Onko se pettämistä?
Oon naimisissa ja ikävöin täällä.
25
284
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itsekin naimisissa. En laske pettämiseksi.
- AnonyymiUUSI
Ei ole pettämistä, jos ikävöit täällä omaa aviomiestäsi? Mikset uskalla puhua asiasta hänelle? Voisi aktivoida suhdetta?
- AnonyymiUUSI
Sitten vasta se on pettämistä, kun muna menee pimbs. Ja ei kertahairahduksia nyt kannata murehtia, niitähän voi sattua kelle vaan, jos tulee riittävän houkutteleva tilaisuus. Emme ole täydellisiä.
- AnonyymiUUSI
Nähty ja kuultu monesti. Petä jos haluut tai nappaa aidan toiselta puolelta jos saat.
- AnonyymiUUSI
Ei ole, voithan ikävöidä miestäsi tai mitä tahansa. Ikävöinnin tunnetta tai rakkauden huumaa. Eri asia, jos alat viestittelemään rakkaudentunnustuksia omalla nimelläsi jollekin toiselle nimelliselle, silloin alkaa olla sillä rajalla. Toisaalta, mitä olette sopineet pettämisestä kumppanisi kanssa? Mikä hänestä on pettämistä?
- AnonyymiUUSI
Ei ole häneltä. Olen toinen henkilö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole häneltä. Olen toinen henkilö.
Keneltä häneltä? En tiedä kehen viittaat. Tarkoitan, että mikä puolisostasi on pettämistä, se varmaan määrittää asian.
- AnonyymiUUSI
On se
- AnonyymiUUSI
Mulla on sivusuhteita välillä mut mitä sitten. En aio erota.
- AnonyymiUUSI
Nuorena kannattaa seikkailla ja pyörittää miehiä.
- AnonyymiUUSI
Huutelet vain. Ei näyttöä.
- AnonyymiUUSI
Jos puolisosi tietää ja hyväksyy ja suosittelee niin ei kai ole pettämistä. Jos teet sitä salaa niin on pettämistä.
- AnonyymiUUSI
Lomalla tuskin täällä olisit jos suhde siellä toimisi paremmin.
- AnonyymiUUSI
Voit tulla luottamuksella touhuamaan minun kanssa. Kaikki jää meidän väliseksi.
Mieheltä >Naiselle- AnonyymiUUSI
Näitä on timperit pullollaan.
- AnonyymiUUSI
Niinhän ne kai jossain Espanjassa sanoo "sinä olet naimisissa, et kuollut"🤜🤛👍Fuck yeah!
...- AnonyymiUUSI
... tosin olen lukenut, että espanjalaiset on aivan saakelin mustasukkaisia, ranskalaiset henkeviä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
... tosin olen lukenut, että espanjalaiset on aivan saakelin mustasukkaisia, ranskalaiset henkeviä.
... ja italialaisilla yksinkertaista älykkyyttä tjsp.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ja Suomi mies on .....
- AnonyymiUUSI
En ole naimisissa, mutta ei ole mielestäni pettämistä.
- AnonyymiUUSI
Eikö ole sitten sillä tolalla että ero
- AnonyymiUUSI
On jos naiselta tuota kysyt jos jotakuta muuta ikävöit kun puolisoasi
- AnonyymiUUSI
Kun täällä kirjoittaa niin ei ole pettämistä.
Täällä kirjottajat pitkälti kirjottaa pahaa oloa ulos yms. Ikävä palsta .... niin ... on se ikävä palsta. - AnonyymiUUSI
Ei minulle, mutta tiedät sen itse. Miksi sallit itsesi ikävöidä jotakin ja et keskity avioliittoosi. Minusta oli helpottavaa kun eräs herra loukkaantui minulle kun mietin jotakin ja pitäisikö auttaa tai jotain. hän sanoi hyvin, keskity itseesi ja meihin. Tuntui kun joku kahle meni rikki, tosin sitten tuli muuta mutta ehkä eri suunnalta.
- AnonyymiUUSI
Mietippä kaks kertaa. Hyväksyisitkö, jos sun puoliso tekisi niin? Mars periterapiaan.
Ei tuntuis kivalta, jos itsellä olis mies ja se uneimoisi toisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194