kuin puhdas ja leppeä tuuli auringonpaisteessa. Aina kun ajattelen miten toivotonta ja mahdotonta meidän juttu on, ja vielä epäilys kiinnostuksesta, silloin minulle tulee tämä virkistävä ja raikas tunne, jossa käy tuulahdus suopeudesta ja hyväksynnästä. Yhtäkkiä olet hyvin voimakkaasti läsnä ja elävä juuri minulle.
Selittämätöntä.
Tunnut ajatuksissa niin raikkaalta
10
283
Vastaukset
- Anonyymi
😌😌😌
- Anonyymi
Minulla tulee hänestä mieleen usein sellaiset hetket kun ollaan istuttu vierekkäin ja puhuttu niitä näitä ja aika on lentänyt siivillä. Sellainen hyvän olon kasaritunnelma, kun Miami Vicen tunnusmelodian ensitahdit alkaa soida🎶 🩷🩵🦩
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Se on juuri niin.
- Anonyymi
Sillä tavalla ja kauniita unia
- Anonyymi
Oletko jotain tehnyt epäilyksen tunteen vähentämiseksi, muuta kuin anonyyminä palstalla huutelemalla tai kotona h¤roilemalla. Tavoite varmaan aiheuttaa maksimalinen vahinko.
- Anonyymi
Aion pitää nyt palstasta taukoa. Ulkopuolella on paljon hyväntuulisuutta.
- Anonyymi
Elämä on välillä ihmeellistä. En usko telepatiaan, mutta ajattelen sinua paljon. Ja toivon, että jotenkin sen tuntisit. Ristiriitaista.
Kannatan toki tieteellistä ajattelua. Mutta pohjimmiltaan, tiedehän on vain paras arvaus siitä, mitä tämän päivän tiedolla ja taidolla on mahdollista kasata, eikö?
Rationaalinen ja järkevä puoleni ajattelee, että todennäköisesti tämä toiveeni molemminpuolisista tunteista on oman pääni ja vilkkaan mielikuvitukseni tuotoksia. Ja se villimpi puoleni taas syöttää pökköä pesään: onhan tässä maailmassa niin paljon sellaista, mitä emme osaa selittää. Miksei sitten tämäkin. En vielä tiedä kumpi näistä puolista vie voiton. Aika monta vuotta se järkevämpi on dominoinut. Ehkä pitäisi antaa sille toiselle tilaa.
Olen jo monessa asiassa niin tehnytkin viime aikoina. :D - Anonyymi
Meneekö miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Piti lukea monta kertaa. Oli niin ajatuksia herättävästi kirjoitettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433613- 362254
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321885- 171629
- 171605
- 231568
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232