You are my favourite. 🥹♥️
Hyvää yötä lemppari-ihminen
13
249
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä söpöliini.
- Anonyymi
Hyvää yötä rakkaalle, miehelle, lemppari-ihmiselle. ❤️ I love you, always. ❤️
- Anonyymi
Nainen olen.
- Anonyymi
Hyvää yötä mun spessu-keissille :3
❣️- Anonyymi
Kessu-sp eissi.
- Anonyymi
Naiselle täältä pusuja😘😘
- Anonyymi
Kivaa hyvä
- Anonyymi
Kauniita unia pölö!
- Anonyymi
Portin Matin kukkaro heti valmiina. Kuulema.
- Anonyymi
Mulla ei ole tällaisia si kun tarvin lemmikkiä hommaan koiran
- Anonyymi
Miksi siihen voi ainakin luottaa samalla lailla kun lapsiinsa vähintään kun kohtelee kuin perheenjäsentä ja jos koiraansa arvostavasti kohtelee ni puollustaa omistajaansa henkeen ja vereen mulla oli papereiden mukaan oli poitsun äidin koira mu koirakin valitsee omistajansa itse ainakin viimisin koira saksassa koulutettu tappaja ei olis lasken ketään lähelleni joka olisi käyttäytyny vähänkään uhkaavasti minua kohtaan siitä kunniotettava koira akita japsin luonteella taas kai syy miksi minä olin kyseisen koiran arvostuksen saanu en pelänny häntä vaikka oli aiemman omistajansa miesystävän koiran lähes tappanu kohta jossa voi olla että on syytä osata koiraa pelätä koira kuitenkin on vain lemmikiksi kasvatettu peto muistaako joku sanonnan sudelle sukua sanonta johtuu siitä että koira kun koira on oikeasti sudelle sukua se mitä suden perimästä on jälellä on se että koirat ovat petoja ilman kasvatusta ja väärällä kasvatuksella jopa hengenvaarallisia petoja olisko syytä miettiä lapsestakin saa kasvattamalla hengenvaarallisen aikuisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siihen voi ainakin luottaa samalla lailla kun lapsiinsa vähintään kun kohtelee kuin perheenjäsentä ja jos koiraansa arvostavasti kohtelee ni puollustaa omistajaansa henkeen ja vereen mulla oli papereiden mukaan oli poitsun äidin koira mu koirakin valitsee omistajansa itse ainakin viimisin koira saksassa koulutettu tappaja ei olis lasken ketään lähelleni joka olisi käyttäytyny vähänkään uhkaavasti minua kohtaan siitä kunniotettava koira akita japsin luonteella taas kai syy miksi minä olin kyseisen koiran arvostuksen saanu en pelänny häntä vaikka oli aiemman omistajansa miesystävän koiran lähes tappanu kohta jossa voi olla että on syytä osata koiraa pelätä koira kuitenkin on vain lemmikiksi kasvatettu peto muistaako joku sanonnan sudelle sukua sanonta johtuu siitä että koira kun koira on oikeasti sudelle sukua se mitä suden perimästä on jälellä on se että koirat ovat petoja ilman kasvatusta ja väärällä kasvatuksella jopa hengenvaarallisia petoja olisko syytä miettiä lapsestakin saa kasvattamalla hengenvaarallisen aikuisen
Kyllä niin käykin
Vankilat on täynnä pieleen kasvatettuja ihmisii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli oikeasti heikko yritys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433623- 362264
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321885- 171639
- 171615
- 231568
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831315- 151293
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232