Kannatusmarssi rallille

Anonyymi-ap

Onhan se hienoa että etuapinatkin kunnioittavat MM-rallia oikein marssimalla sen puolesta. Vapaalippujahan ne tietysti jahtaavat, mutta ei se mitään, kaikki on hyvää mainosta rallille.

23

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kertoo itse korkesaaren asukki

• Anonyymi

Kyllä silloin lanataan ja höylätään noita kylien sorateitä kun rallit on sinne tulossa mutta miten saavat olla monttuisia ja nimismiehen kiharoilla soratiet.

• Anonyymi

Sen puolestahan ituapinat marssii, että rallikuskeilla olisi tasaiset tiet.

• Anonyymi

Niin että väärin sammutettu?

• Anonyymi

Tosi kiva että mätävihreätkin ovat ymmärtäneet rallitapahtuman mahdollisuudet ja marssivat tapahtuman puolesta.

• Anonyymi

olin joskus jossain kuppilassa, oli Csrlos Saintz, vanhempikin juomassa olutta samassa pöydässä seurueensa kanssa..

• Anonyymi

Ei ols tarvinnut ihan noin tarkkaan kertoa!

• Anonyymi

Siellä kaikki persut marssivat aatteensa puolesta.

• Anonyymi

Menen ehdottomasti marssimaan elokapinan marssille.

• Anonyymi

Heinä, olki, heinä, olki...

• Anonyymi

Ainoa paikka, jossa persut ja ituhipit marssivat saman aatteen puolesta, on marssi rallien puolesta!

• Anonyymi

marssii kuin Marsalkka.

ääniefektit hyviä kuin joku armeijan helikopterikin ei äänenvaimennusta pakoputkissa juuri lainkaan...

• Anonyymi

Onko se Ozzy kuollut?

• Anonyymi

Ituapinoille oma vip-katsomo Harjun rinteelle palkkioksi hyvästä rallimainonnasta.

• Anonyymi

Ihmiskilvet Harjulle aloitukseen, paitsi KankkusJussille, se pitää päästää läpi !

• Anonyymi

mielestäni niin nuo ralliautot ole niin vaarallisias kun itde vastuusswa kuolemastaan, todella ininhottavvaa joas joku hyppää tai veteenkin kuolee jotain..

• Anonyymi

Lönnrotkin olisi kateellinen sanaisesta rikkaudestasi. Eikös sekin kuollut hullujen huoneessa.

• Anonyymi

Kannabis ja helle ovat ituhipeille kova rasitus marssilla. Niitä voisi kerätä vetybussiin matkan varrelta elpymään.

• Anonyymi

Kansainvälinen mediakin on kiinnostunut etukapinoiden halusta tukea Jyväskylän rallitapahtumaa.

• Anonyymi

Aion liittyä ituapinoiden marssin takapäähän asfalttifirmalta vuokraamallani tasoitusjyrällä. Sitä on vaikea pysäyttää.

• Anonyymi

Ituhippien laulu:
      Ralli se on meidän rattomme ja
      pakokaasu paras huumeemme
      Nätin pojan paksu varsi se
      on meidän mikrofonimme

• Anonyymi
      UUSI

Ilmavoimatkin kunnioittaa ralleja hawkien voimin.

• Anonyymi
        UUSI

Minä kunnioitan päästämällä raikuvan kaalipierun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2776
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1807
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1404
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      71
      1269
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1235
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1158
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      76
      1121
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      998
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      91
      970
    Aihe