Että ette sekoita kirppispöytiä. Tosi ärsyttävää löytää omalta pöydältä joku metrinen halko kalliiden taidelasiesineitten päältä. Onko vaikeaa laittaa katsomansa esine samaan pöytään jonne kuuluu? Semmoinen ihminen joka sekoittaa tavaroita ei ilmeisesti ole koskaan pitänyt kirppispöytää?
Koittaa nyt vähän ihmiset miettiä
11
390
Vastaukset
- Anonyymi
Fiksua ja viisasta olisi palauttaa tavara samaan pöytään josta meinasi ostaa vaikka olisi tullut toisiin aatoksiin....
- Anonyymi
Minkäs sille mahtaa että ihmiset on idiootteja ja oma napa päällimmäisenä. Tästä oli taannoin tutkimus että 85% ihmisistä on tyhmiä. 15% väestöstä ainoastaan pyörittää tätä maailmaa.
- Anonyymi
Eikö leskel ole laatinut kirjallista opusta kirppispöydän tavaroille.
- Anonyymi
Aina täytyy maksaa kirppiksenpitäjälle pöydästä 95€/kk, se on puolet myynnistä ja vielä vaatii 3% myynnistä....no jotain jää itselle hyvällä tuurilla. Siis Avara kyseessä.
- Anonyymi
Ei perskules! Halko porsliinin päällä! Ajattelematonta torellakin.
- Anonyymi
Ei vaan hyvin harkittua.
- Anonyymi
"Katri-Helenako " on noin hermostunut!!!
- Anonyymi
Katetri-Helena
- Anonyymi
Jos aikoo kirppis pöydän pitää siistinä, on joka päivä käytävä siistimässä myytäviään. Varsinkin jos myy vaatetavaraa Niitä on levitelty sikin sokin. pudoteltu vaatepuista. Ja usein löytyy toisten pöytiin kuuluvia tavaroita.
Tavaroiden myynnistä kirppiksellä on tullut melko kannattamatonta, kun pöytävuokrat ovat nousseet, minkä lisäksi maksat vielä prosentit myynnistä.- Anonyymi
Mulle sanoivat että hinta nousi koska maanantaisinkin nykyään auki.....? Kylähän se selittää sen että myyntipäiviäon enemmän ja ei se ilmasta varmaan oo yriytäjällekään. Vanhaan aikaan oli erillinen hinta korttimaksustaki ja sitä ei enää ole. Itse sain juuri yli 400e kuukauden myynnillä vuokran jälkeen. Kylläse on siitä kiinni mitä myy ja miten hinnoittelee. Olen huomannu et toiset hinnoittaa tavaransa pilviin ja sit kitistään kun kukaan ei osta. Järkikäteen hinnoittelussa!Otan pöydän muutaman kerran vuodes ja ihan tyytyväinen olen ollu.
- Anonyymi
Minä olen huomannut saman ilmiön ihan K-kaupassa ja Pick'n Payssäkin. Miesten alusvaatteiden joukosta löytyykin jotain naisten asusteita, huulikiiltoja ja kaulariipuksia.
Elintarvikkeissa milloin mihinkäkin hyllyyn on jätetty jotain ostoksia, joita ei kai sitten halutakaan ostaa. Pilaantuvat lihat ja makkarapaketit jossain pesuaineiden joukossa jne, jne.
Haluaisin vakavasti muistuttaa, että ihmiset palauttaisi tavaran sinne hyllyyn, mistä ovat sen ottaneetkin, eikä ihan minne vaan sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1036366Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243657- 1822348
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2452208Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1821858Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001700Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91425- 691154
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1241140Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211110