Mielestäni viran- tai toimenhaaltijan tulee olla tavoistettavissa virka-aikana ja näinhän myöskin laki edellyttää. Nyt kuitenkin viran hoito on järjestetty etätyöksi, mikäli se suinkin on mahdollista. Ja tuo tavoitettavuus tapahtuu soittamalla puhelinvastaajaan. " Soitan takaisin xxxxxx päivän kulutuua..." Ja sitä soittoa ei vain kuulu. No ei tietenkään, kun virkahenkilöllä on varsinkin näin kesäisin muuta tekemistä, kuin palvella hallintoalamaisia. Olen seurannut mieheni tapaa tehdä etätöitä. Puhelin soi..." ei siellä ole mitään tärkeää asiaa, soittakoon uudestaan, tai voinhan minä soittaa takaisin" Niin olihan siinä terassin teko kesken... virka-aikana Hänellä. Ja jos laitat s-postin, niin suurin osa niistä deletoidaan lukematta joka maanantai. Näin meitä palvellaan.
Virkahenkilön työvelvoite
Anonyymi-ap
1
73
Vastaukset
- Anonyymi
Eli koska sinun miehesi on laiska lusmu, niin kaikki muutkin ovat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614178KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1311266
- 311178