marsun kanssa autossa...?

pavets_punkkari

Olen lähdössä mökille viikoksi, ja ajattelin ottaa pojat (2 marsulia) mukaan reissuun. Pulmana on se, että ajomatka mökille kestää n.4 tuntia. Elokuussa on reissu edessä ja silloin on varmaan vielä aika lämmin.. Marsut matkustavat tehdasrakenteisessa häkissä (muovipohja ja päällä "kalterit"). Eli, miten saisin häkin pysymään viileänä automatkan ajan? Olen kuullut kylmäkalleja laitettavan häkkiin, mutta olisko ne liian kylmät...? Auton takaikkunoita (missä marsut ovat matkan ajan) ei voi pitää auki, sillä jos ajaa 4 tuntia takaikkunat auki, niskat kipeytyvät meiltä ihmisiltä. =) Vinkkejä kaipailen siis viisaammilta ja kokeneimmilta. =)

ps. kuvia pojista ynnä muusta

http://marsupojat.vuodatus.net

5

2397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emskuliini94

niin mulla on kanssa marsu, (tyttö sellainen.)
      Tällainen ehdotus:pysähtykää välillä juottamaan marsua ja tarkistakaa sen syke.
      Jos sen syke on tiuha sillä voi olla lämpöhalvaus...

• Dnana

Kyllä voitte matkustaa marsujenne kanssa kunhan laitat häkin päälle pyyhkeen että pääsee varjoon. kannattaa välillä pitää ikkunoita auki että ilma vaihtuu. koska marsu voi saada lämpöhalvauksen liian kuumassa. itse olen matkustanut vanhemman marsun kanssa yli 6h ajomatka. meni ihan hyvin paitsi se rasitti sitä. muista antaa marsuille juotavaa paljon matkan aikana.

• Neh

Juu, eli hyvin on meilläkin 3 tunnin matkat menneet, kunhan et vaan päästä aurinkoa porottamaan suoraan. Eli joku pyyhe tms tosiaan. Meillä muuten yritettiin kuljettaa marsu häkissä, mutta kun auto lähti liikkeelle, se nosti hirveän palosireeni-mekkalan. Tärisi kai liikaa, en tiedä. Tyttö matkusti siitä lähtien pahvilaatikossa minun ja veljeni välissä, ja hyvin sujui.:) Kyllä niiden pitäisi pärjätä, ellei nyt ihan hurjan kuuma ole. Luulisin, että autossanne on kuitenkin ilmastointi? Hm, kylmäkalle taitaa vetää liian kylmäksi, mutta ehkä jos sen käärii pyyhkeeseen ja vaan käyttää häkissä välillä... tosin luulen, ettei se ole tarpeellinen. Hyvää mökkimatkaa sinulle ja pojille :)

• love.amy

Mun marsu on matkustanu monen monta kertaa autossa joten tässä pari vinkkiä!!..

Peitä pyyhkeellä auringolta
      Ota välillä syliin jos pystyt
      Juota mahollisimman monta kertaa
      onko autossa ilmastointia...jos on laita häkki sen viereen että kylmä ilma pääsee sisään
      Pidä välillä ikkunoita auki että ilma vaihtuu jos ilmastointia ei satu olemaan

Kylmäkalleja en suosittele ne voivat olla liian kylmiä...?

Onnea!!!!Kyllä se hyvin sujuu elä turhaan huolehdi!!!

• Anonyymi

Me ollaan tällä hetkellä Joensuusta Seinäjoelle matkalla ja toistaiseksi mennyt poika marsulla ihan hyvin. Sylissä ei suostu olla eikä suostu juomaan liikenteessä mutta liikkuu kyllä häkissä välillä ja syö pellettejä mutta ei lempparia eli porkkanaa enää alku matkasta söi kylläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      367
      3160
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      310
      1508
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1295
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe