marsun kanssa autossa...?

pavets_punkkari

Olen lähdössä mökille viikoksi, ja ajattelin ottaa pojat (2 marsulia) mukaan reissuun. Pulmana on se, että ajomatka mökille kestää n.4 tuntia. Elokuussa on reissu edessä ja silloin on varmaan vielä aika lämmin.. Marsut matkustavat tehdasrakenteisessa häkissä (muovipohja ja päällä "kalterit"). Eli, miten saisin häkin pysymään viileänä automatkan ajan? Olen kuullut kylmäkalleja laitettavan häkkiin, mutta olisko ne liian kylmät...? Auton takaikkunoita (missä marsut ovat matkan ajan) ei voi pitää auki, sillä jos ajaa 4 tuntia takaikkunat auki, niskat kipeytyvät meiltä ihmisiltä. =) Vinkkejä kaipailen siis viisaammilta ja kokeneimmilta. =)

ps. kuvia pojista ynnä muusta

http://marsupojat.vuodatus.net

5

2506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emskuliini94

niin mulla on kanssa marsu, (tyttö sellainen.)
      Tällainen ehdotus:pysähtykää välillä juottamaan marsua ja tarkistakaa sen syke.
      Jos sen syke on tiuha sillä voi olla lämpöhalvaus...

• Dnana

Kyllä voitte matkustaa marsujenne kanssa kunhan laitat häkin päälle pyyhkeen että pääsee varjoon. kannattaa välillä pitää ikkunoita auki että ilma vaihtuu. koska marsu voi saada lämpöhalvauksen liian kuumassa. itse olen matkustanut vanhemman marsun kanssa yli 6h ajomatka. meni ihan hyvin paitsi se rasitti sitä. muista antaa marsuille juotavaa paljon matkan aikana.

• Neh

Juu, eli hyvin on meilläkin 3 tunnin matkat menneet, kunhan et vaan päästä aurinkoa porottamaan suoraan. Eli joku pyyhe tms tosiaan. Meillä muuten yritettiin kuljettaa marsu häkissä, mutta kun auto lähti liikkeelle, se nosti hirveän palosireeni-mekkalan. Tärisi kai liikaa, en tiedä. Tyttö matkusti siitä lähtien pahvilaatikossa minun ja veljeni välissä, ja hyvin sujui.:) Kyllä niiden pitäisi pärjätä, ellei nyt ihan hurjan kuuma ole. Luulisin, että autossanne on kuitenkin ilmastointi? Hm, kylmäkalle taitaa vetää liian kylmäksi, mutta ehkä jos sen käärii pyyhkeeseen ja vaan käyttää häkissä välillä... tosin luulen, ettei se ole tarpeellinen. Hyvää mökkimatkaa sinulle ja pojille :)

• love.amy

Mun marsu on matkustanu monen monta kertaa autossa joten tässä pari vinkkiä!!..

Peitä pyyhkeellä auringolta
      Ota välillä syliin jos pystyt
      Juota mahollisimman monta kertaa
      onko autossa ilmastointia...jos on laita häkki sen viereen että kylmä ilma pääsee sisään
      Pidä välillä ikkunoita auki että ilma vaihtuu jos ilmastointia ei satu olemaan

Kylmäkalleja en suosittele ne voivat olla liian kylmiä...?

Onnea!!!!Kyllä se hyvin sujuu elä turhaan huolehdi!!!

• Anonyymi

Me ollaan tällä hetkellä Joensuusta Seinäjoelle matkalla ja toistaiseksi mennyt poika marsulla ihan hyvin. Sylissä ei suostu olla eikä suostu juomaan liikenteessä mutta liikkuu kyllä häkissä välillä ja syö pellettejä mutta ei lempparia eli porkkanaa enää alku matkasta söi kylläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe