Mielestäni viran- tai toimenhaaltijan tulee olla tavoistettavissa virka-aikana ja näinhän myöskin laki edellyttää. Nyt kuitenkin viran hoito on järjestetty etätyöksi, mikäli se suinkin on mahdollista. Ja tuo tavoitettavuus tapahtuu soittamalla puhelinvastaajaan. " Soitan takaisin xxxxxx päivän kulutuua..." Ja sitä soittoa ei vain kuulu. No ei tietenkään, kun virkahenkilöllä on varsinkin näin kesäisin muuta tekemistä, kuin palvella hallintoalamaisia. Olen seurannut mieheni tapaa tehdä etätöitä. Puhelin soi..." ei siellä ole mitään tärkeää asiaa, soittakoon uudestaan, tai voinhan minä soittaa takaisin" Niin olihan siinä terassin teko kesken... virka-aikana Hänellä. Ja jos laitat s-postin, niin suurin osa niistä deletoidaan lukematta joka maanantai. Näin meitä palvellaan.
Virkahenkilön työvelvoite
Anonyymi-ap
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Eli koska sinun miehesi on laiska lusmu, niin kaikki muutkin ovat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45866