Tehnyt palstalla kaivatusta jonkun johtopäätelmän ( viesteistä, joita oletat olevan häneltä) ja seuraavan kerran IRL tavatessa tehnyt jonkun liikkeen (lähentymis/ loitontumis) ja myöhemmin ymmärtänyt, että olit ymmärtänyt palstaviestit väärin tai että ne olivat selvästi eri ihmisiltä?
Onko käynyt niin että olet
26
322
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En tiedä
- AnonyymiUUSI
Kysy vain kuinka monta kertaa 😵💫
- AnonyymiUUSI
Tai oletko muuten vain pähkäillyt aiva jonnin joutavia jostain yksilöstä? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Olihan se noloa juoksin kaulaan suutelemaan. Ja toinen ei tiennyt mitään koko asiasta.
- AnonyymiUUSI
Olitko kirjoittanut täällä tekeväsi niin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olitko kirjoittanut täällä tekeväsi niin?
😅
- AnonyymiUUSI
Oon ja en oo .
Tiedän yhden pyörivän täällä myös - AnonyymiUUSI
En kun en oleta viestien olevan keneltäkään tietyltä ja vastaukseni on enemmiltä osin luokiteltavissa yleisellä tasolla enimmistö miehistä kun todellakin jää ilman naista jos käyttäytyy kuvailemallani tavalla mä olen antanu ihmisten olettaa millainen mä olen ei ole velvollisuuteni korjailla oletuksia musta tai kenestäkään muusta siksi olen aina suositellu tutustumaan ihmiseen/ihmisiin ennen kun tekee valinnan pilata elämänsä jonkun kanssa nää kun vain tutustumalla ihmiseen voi tietää vasta että onko sellainen ihminen jonka kanssa haluaa loppuelämänsä viettää
- AnonyymiUUSI
Ja mun tapoihin kuuluu työntää ihmisiä pois läheltäni helpompaa mulle niin pettää ennemmin tai myöhemmin kuitenkin kun ei edes tutustunu ihmiseen kenenkä kanssa oletti olevansa haluavansa olla
- AnonyymiUUSI
On jotain outoja kokemuksia..
- AnonyymiUUSI
😆 haluatko avata enemmän?
- AnonyymiUUSI
En mieti ketä näillä palstoilla on.
- AnonyymiUUSI
En. Luotan irl. Toki joskus herännyt joitain toiveita, mutta olen sika realisti.
- AnonyymiUUSI
Mä myös luotan siihen mitä tapahtuu ja sanotaan irl.
- AnonyymiUUSI
Sika piti olla aika 🤣 what ever, asia tuli selväksi varmaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä myös luotan siihen mitä tapahtuu ja sanotaan irl.
Sama, luotan myös siihen, mitä näen ja koen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama, luotan myös siihen, mitä näen ja koen
Sama homma. Elämä on irl.
- AnonyymiUUSI
En voi tietää, jos ei tunne tai ole nähnyt aikoihin. ihmiset muuttuu. Itse enemmän keskityn elämään ja yritän pysyä omissa suunnitelmissa tai muokata niitä sitä mukaan kun asioille ei mitään voi. Ja laajentaa, supistaa ja etsiä polkua omaan elämään ja estää tiettyjä ihmisiä ja asioita omassa elämässä.
- AnonyymiUUSI
välillä kyllä on tuskasta kun tarkoituksella tai väärin ymmärtäneenä ihmiset yrittää luoda yhteyttö, yhteistyötä ja saada mukaan omiin suunnitelmiin jopa manifestoihin, ja yrität kiertää ne ja pitää kiinni omista jutuista ja saada niitä omassa elämässä eteen päin. mutta kyllä kaikki eteen päin menee, suoraan, kiertoteitse jne.
- AnonyymiUUSI
Vaikka olisi tuskasta, niin silti voi vastata ystävällisesti. Joku päivä saatat olla iyse samassa tilanteessa.
Sivustajollekin.
- AnonyymiUUSI
ja vielä hirveämpää on ottaa vastaan kostoja ja ivaa ja kiusaa kun joku ihminen ajattelee että olet syyllinen johonkin, tai luulee että sinulla on suhde samaan mieheen, ja pelkää kuollakseen että teillä alkaa suhde. ja ajattelee että nyt voi vuorostaan hyötyä sinusta koska ajattelee että olen hyötynyt hänestä.
- AnonyymiUUSI
Mulle on käynyt niin silloin, kun ensimmäisiä kertoja kaipailin täällä. Kun pohdin yhteydenottamista, niin mua kovasti kannustettiin siihen täällä. Hölmöyksissäni menin soittelemaan. Arvaahan sen miten siinä kävi, kun en ollut sähköpostiinikaan saanut vastausta. Sen jälkeen olen ohittanut kaikki kehoitukset ottaa yhteyttä suoraan. Pallo on nyt hänellä tyystin.
- AnonyymiUUSI
Kieltämättä oli osasyy että rohkaistuin johonkin mikä päättyi huonosti. Suurin syy toki oli irl tunteissa ja ajatuksissa.
- AnonyymiUUSI
Miten päättyi huonosti?
- AnonyymiUUSI
Olen itse kirjoittanut miehelle, niin selkeitä juttuja ja tiedän, että hän on lukenut ja tunnistanut.
- AnonyymiUUSI
Kaipaamani ihminen alkoi puhumaan minulle asioita joita olen itse lukenut palstalta ja jotka olivat niin yksityiskohtaisia ja aina tuoreita että varmistuin hänen käyvän täällä. Hän epäili mitä oudoimpia juttuja minuun liittyviksi. Hän oli luullut toisten kirjoituksia minun kirjoituksiksi. Olen myös itse erehtynyt ja saanut hävetä pahasti. Todella yksityiskohtaisilla tunnisteilla tunnistamme toisemme. Tätä kautta olen myös oppinut ymmärtämään häntä paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194