Onhan se hienoa että etuapinatkin kunnioittavat MM-rallia oikein marssimalla sen puolesta. Vapaalippujahan ne tietysti jahtaavat, mutta ei se mitään, kaikki on hyvää mainosta rallille.
Kannatusmarssi rallille
23
195
Vastaukset
- Anonyymi
Kertoo itse korkesaaren asukki
- Anonyymi
Kyllä silloin lanataan ja höylätään noita kylien sorateitä kun rallit on sinne tulossa mutta miten saavat olla monttuisia ja nimismiehen kiharoilla soratiet.
- Anonyymi
Sen puolestahan ituapinat marssii, että rallikuskeilla olisi tasaiset tiet.
- Anonyymi
Niin että väärin sammutettu?
- Anonyymi
Tosi kiva että mätävihreätkin ovat ymmärtäneet rallitapahtuman mahdollisuudet ja marssivat tapahtuman puolesta.
- Anonyymi
olin joskus jossain kuppilassa, oli Csrlos Saintz, vanhempikin juomassa olutta samassa pöydässä seurueensa kanssa..
- Anonyymi
Ei ols tarvinnut ihan noin tarkkaan kertoa!
- Anonyymi
Siellä kaikki persut marssivat aatteensa puolesta.
- Anonyymi
Menen ehdottomasti marssimaan elokapinan marssille.
- Anonyymi
Heinä, olki, heinä, olki...
- Anonyymi
Ainoa paikka, jossa persut ja ituhipit marssivat saman aatteen puolesta, on marssi rallien puolesta!
- Anonyymi
marssii kuin Marsalkka.
ääniefektit hyviä kuin joku armeijan helikopterikin ei äänenvaimennusta pakoputkissa juuri lainkaan... - Anonyymi
Onko se Ozzy kuollut?
- Anonyymi
Ituapinoille oma vip-katsomo Harjun rinteelle palkkioksi hyvästä rallimainonnasta.
- Anonyymi
Ihmiskilvet Harjulle aloitukseen, paitsi KankkusJussille, se pitää päästää läpi !
- Anonyymi
mielestäni niin nuo ralliautot ole niin vaarallisias kun itde vastuusswa kuolemastaan, todella ininhottavvaa joas joku hyppää tai veteenkin kuolee jotain..
- Anonyymi
Lönnrotkin olisi kateellinen sanaisesta rikkaudestasi. Eikös sekin kuollut hullujen huoneessa.
- Anonyymi
Kannabis ja helle ovat ituhipeille kova rasitus marssilla. Niitä voisi kerätä vetybussiin matkan varrelta elpymään.
- Anonyymi
Kansainvälinen mediakin on kiinnostunut etukapinoiden halusta tukea Jyväskylän rallitapahtumaa.
- Anonyymi
Aion liittyä ituapinoiden marssin takapäähän asfalttifirmalta vuokraamallani tasoitusjyrällä. Sitä on vaikea pysäyttää.
- Anonyymi
Ituhippien laulu:
Ralli se on meidän rattomme ja
pakokaasu paras huumeemme
Nätin pojan paksu varsi se
on meidän mikrofonimme - AnonyymiUUSI
Ilmavoimatkin kunnioittaa ralleja hawkien voimin.
- AnonyymiUUSI
Minä kunnioitan päästämällä raikuvan kaalipierun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302776Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081807Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171404
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si711269- 241235
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431158Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?761121- 31998
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa91970