Minä vuonna ja minkä hintaisia ja mikä on kwp teho
Oletteko olleet tyytyväisiä ja paljonko olette jo yienanneet ja onko jo hankinta maksanut itsensä
maksettu
Kiinnostunut
Minkä hintaisia järjestelmiä ootte hankkineet
5
216
Vastaukset 5
- Anonyymi
Anonyymi-ap
2025-07-21 18:12:05
Ilmoita
Oletteko olleet tyytyväisiä ja paljonko olette jo yienanneet ja onko jo hankinta maksanut itsensä
maksettu
Kiinnostunut- Anonyymi
Kysymys on liian vaikeaa palstalaisille tai se on epämieluisa
Joten haukutaan sut trolliksi
Äänestä SDP työläisten edun eteen
Ei monimiljonääreille
- Anonyymi
Kaikki kokoomus Hallituksen leikkaukset ovat kohdistuneet kaikista pienituloismppiin ja edut taas suRituloisille miljonääri ole ei sulle. Pikkupomo
Mutta kokoomus han on monimiljonäärien etujärjes
KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
Tämä teksti on tuotettu tekoälyn , Suomi 24 toimittajan tarkistama tiivistelmäJopa Virolaiset kyselee onko Suomi Poro tyhmä kun äänestää Kokoomusta ja Orpoa
Näin Punavuoresta kun asiaa katselee ja verovaroilla elelee ei ole ollut tyhmää äänestää Kokoomusta.
Mutta Jakomäessä on varmaan tilanne aivan toinen. - Anonyymi
Anonyymi-ap
2025-07-21 18:12:05
Ilmoita
maksettu
Kiinnostunut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402496
- 52946
- 62866
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t52740Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227733T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10644Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 65593
- 47588
- 47587