Jos meidät onkin tarkoitettu yhteen ja sinä olet luotu minua varten, ja sitten sinä pyristelet kohtaloa vastaan. Jossain vaiheessa asiat menevät vääjäämättömästi siihen suuntaan, että me tulemme yhteen, eikä sitä voi mikään maailman mahti estää. Minä tunnen jo nyt, että me olemme yhtä.
Nainen, ajattelepa tätä
39
708
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin tunnen😘😏🫂 on tämä kestänyt jo aika kauan pakko olla kohtalo
- Anonyymi
Minä tahdon lukea sinulle kirjaa. Hitaasti.
- Anonyymi
<3
- Anonyymi
Minä tunnen olevani yhtä tummatukkaisen miehen kanssa. Näen unia hänestä.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Lopeta tällaiset puheet
- Anonyymi
Toivottavasti saat sen kiukkuisen pikkuystäväsi, tai sen surisevan, tai jonkun muun.
- Anonyymi
Olen tämän puolen vuoden aikana tullut siihen tulokseen, että kohtaloaan ei voi välttää, mutta hidastaa sitä voi🙂
Mitäs siihen sanot? Entäpä jos tämä onkin se taika jolla siitä pääsee yli?
Seuraako kohtalo rajan taakse, empä usko. En oikein usko, että niin käy. Kohtalo on tie ja kun elämä päättyy, päättyy myös tie.
Mitäs mieltä meidän tietäjät on tästä?
👻- Anonyymi
En ole kohtalouskovainen. Tunteet ratkaisevat ja se miten kokee ihmisen. Minulla on jo noin kolmen vuoden ajan ollut se päämäärä, että koska pidän paljon tummatukkaisista lyhyistä miehistä, haluan parisuhteen vain ja ainostaan sellaisen miehen kanssa joka omaa nuo määreet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kohtalouskovainen. Tunteet ratkaisevat ja se miten kokee ihmisen. Minulla on jo noin kolmen vuoden ajan ollut se päämäärä, että koska pidän paljon tummatukkaisista lyhyistä miehistä, haluan parisuhteen vain ja ainostaan sellaisen miehen kanssa joka omaa nuo määreet!
Mut ei kai ulkonäkö ole se suurin syy siihen miten kokee jonkun? Vaikka siis ymmärrän jos sulla on mieltymys.
Ja jos ulkonäön kokemiseen liittyvät tunteet määrittää suhteen alkamisen, niin eikö se jotenkin ole fatalistista? Ja se, että mistä tuo mieltymys on edes alkujaan saanut lähtönsä, oletko miettinyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei kai ulkonäkö ole se suurin syy siihen miten kokee jonkun? Vaikka siis ymmärrän jos sulla on mieltymys.
Ja jos ulkonäön kokemiseen liittyvät tunteet määrittää suhteen alkamisen, niin eikö se jotenkin ole fatalistista? Ja se, että mistä tuo mieltymys on edes alkujaan saanut lähtönsä, oletko miettinyt?Tiedän tasan tarkkaan mihin se liittyy. Lasteni isä oli vaaleatukkainen mies ja siksi aloin ihastua vain tummatukkaisin miehiin noin kolme vuotta sitten. Meillä ei ollut helppo suhde hänen vähäpuheisuutensa takia ja siksi en halua miehen olevan vaaleatukkainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit siis palstasetä omaa pihatonttukokoelmaa vailla, vai?
- Anonyymi
Laita minulle viestiä, niin saatan vastata. Itse en uskalla, koska pelkään kuvitelleeni koko jutun.
T: 22- Anonyymi
Et ole kuvitellut mitään.
2+4=6
- Anonyymi
En usko kohtaloon. Kyllä jokaiselle on olemassa useampi sopiva kumppaniehdokas. Ja oletko ajatellut, että sinun lisäksesi joku muukin tai useampi henkilö voi ajatella, että minä olen heidän kohtalonsa ja useampi henkilö voi ajatella, että sinä olet heidän kohtalonsa? Kenen kohtalo sitten on se mikä toteutuu?
- Anonyymi
Se on se, jonka syliin lopulta päädyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli useampi jää ilman rakastaan. Kohtalo on julma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli useampi jää ilman rakastaan. Kohtalo on julma.
Hyvin todennäköisesti noin juuri käy, mutta sille ei vain voi mitään, koska se on elämää sekin. Eikä ketään voi pakottaa välittämään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin todennäköisesti noin juuri käy, mutta sille ei vain voi mitään, koska se on elämää sekin. Eikä ketään voi pakottaa välittämään!
Eli ap:kään ei voi pakottaa naista välittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ootellessa, samassa paikassa...
- Anonyymi
Eikös se niin ole ollut tarkoitettukin, että mies ja nainen on luodut toisilleen.
Noin raamatussakin lukee. Nainen on luotu miehen kylkiluusta.- Anonyymi
Ja vanhan testamentin mukaan katkarapuja ei tule syödä
- Anonyymi
Raamattu on satukirja. Miesten kirjoittama satukirja.
- Anonyymi
J alkava mies on varmasti tarkoitettu olemaan
Jonku naisen kanssa yhdessä
Mutta ei minun kanssani
Terveisin pitkä Aalla alkava nainen.
Luulin kyllä joskus niin et voisi olla minun
Mutta olinkin ihastunut hänen luomaan
Harhakuvaan en häneen todella.
Minä erehdyin kyllä niin et se sattuu sydämeen .
Ehdin luoda haaveita ja odotuksia särkymään
Ja vituttaa kun elämä kääntikon asiat näin
Olisin halunnut rakastaa
Enkä taas vain kylmästi joutua kokoamaan palaset
Kun sydän hajosi
Mitää ei ollutkaan
Koen tyhjyyttä ja surua
Siellä missä ennen roihusi intohimo.😭🥺😔- Anonyymi
Eikö sinulla ole uusi mies ja kaikkea?
- Anonyymi
Läheisriippuvaisen rakkaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läheisriippuvaisen rakkaus
Aivan oliko sinulla joku turnipsitieteen teoria tästä palstasedän kirjoittelusta. Lukisin mielelläni lisää teoreettisesta kehyksestäsi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole uusi mies ja kaikkea?
Ei, kun teen suunnilleen kuolemaa
Niin ei tähän mitää uusia rakkaita oteta!
Mikään asia ei oo hyvin.
Kukaan ei siitä välittänyt
Tai surusta jota tunnen
- Anonyymi
En pyristellyt vastaan. Jollain toisella oli kaikki mielenkiintoiset jipot matkassaan.
- Anonyymi
Olen sitä mieltä, ettei palstaho roihin kannata sitoutua. Ongelmia tulee jos alkaa uskollisuudesta puhumaan.
- Anonyymi
Sehän on ollut täysin selvää jo monia vuosia sitten! Olette aliarvioineet kykyn ymmärtää asiota ja tilanteita ja siksi niitä toistettiin toistamisen jälkeenkin! Helvetin turhauttavaa oli siksi kaikki se esitys!
- Anonyymi
Herttaista kaipaamisesta ja kaivatuista (hyi olkoon koko termiä on mm pahaenteisen erotomaaninen) jauhava palstasetä, että yrität niputtaa naissukupuolta tällaiseen lokeroon, mikä saattaa tuntua helposti omaksuttavalta konstruktiolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herttaista kaipaamisesta ja kaivatuista (hyi olkoon koko termiä on mm pahaenteisen erotomaaninen) jauhava palstasetä, että yrität niputtaa naissukupuolta tällaiseen lokeroon, mikä saattaa tuntua helposti omaksuttavalta konstruktiolta
Ja tämä arvatkaa keltä?
- Anonyymi
Rakkaus ja halu ovat tahtotiloja.
Kohtalo.. Njaa, no mikäli kohtalo olisi tarkoittaneet teidät yhteen, niin olisitte tällä hetkellä yhdessä.
Että en viitsisi käyttää tuollaista taktiikkaa.
Esille tuli myös tuo kuinka nainen hankaa vastaan.
Miten? - Anonyymi
🥱
Ei kyl näytä ihan noin hyvin etenevän. - Anonyymi
Huijaus ei tuntunut menevän läpi.
- Anonyymi
Vai uskot siis kohtalon oikkuihin. Pidä hyvänäs.
- Anonyymi
Onko täällä vessaa vai kusettaako täällä toinen toistaan 🤔
- Anonyymi
Pyristelin alussa vastaan, mutta en enää 🩷👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433623- 362264
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321885- 171629
- 171615
- 231568
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831315- 141287
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232