vaikka niitä on.
Kaivattu valehteli ettei ole lapsia
24
279
Vastaukset
- Anonyymi
minkä teki.
- Anonyymi
Kuolen nauruun. Tyylikästä toimintaa.
- Anonyymi
Voivattu, näinkö kävi
- Anonyymi
Ääliömäistä käytöstä
- Anonyymi
Mieskö kyseessä 😂
- Anonyymi
Montako tunnusti omakseen?
- Anonyymi
En o tunnustan kun kaks kun ei äidit ole muista mulle ilmottan et täyttä varmuutta mulla ei ole montako niittä on mu toivottavasti sisarukset vähintäänkin ovat tietoisia toinen toisistaan nääs ettei käy niin et sisko ja veli seukkaa keskenään kukas teistä äideistä siinä kohti ottaa vastuun si että jätti ilmottamatta
- Anonyymi
Tuollaisesta jää aika varmasti kiinni. Ei vissiin kovin älykäs?
- Anonyymi
Ei varmaankaan :D
- Anonyymi
Montako tusinaa oli?😂
- Anonyymi
4 tai 5 mistä olen itsekin vastuussa muuten kuin paikalla olleena poitsun äitin kanssa kun olen alkanu seukkaan/parisuhteeseen ni mä en ole ollu kenenkään muun kanssa ja kuopiossa en omien tietojeni mukaan tapaillu kun yhtä naista josta saattaa olla pentu en tie varmaksi kun hänkään ainakaan mulle asiasta ole ilmottanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 tai 5 mistä olen itsekin vastuussa muuten kuin paikalla olleena poitsun äitin kanssa kun olen alkanu seukkaan/parisuhteeseen ni mä en ole ollu kenenkään muun kanssa ja kuopiossa en omien tietojeni mukaan tapaillu kun yhtä naista josta saattaa olla pentu en tie varmaksi kun hänkään ainakaan mulle asiasta ole ilmottanu
Ja noi neljä tai viis on niiden kahden päälle jotka olen tunnustanu mahdollisesti en voi varmaksi sanua kun eipä äiteet mulle asiasta ilmottan
- Anonyymi
Voi ei. Valheet paljastuu aina jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Siksi on parempi kun ei valehtele mu se on taas monella se loppuelämän helvetti kun jäi parisuhteessa valheesta kiinni nää menis niin monta vuotta huokkaan ja samanlaisia ne on kaikki muutkin näinhän naiset ajattelee miehistä
- Anonyymi
Aika iso 🔴🚩
- Anonyymi
Kuin moni täällä puhuu lapsista, sais pedari syytteet heti niskaan 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Nyt ei ole tuollaisesta kyse. Eikä palstasta..,
- Anonyymi
Miehet nyt on tollasia.
- Anonyymi
Naisilla miesten keskuudessa vientiä vähentää yksinhuoltajuus ja miehillä naisten keskuudessa elatusmaksut eikä tarvi olla edes ydinfyysikko tuon tajutakseen
- Anonyymi
Ei kaikesta tarvitse heti avautua.
- Anonyymi
Riippuu mikä on tarkoitus toki en suosittele avautumista ennen kuin toiseen luottaa mutta se käsittää henkilökohtasemmat asiat
- Anonyymi
Kyllä hänellä on.
Minun kanssa poika.
:) - Anonyymi
Hyvä, että hänellä on lapsia. Olen iloinen hänen puolestaan. Toivottavasti hänellä on elävä yhteys lapsiinsa.
- AnonyymiUUSI
Ootko varma, et on omia lapsii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102