Naurettavaa touhua ravintoloiden välinen meuhkaaminen. Välttäkää koko kuntaa.
Voisiko Suomi24 perustaa Luhangalle oman sivuston?
9
432
Vastaukset
- Anonyymi
Luhangan maine mennyttä.
- Anonyymi
Etapin maine on mennyttä.
- Anonyymi
Jep, ei osaa rääkyjät olla hiljaa. Ärsyttävää toimintaa molemmista suunnista. Kärkisissä on hieno kesäkahvila.
- Anonyymi
Helenan nimi kantaa edelleen eli porttolan maine
- Anonyymi
Meuhkaaminen sopii hyvin Joutsan osastoon eihän paikkakunnalta kirjoittele kuin yksi bentsojen nautiskelija haukkuen lääkärit , voi että , unohdin hylsyjen keräilijän joka on tuskissaan kun ei taaskaan onnistunut .
- Anonyymi
Joutsan paikallislehessä oli hieno juttu luhangasta. Kiitos vaan ravintolat ja asiakkaat, toivottavasti ootte ylpeitä.
- Anonyymi
kanarialintu osasi muuttaa pois. Pahin riidankylväjä
- Anonyymi
Etappi mainosti hyvissä ajoin että heillä on karaokea viime la. No kuinka ollakaan Reetikin päätti järjestää ylläri karaokea suuren kysynnän vuoksi ja juuri samalle illalle kuin etappi. Tässä näkee miten hyvin yhteistyö toimii.........
- Anonyymi
Lisäksi Turpeisen Jaskalla oli oma karaokeilta riihessään. Heinät vain pölisi kun leskirouva veteli "fiilaten ja höyläten" kuudennen kerran.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1336062
- 574356
- 582781
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282668Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241371- 271197
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131