onko tämä 523 2010vuoden bemari yksi parhaimmista jota on tehty ja kaikista vähinten vikoja kuin muutta mallita? luin että auto on ollut kaikista halutuimpia aikoinaan kun tuli markkinoille.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Mitä oikein höpötät? 15 vuotta vanha rottelo kyseessä..
- Anonyymi
ainakin sillon ollut todella haluttu auto kun on tullut myyntiin 2010 vuodella. mutta nykyäänkin tosi hyvä valinta. yksi parhaimmista missä ei ole jatkuvasti vikoja. näitä saa jo helposti 10 000e
- Anonyymi
Kymmenen vuotta vanhemmat 5-bemarit vm. 1996-2000 ainakin olivat vikapesiä ja ruostuivat melko nopeasti. Olisko laatu parantunut kovin paljon kymmenessä vuodessa?
- Anonyymi
523 F10 malleissa on konevikoja jonkin verran. ainakin VANOS ongelmia pultit katkeilee ja koneessa on muutakin pientä pikkuvikaa. löytyy kyllä parempia vaihtoehtoja kuin tuo 523!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
523 F10 malleissa on konevikoja jonkin verran. ainakin VANOS ongelmia pultit katkeilee ja koneessa on muutakin pientä pikkuvikaa. löytyy kyllä parempia vaihtoehtoja kuin tuo 523!
E39 523:ssa vesipumppu kesti max. 100 tkm. Vesipumpun pettäessä kuutoskone keittää ja se voi käydä kalliiksi.
- Anonyymi
E60 on oman kokemukseni mukaan luotettava ja hyvin tehty. Paljon alumiinia alakerrassa.
Moottorit toimintavarmoja talvellakin. Vesipumpun vaihdoin n. 250 tm:n kohdalla varmuuden vuoksi, ei vuotanut, mutta klappia oli .
Jalkatilat edessä kyllä alamittaiset , edes keskimittaiselle. - Anonyymi
Vai että 5232010 vuoden bemari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520