Että ette sekoita kirppispöytiä. Tosi ärsyttävää löytää omalta pöydältä joku metrinen halko kalliiden taidelasiesineitten päältä. Onko vaikeaa laittaa katsomansa esine samaan pöytään jonne kuuluu? Semmoinen ihminen joka sekoittaa tavaroita ei ilmeisesti ole koskaan pitänyt kirppispöytää?
Koittaa nyt vähän ihmiset miettiä
23
818
Vastaukset
- Anonyymi
Fiksua ja viisasta olisi palauttaa tavara samaan pöytään josta meinasi ostaa vaikka olisi tullut toisiin aatoksiin....
- Anonyymi
Minkäs sille mahtaa että ihmiset on idiootteja ja oma napa päällimmäisenä. Tästä oli taannoin tutkimus että 85% ihmisistä on tyhmiä. 15% väestöstä ainoastaan pyörittää tätä maailmaa.
- Anonyymi
Eikö leskel ole laatinut kirjallista opusta kirppispöydän tavaroille.
- Anonyymi
Aina täytyy maksaa kirppiksenpitäjälle pöydästä 95€/kk, se on puolet myynnistä ja vielä vaatii 3% myynnistä....no jotain jää itselle hyvällä tuurilla. Siis Avara kyseessä.
- Anonyymi
Ei perskules! Halko porsliinin päällä! Ajattelematonta torellakin.
- Anonyymi
Ei vaan hyvin harkittua.
- Anonyymi
"Katri-Helenako " on noin hermostunut!!!
- Anonyymi
Katetri-Helena
- Anonyymi
Jos aikoo kirppis pöydän pitää siistinä, on joka päivä käytävä siistimässä myytäviään. Varsinkin jos myy vaatetavaraa Niitä on levitelty sikin sokin. pudoteltu vaatepuista. Ja usein löytyy toisten pöytiin kuuluvia tavaroita.
Tavaroiden myynnistä kirppiksellä on tullut melko kannattamatonta, kun pöytävuokrat ovat nousseet, minkä lisäksi maksat vielä prosentit myynnistä.- Anonyymi
Mulle sanoivat että hinta nousi koska maanantaisinkin nykyään auki.....? Kylähän se selittää sen että myyntipäiviäon enemmän ja ei se ilmasta varmaan oo yriytäjällekään. Vanhaan aikaan oli erillinen hinta korttimaksustaki ja sitä ei enää ole. Itse sain juuri yli 400e kuukauden myynnillä vuokran jälkeen. Kylläse on siitä kiinni mitä myy ja miten hinnoittelee. Olen huomannu et toiset hinnoittaa tavaransa pilviin ja sit kitistään kun kukaan ei osta. Järkikäteen hinnoittelussa!Otan pöydän muutaman kerran vuodes ja ihan tyytyväinen olen ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle sanoivat että hinta nousi koska maanantaisinkin nykyään auki.....? Kylähän se selittää sen että myyntipäiviäon enemmän ja ei se ilmasta varmaan oo yriytäjällekään. Vanhaan aikaan oli erillinen hinta korttimaksustaki ja sitä ei enää ole. Itse sain juuri yli 400e kuukauden myynnillä vuokran jälkeen. Kylläse on siitä kiinni mitä myy ja miten hinnoittelee. Olen huomannu et toiset hinnoittaa tavaransa pilviin ja sit kitistään kun kukaan ei osta. Järkikäteen hinnoittelussa!Otan pöydän muutaman kerran vuodes ja ihan tyytyväinen olen ollu.
Ollut jo pitkään voimassa, että kortilla maksamisesta ei saa ottaa lisämaksua. Vetosivat aikoinaan siihen, että pankki veloitti jokaisesta korttimaksusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollut jo pitkään voimassa, että kortilla maksamisesta ei saa ottaa lisämaksua. Vetosivat aikoinaan siihen, että pankki veloitti jokaisesta korttimaksusta.
Se oli eri omistajan aikaan se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli eri omistajan aikaan se
Joo niin oli.Tosi ahnetta porukkaa!!
- Anonyymi
Minä olen huomannut saman ilmiön ihan K-kaupassa ja Pick'n Payssäkin. Miesten alusvaatteiden joukosta löytyykin jotain naisten asusteita, huulikiiltoja ja kaulariipuksia.
Elintarvikkeissa milloin mihinkäkin hyllyyn on jätetty jotain ostoksia, joita ei kai sitten halutakaan ostaa. Pilaantuvat lihat ja makkarapaketit jossain pesuaineiden joukossa jne, jne.
Haluaisin vakavasti muistuttaa, että ihmiset palauttaisi tavaran sinne hyllyyn, mistä ovat sen ottaneetkin, eikä ihan minne vaan sattuu. - Anonyymi
Ei ole ahneudella rajaa, ensin maksat pöydästä 95/kk,..ja sitten myynnistä 3%,..
- Anonyymi
Joo,mutta kaupungeissa vasta hinnat on.Radiokirppis: Iso loossi 6pv 44€, Pieni pöytä 6pv 33€
Bellakirppis Lielahti: Itsepalvelupöytä: 39,90 €/6pv + 5 % provisio myynnistä.
Bueno Tampere: Rekkivuokra on 38 € / 6 päivää - Anonyymi
Niinpä niin...jos saat myyntiä pöydästäsi esim. 170/kk.....siitä pois pöytä vuokra 95€ ja myynnistä vielä 3%....ei ole ahneudella rajaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin...jos saat myyntiä pöydästäsi esim. 170/kk.....siitä pois pöytä vuokra 95€ ja myynnistä vielä 3%....ei ole ahneudella rajaa....
Pitäis miettiä, kuinka paljon on ihan vaikka vaan paikan ylläpitokustannukset ennen kuin huutelee tommosta. En tiedä onko vuokralla, mutta kuitenkin esim sähkö, vesi, jäte, verot, henkilökunta, luvat, siivous, markkinointi. Ei siitä montaa markkaa jää. Ja jos saat pöydästäs noin vähän, niin kertoo siitä että koitat myydä paskaa timantteina.
Mun pöytä on kannattanut koko ajan, enkä nillitä hinnasta kun osaan laskea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäis miettiä, kuinka paljon on ihan vaikka vaan paikan ylläpitokustannukset ennen kuin huutelee tommosta. En tiedä onko vuokralla, mutta kuitenkin esim sähkö, vesi, jäte, verot, henkilökunta, luvat, siivous, markkinointi. Ei siitä montaa markkaa jää. Ja jos saat pöydästäs noin vähän, niin kertoo siitä että koitat myydä paskaa timantteina.
Mun pöytä on kannattanut koko ajan, enkä nillitä hinnasta kun osaan laskea.Toki voit myös itse laittaa omalle pihalle kirppiksen kun noin harmittaa, ei sitte tarvitse miettiä kenen vika on kun kauppa ei käy.
- Anonyymi
niimpä niin huvä kun joku niin halko tulee lahjapakretissa joululahjaksi, tai iso pahvilaatikko jossa on mutteri sisällä kun oikein etsiii mitä on.
- Anonyymi
Eiku se on just näin! Hienoa, että joku tajuaa.
- Anonyymi
Taide kannattaa viedä Bukowskille myyntiin ei kirppareilla käy kuin satunnaisesti ihmisiä joilla on varaa ostaa. Kirpparin perusidea on myydä halvalla itselle tarpeetonta tavaraa, jotkut ovat ymmärtäneet toimimatonta tavaraa erikseen ilmoittamatta korjaustarpeesta.
- Anonyymi
Ukrainalaiset ostaa, niitä käy bussilasteittain täällä Huittisissakin...ootko huomannut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1799520Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3617238Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1106086Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen294294- 1744152
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht983854Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953769Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.373333- 1983187
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182775