Hyvää yötä lemppari-ihminen

Anonyymi-ap

You are my favourite. 🥹♥️

13

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää yötä söpöliini.

• Anonyymi

Hyvää yötä rakkaalle, miehelle, lemppari-ihmiselle. ❤️ I love you, always. ❤️

• Anonyymi

Nainen olen.

• Anonyymi

Hyvää yötä mun spessu-keissille :3
      ❣️

• Anonyymi

Kessu-sp eissi.

• Anonyymi

Naiselle täältä pusuja😘😘

• Anonyymi

Kivaa hyvä

• Anonyymi

Kauniita unia pölö!

• Anonyymi

Portin Matin kukkaro heti valmiina. Kuulema.

• Anonyymi

Mulla ei ole tällaisia si kun tarvin lemmikkiä hommaan koiran

• Anonyymi

Miksi siihen voi ainakin luottaa samalla lailla kun lapsiinsa vähintään kun kohtelee kuin perheenjäsentä ja jos koiraansa arvostavasti kohtelee ni puollustaa omistajaansa henkeen ja vereen mulla oli papereiden mukaan oli poitsun äidin koira mu koirakin valitsee omistajansa itse ainakin viimisin koira saksassa koulutettu tappaja ei olis lasken ketään lähelleni joka olisi käyttäytyny vähänkään uhkaavasti minua kohtaan siitä kunniotettava koira akita japsin luonteella taas kai syy miksi minä olin kyseisen koiran arvostuksen saanu en pelänny häntä vaikka oli aiemman omistajansa miesystävän koiran lähes tappanu kohta jossa voi olla että on syytä osata koiraa pelätä koira kuitenkin on vain lemmikiksi kasvatettu peto muistaako joku sanonnan sudelle sukua sanonta johtuu siitä että koira kun koira on oikeasti sudelle sukua se mitä suden perimästä on jälellä on se että koirat ovat petoja ilman kasvatusta ja väärällä kasvatuksella jopa hengenvaarallisia petoja olisko syytä miettiä lapsestakin saa kasvattamalla hengenvaarallisen aikuisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi siihen voi ainakin luottaa samalla lailla kun lapsiinsa vähintään kun kohtelee kuin perheenjäsentä ja jos koiraansa arvostavasti kohtelee ni puollustaa omistajaansa henkeen ja vereen mulla oli papereiden mukaan oli poitsun äidin koira mu koirakin valitsee omistajansa itse ainakin viimisin koira saksassa koulutettu tappaja ei olis lasken ketään lähelleni joka olisi käyttäytyny vähänkään uhkaavasti minua kohtaan siitä kunniotettava koira akita japsin luonteella taas kai syy miksi minä olin kyseisen koiran arvostuksen saanu en pelänny häntä vaikka oli aiemman omistajansa miesystävän koiran lähes tappanu kohta jossa voi olla että on syytä osata koiraa pelätä koira kuitenkin on vain lemmikiksi kasvatettu peto muistaako joku sanonnan sudelle sukua sanonta johtuu siitä että koira kun koira on oikeasti sudelle sukua se mitä suden perimästä on jälellä on se että koirat ovat petoja ilman kasvatusta ja väärällä kasvatuksella jopa hengenvaarallisia petoja olisko syytä miettiä lapsestakin saa kasvattamalla hengenvaarallisen aikuisen

Kyllä niin käykin
        Vankilat on täynnä pieleen kasvatettuja ihmisii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi oli oikeasti heikko yritys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3623
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2264
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1885
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1639
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      17
      1615
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1568
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      83
      1315
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      15
      1293
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1232
    Aihe