Demonisen huudon jonka Edgar Allan Poe kuuli syvällä järvellä
Nainen oletko kuullut kuikan
15
195
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kuullut. Kuulin kerran kettujen rääkyvän parittelukutsun yössä ja säikähdin. Niin karmiva ääni se oli joka yön selän taittoi.
- Anonyymi
Olen, siitä varmaan jo 20v. muistan että oli hieman karmiva ääni- oli vielä yöllä ja synkässä kuusimetsässä, lähellä pientä poukamaa.
- Anonyymi
Joo olen
- Anonyymi
Tuttu ääni, minulle se on pyhä eikä pelottava. Se kuljettaa viestiä aikojen takaa, tuo mieleeni kevätjään, tuulen, tulen, kanervan, ahvenruohon, ilta-auringon, kalaparven, silokallion, tervalepän, rantalaiturin ja ulpukan.
- Anonyymi
Olen ja se tulee sieltäpäin
- Anonyymi
Aina mökillä kuului iltaisin ja öisin. Minusta ei kuikan ääni ole demoninen, vaan kaunis ja rauhoittava.
- Anonyymi
En mä ollu sillon vielä syntynyt. Tuskinpa nykyajan kuikatkaan.
- Anonyymi
1809 - 1849. Ja valehtelin ei Poe vaan yksi toinen kirjailija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loon voi tarkoittaa myös hullua => looney tunes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo Haavikko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo Haavikko?
Thoreau
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thoreau
1817 - 1862
- Anonyymi
En tiedä mutta kerran näin intiimin kuvan, kuten olet naisena esiintyen kiihottuneena noille loruillut, eli kuvan kikkelistä ja minä niin ahdistuin ja säikähdin
- Anonyymi
Uhkaava kyklooppi oli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uhkaava kyklooppi oli
Miten sä osaat vääntää kaiken. Aloituksessa e mitään liittyvää 😜
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai811278- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222