuotteet/110728267/valitsee-sielu-seuransa-emily-dickinsonin-runoja-1861-1863-110728267- AnonyymiUUSI
Saattaa olla, ja onkin
- AnonyymiUUSI
Ei kyllä ole tietoa, täysin puskista se tuli.
- AnonyymiUUSI
Onko käynyt niin, että on ns. yksi pää kahdessa ruumiissa (siis ei kirjaimellisesti, toivottavasti...) Mies pitää varmaan hetimiten viedä lääkäriin, epäilen vahvasti aivovammaa 🤔 Vaikken niitä diagnooseja ole valtuutettu tekemäänkään 🤣
- AnonyymiUUSI
Entä jos onkin, tosi paljon järkeä 😊 niin yllättäen, tuskaa ja tulta yhtä aikaa. Miten lähdetään ratkaisemaan?
- AnonyymiUUSI
Rehellinen ja avoin puhe, ei mikään muu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan 👍🏻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan 👍🏻
Joo mä uskon että hän on samaa mieltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällä säästyisi monelta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät me kaikki tykkää. Sivusta tämä
- AnonyymiUUSI
Kaksi niin samanlaista, mutta sopivasti erilaista. Kerran kun katsottiin toisiamme silmiin, se oli sillä sinetöity.
- AnonyymiUUSI
Näin se kyllä meni aika tismalleen..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin se kyllä meni aika tismalleen..
It's written in the stars, its written in your heart. Yhdestä biisistä tuo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on selvää että jossain linnunradalla tässä kiitää koko ajan ilman navigointia minkäänlaista 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
B- boys fly girls throw your hands on the air
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
B- boys fly girls throw your hands on the air
Its like that, and thats the way it is.. HA
- AnonyymiUUSI
Lähtihän se. Helpotuksen huokaus.
- AnonyymiUUSI
Yleensä muhun rakastumisesta toipuu kuhan muhun tutustuu.
- AnonyymiUUSI
Samaa voisin sanoa itsestäni, vaan ei se ikinä mene niin..
- AnonyymiUUSI
Joo äkkiä ne mielikuvat karisee. Joitain se tosin vaan viehättää enemmän että onkin hyvinkin arkisen tavallinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo äkkiä ne mielikuvat karisee. Joitain se tosin vaan viehättää enemmän että onkin hyvinkin arkisen tavallinen
Mistä sä puhut tässä??!
- AnonyymiUUSI
Ihan vaan toistemme kiusaksi. Voisit jo tulla tänne!
- AnonyymiUUSI
Just olin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just olin
Miks et ilimottanu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miks et ilimottanu?
Kyllä hän sen huomasi, varmasti niin hyvin ettei unohda koskaan
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään järkeä, en päässyt edes "koeajolle".
- AnonyymiUUSI
Aika ikävää
- AnonyymiUUSI
Eli et siis täysin tiedä tätä rakkauden määrää?
- AnonyymiUUSI
Harmi
- AnonyymiUUSI
Koeaja joku saman mallinen 😂 mä oon ihan hirvee 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koeaja joku saman mallinen 😂 mä oon ihan hirvee 🤭
Sinä olet ollut jo se.
- AnonyymiUUSI
Ehkä sille oli tilaus, meillä kummallakin. Ehkä olimme valmiita ottamaan nuo tunteet vastaan kun se sopiva ihminen tulee kohdalle. Se oma ihminen, joka tuntuu niin tutulta vaikka on vieras. Ihminen kenen kanssa on hyvä olla.
- AnonyymiUUSI
Mutku haluis olla enemmän 🥹
- AnonyymiUUSI
Näin on ☝️
- AnonyymiUUSI
Ihminen rakastuu/ ihastuu usein elämäntilanteessa, jossa hänellä on jokin emotionaalinen tyhjiö. Kun hän kaipaa jotain muutosta elämäänsä (ei välttämättä uutta ihmissuhdetta) . Myös erilaiset ikäkriisit (30, 40, 50) laukaisevat tunteen, että nyt tarvitaan ihastumista, elämänmuutosta. Kun tämän oivaltaa, ei syöksy suoraan tunteen pyörteeseen, vaan voi makustella: oikeastiko tämä on toiseen ihmiseen hullaantumista vai oman kriisin selvittelyä.
- AnonyymiUUSI
Melko kyyninen kuva rakastumisesta. Ei sitä voi kontrolloida mitenkään eikä se ole emotionaalisuudesta riippuvaista.
Se on kahden ihmisen atomien törmäilyä ja jos ne on yhteensopivat tapahtuu jänniä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Melko kyyninen kuva rakastumisesta. Ei sitä voi kontrolloida mitenkään eikä se ole emotionaalisuudesta riippuvaista.
Se on kahden ihmisen atomien törmäilyä ja jos ne on yhteensopivat tapahtuu jänniä.Totta kai voi kontrolloida. Muutenhan maailmassa olisi eroja vielä paljon enemmän, eikä muita pitkiä liittoja kuin järjestetyt pakkoavioliitot.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai voi kontrolloida. Muutenhan maailmassa olisi eroja vielä paljon enemmän, eikä muita pitkiä liittoja kuin järjestetyt pakkoavioliitot.
Ei sitä pysty kontrolloimaan kehen rakastuu ja milloin, sitä pystyy että mitä asialle tekee ja miten siihen reagoi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä pysty kontrolloimaan kehen rakastuu ja milloin, sitä pystyy että mitä asialle tekee ja miten siihen reagoi
Kyllä siihen voi myös oppia suhtautumaan ja ennakoimaan. "Elämässäni on nyt taas tällainen vaihe, olen täyttämässä pyöreitä tms". >varaudu ihastumiseen >ahaa, sopiva kohde löytynyt, omaa tyyppiä,> pysyttele riittävän etäällä, älä anna roihahtaa ( ellei sovi elämäntilanteeseen> odottele toisen etääntymistä tai etääntymistä itse> tunne loivenee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kahden ihmisen atomien törmäilyä ja jos ne on yhteensopivat tapahtuu jänniä.Toisena tyyppinä kommentoin ja jatkan tätä.
Tosiaan sitähän jatkuvasti olisi rakastunut jos tyhjiötä olisi paikkaillut.🤨 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siihen voi myös oppia suhtautumaan ja ennakoimaan. "Elämässäni on nyt taas tällainen vaihe, olen täyttämässä pyöreitä tms". >varaudu ihastumiseen >ahaa, sopiva kohde löytynyt, omaa tyyppiä,> pysyttele riittävän etäällä, älä anna roihahtaa ( ellei sovi elämäntilanteeseen> odottele toisen etääntymistä tai etääntymistä itse> tunne loivenee
Tunteet loivenee ja syttyy kylläkin ihan normaalisti kellä vaan.Ei kellään tunteet oo stabiilit.
- AnonyymiUUSI
jos mun tuleva mies ihan oikeesti painaa viestiä mulle täällä niin huhhuh
- AnonyymiUUSI
Se olisi jo sellaista kohtaloa ettei toista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194