marsun kanssa autossa...?

pavets_punkkari

Olen lähdössä mökille viikoksi, ja ajattelin ottaa pojat (2 marsulia) mukaan reissuun. Pulmana on se, että ajomatka mökille kestää n.4 tuntia. Elokuussa on reissu edessä ja silloin on varmaan vielä aika lämmin.. Marsut matkustavat tehdasrakenteisessa häkissä (muovipohja ja päällä "kalterit"). Eli, miten saisin häkin pysymään viileänä automatkan ajan? Olen kuullut kylmäkalleja laitettavan häkkiin, mutta olisko ne liian kylmät...? Auton takaikkunoita (missä marsut ovat matkan ajan) ei voi pitää auki, sillä jos ajaa 4 tuntia takaikkunat auki, niskat kipeytyvät meiltä ihmisiltä. =) Vinkkejä kaipailen siis viisaammilta ja kokeneimmilta. =)

ps. kuvia pojista ynnä muusta

http://marsupojat.vuodatus.net

5

2666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emskuliini94

niin mulla on kanssa marsu, (tyttö sellainen.)
      Tällainen ehdotus:pysähtykää välillä juottamaan marsua ja tarkistakaa sen syke.
      Jos sen syke on tiuha sillä voi olla lämpöhalvaus...

• Dnana

Kyllä voitte matkustaa marsujenne kanssa kunhan laitat häkin päälle pyyhkeen että pääsee varjoon. kannattaa välillä pitää ikkunoita auki että ilma vaihtuu. koska marsu voi saada lämpöhalvauksen liian kuumassa. itse olen matkustanut vanhemman marsun kanssa yli 6h ajomatka. meni ihan hyvin paitsi se rasitti sitä. muista antaa marsuille juotavaa paljon matkan aikana.

• Neh

Juu, eli hyvin on meilläkin 3 tunnin matkat menneet, kunhan et vaan päästä aurinkoa porottamaan suoraan. Eli joku pyyhe tms tosiaan. Meillä muuten yritettiin kuljettaa marsu häkissä, mutta kun auto lähti liikkeelle, se nosti hirveän palosireeni-mekkalan. Tärisi kai liikaa, en tiedä. Tyttö matkusti siitä lähtien pahvilaatikossa minun ja veljeni välissä, ja hyvin sujui.:) Kyllä niiden pitäisi pärjätä, ellei nyt ihan hurjan kuuma ole. Luulisin, että autossanne on kuitenkin ilmastointi? Hm, kylmäkalle taitaa vetää liian kylmäksi, mutta ehkä jos sen käärii pyyhkeeseen ja vaan käyttää häkissä välillä... tosin luulen, ettei se ole tarpeellinen. Hyvää mökkimatkaa sinulle ja pojille :)

• love.amy

Mun marsu on matkustanu monen monta kertaa autossa joten tässä pari vinkkiä!!..

Peitä pyyhkeellä auringolta
      Ota välillä syliin jos pystyt
      Juota mahollisimman monta kertaa
      onko autossa ilmastointia...jos on laita häkki sen viereen että kylmä ilma pääsee sisään
      Pidä välillä ikkunoita auki että ilma vaihtuu jos ilmastointia ei satu olemaan

Kylmäkalleja en suosittele ne voivat olla liian kylmiä...?

Onnea!!!!Kyllä se hyvin sujuu elä turhaan huolehdi!!!

• Anonyymi

Me ollaan tällä hetkellä Joensuusta Seinäjoelle matkalla ja toistaiseksi mennyt poika marsulla ihan hyvin. Sylissä ei suostu olla eikä suostu juomaan liikenteessä mutta liikkuu kyllä häkissä välillä ja syö pellettejä mutta ei lempparia eli porkkanaa enää alku matkasta söi kylläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      116
      9889
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      77
      4992
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      69
      4812
    4. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      7
      3280
    5. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      9
      2471
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      107
      1720
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1516
    8. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      54
      1501
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      59
      1434
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      65
      1351
    Aihe