Nainen, ajattelepa tätä

Anonyymi-ap

Jos meidät onkin tarkoitettu yhteen ja sinä olet luotu minua varten, ja sitten sinä pyristelet kohtaloa vastaan. Jossain vaiheessa asiat menevät vääjäämättömästi siihen suuntaan, että me tulemme yhteen, eikä sitä voi mikään maailman mahti estää. Minä tunnen jo nyt, että me olemme yhtä.

39

708

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin minäkin tunnen😘😏🫂 on tämä kestänyt jo aika kauan pakko olla kohtalo

• Anonyymi

Minä tahdon lukea sinulle kirjaa. Hitaasti.

• Anonyymi

<3

• Anonyymi

Minä tunnen olevani yhtä tummatukkaisen miehen kanssa. Näen unia hänestä.

• Anonyymi

Hyvää yötä.

• Anonyymi

Lopeta tällaiset puheet

• Anonyymi

Toivottavasti saat sen kiukkuisen pikkuystäväsi, tai sen surisevan, tai jonkun muun.

• Anonyymi

Olen tämän puolen vuoden aikana tullut siihen tulokseen, että kohtaloaan ei voi välttää, mutta hidastaa sitä voi🙂

Mitäs siihen sanot? Entäpä jos tämä onkin se taika jolla siitä pääsee yli?

Seuraako kohtalo rajan taakse, empä usko. En oikein usko, että niin käy. Kohtalo on tie ja kun elämä päättyy, päättyy myös tie.

Mitäs mieltä meidän tietäjät on tästä?

👻

• Anonyymi

En ole kohtalouskovainen. Tunteet ratkaisevat ja se miten kokee ihmisen. Minulla on jo noin kolmen vuoden ajan ollut se päämäärä, että koska pidän paljon tummatukkaisista lyhyistä miehistä, haluan parisuhteen vain ja ainostaan sellaisen miehen kanssa joka omaa nuo määreet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kohtalouskovainen. Tunteet ratkaisevat ja se miten kokee ihmisen. Minulla on jo noin kolmen vuoden ajan ollut se päämäärä, että koska pidän paljon tummatukkaisista lyhyistä miehistä, haluan parisuhteen vain ja ainostaan sellaisen miehen kanssa joka omaa nuo määreet!

Mut ei kai ulkonäkö ole se suurin syy siihen miten kokee jonkun? Vaikka siis ymmärrän jos sulla on mieltymys.

Ja jos ulkonäön kokemiseen liittyvät tunteet määrittää suhteen alkamisen, niin eikö se jotenkin ole fatalistista? Ja se, että mistä tuo mieltymys on edes alkujaan saanut lähtönsä, oletko miettinyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut ei kai ulkonäkö ole se suurin syy siihen miten kokee jonkun? Vaikka siis ymmärrän jos sulla on mieltymys.

Ja jos ulkonäön kokemiseen liittyvät tunteet määrittää suhteen alkamisen, niin eikö se jotenkin ole fatalistista? Ja se, että mistä tuo mieltymys on edes alkujaan saanut lähtönsä, oletko miettinyt?

Tiedän tasan tarkkaan mihin se liittyy. Lasteni isä oli vaaleatukkainen mies ja siksi aloin ihastua vain tummatukkaisin miehiin noin kolme vuotta sitten. Meillä ei ollut helppo suhde hänen vähäpuheisuutensa takia ja siksi en halua miehen olevan vaaleatukkainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit siis palstasetä omaa pihatonttukokoelmaa vailla, vai?

• Anonyymi

Laita minulle viestiä, niin saatan vastata. Itse en uskalla, koska pelkään kuvitelleeni koko jutun.

T: 22

• Anonyymi

Et ole kuvitellut mitään.

2+4=6

• Anonyymi

En usko kohtaloon. Kyllä jokaiselle on olemassa useampi sopiva kumppaniehdokas. Ja oletko ajatellut, että sinun lisäksesi joku muukin tai useampi henkilö voi ajatella, että minä olen heidän kohtalonsa ja useampi henkilö voi ajatella, että sinä olet heidän kohtalonsa? Kenen kohtalo sitten on se mikä toteutuu?

• Anonyymi

Se on se, jonka syliin lopulta päädyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli useampi jää ilman rakastaan. Kohtalo on julma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli useampi jää ilman rakastaan. Kohtalo on julma.

Hyvin todennäköisesti noin juuri käy, mutta sille ei vain voi mitään, koska se on elämää sekin. Eikä ketään voi pakottaa välittämään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti noin juuri käy, mutta sille ei vain voi mitään, koska se on elämää sekin. Eikä ketään voi pakottaa välittämään!

Eli ap:kään ei voi pakottaa naista välittämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ootellessa, samassa paikassa...

• Anonyymi

Eikös se niin ole ollut tarkoitettukin, että mies ja nainen on luodut toisilleen.
      Noin raamatussakin lukee. Nainen on luotu miehen kylkiluusta.

• Anonyymi

Ja vanhan testamentin mukaan katkarapuja ei tule syödä

• Anonyymi

Raamattu on satukirja. Miesten kirjoittama satukirja.

• Anonyymi

J alkava mies on varmasti tarkoitettu olemaan
      Jonku naisen kanssa yhdessä
      Mutta ei minun kanssani
      Terveisin pitkä Aalla alkava nainen.
      Luulin kyllä joskus niin et voisi olla minun
      Mutta olinkin ihastunut hänen luomaan
      Harhakuvaan en häneen todella.
      Minä erehdyin kyllä niin et se sattuu sydämeen .
      Ehdin luoda haaveita ja odotuksia särkymään
      Ja vituttaa kun elämä kääntikon asiat näin
      Olisin halunnut rakastaa
      Enkä taas vain kylmästi joutua kokoamaan palaset
      Kun sydän hajosi
      Mitää ei ollutkaan
      Koen tyhjyyttä ja surua
      Siellä missä ennen roihusi intohimo.😭🥺😔

• Anonyymi

Eikö sinulla ole uusi mies ja kaikkea?

• Anonyymi

Läheisriippuvaisen rakkaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läheisriippuvaisen rakkaus

Aivan oliko sinulla joku turnipsitieteen teoria tästä palstasedän kirjoittelusta. Lukisin mielelläni lisää teoreettisesta kehyksestäsi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla ole uusi mies ja kaikkea?

Ei, kun teen suunnilleen kuolemaa
        Niin ei tähän mitää uusia rakkaita oteta!
        Mikään asia ei oo hyvin.
        Kukaan ei siitä välittänyt
        Tai surusta jota tunnen

• Anonyymi

En pyristellyt vastaan. Jollain toisella oli kaikki mielenkiintoiset jipot matkassaan.

• Anonyymi

Olen sitä mieltä, ettei palstaho roihin kannata sitoutua. Ongelmia tulee jos alkaa uskollisuudesta puhumaan.

• Anonyymi

Sehän on ollut täysin selvää jo monia vuosia sitten! Olette aliarvioineet kykyn ymmärtää asiota ja tilanteita ja siksi niitä toistettiin toistamisen jälkeenkin! Helvetin turhauttavaa oli siksi kaikki se esitys!

• Anonyymi

Herttaista kaipaamisesta ja kaivatuista (hyi olkoon koko termiä on mm pahaenteisen erotomaaninen) jauhava palstasetä, että yrität niputtaa naissukupuolta tällaiseen lokeroon, mikä saattaa tuntua helposti omaksuttavalta konstruktiolta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herttaista kaipaamisesta ja kaivatuista (hyi olkoon koko termiä on mm pahaenteisen erotomaaninen) jauhava palstasetä, että yrität niputtaa naissukupuolta tällaiseen lokeroon, mikä saattaa tuntua helposti omaksuttavalta konstruktiolta

Ja tämä arvatkaa keltä?

• Anonyymi

Rakkaus ja halu ovat tahtotiloja.

Kohtalo.. Njaa, no mikäli kohtalo olisi tarkoittaneet teidät yhteen, niin olisitte tällä hetkellä yhdessä.
      Että en viitsisi käyttää tuollaista taktiikkaa.

Esille tuli myös tuo kuinka nainen hankaa vastaan.
      Miten?

• Anonyymi

🥱
      Ei kyl näytä ihan noin hyvin etenevän.

• Anonyymi

Huijaus ei tuntunut menevän läpi.

• Anonyymi

Vai uskot siis kohtalon oikkuihin. Pidä hyvänäs.

• Anonyymi

Onko täällä vessaa vai kusettaako täällä toinen toistaan 🤔

• Anonyymi

Pyristelin alussa vastaan, mutta en enää 🩷👍

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3623
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2264
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1885
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      17
      1615
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1568
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      83
      1315
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1287
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1232
    Aihe