Ottakaahan loiseläjät oppia kokoomus-Marikasta ja levittäkää haaranne. Ei muuta kun bisnekset pyörimään niin Suomi pelastuu kelapummien luomasta ahdingosta!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/marika-fingerroos-nain-paljon-yhdesta-yosta-on-tarjottu/1867552
On kyllä harvinaisen ruma ämmä, niin sisältä kuin ulkoa. Miten rikkailla miehillä onkin noin helvetin huono maku, ei voi kun ihmetellä. Kuka tuohon haluaa kajota, vaikka edes maksettaisiin? Täytyisi olla todella sekaisin ja kunnolla aineissa.
Ruma, tyhmä ja itsekäs prostutioitu. Hyvä kandidaatti tosiaan persuille ja kokoomukseen tissejään heiluttaan😆👎
Vai onko joku uusrikas mies tähtäimessä kun täytyy tuoda itseään esille, ihan melkein ilmaiseksi?
Marika.. Ei susta kukaan edustusvaimoa enää huoli. Kelpasit hetken, se oli sun tähtihetkesi, joten ehkä kannattaisi vaan suostua noihin saamiisi tarjouksiin tai olet kohta sinäkin tukien varassa kun alkaa silarit tippua.
Ottakaa oppia kunnon Marikasta
16
294
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin tikata saumaan.
- Anonyymi
Näin kerran kun naapurin pirinisti joka oli muuten ihan todella komea mies niin oli tuomassa vanhaa kusrlta haisevaa puliämmää myöhään illalla kotiinsa. Katoin, et hei mitä vittuu, niin jätkä vaan sihahti "pillu silläkin on" ja saatteli armaansa betonitalomme syövereihin. Kohti yhteistä lemmenyötä.
Sen jälkeen en ole pahemmin tuntenut ylpeyttä siitä kuka tai kuinka moni olis mua halunnut nussia.
Nainen 50, Helsingistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kerran kun naapurin pirinisti joka oli muuten ihan todella komea mies niin oli tuomassa vanhaa kusrlta haisevaa puliämmää myöhään illalla kotiinsa. Katoin, et hei mitä vittuu, niin jätkä vaan sihahti "pillu silläkin on" ja saatteli armaansa betonitalomme syövereihin. Kohti yhteistä lemmenyötä.
Sen jälkeen en ole pahemmin tuntenut ylpeyttä siitä kuka tai kuinka moni olis mua halunnut nussia.
Nainen 50, HelsingistäAsut todella "hienolla" alueella ja naapurisi on sitten mitä on.
Ja oma kirjoituksesikin on samaa laatua. Hyi. Ei olisi tarvinnut jakaa tarinaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asut todella "hienolla" alueella ja naapurisi on sitten mitä on.
Ja oma kirjoituksesikin on samaa laatua. Hyi. Ei olisi tarvinnut jakaa tarinaa.Älä kuvittele liikaa itsestäsi, että sulla on mitään jakoa arvostella. Ylipäätään voisit vaan keskittyä levittämään ja pitää sen ruman turpasi kiinni kun et asioista mitään oikeasti tiedä. Ymmärrätkö??
Olen niin kyllästynyt näihin Suomen white trash-pellejen julkituloihin. Aiotaan päätä vaikka oma elämä ja sivistystaso on suoraan viemäristä. Huoratkin nykyään tuntuu tietävän asioista enemmän kun mitä esim Kekkonen on rakentanut. Vedetään aineita, rohmutaan, valehdellaan silmät suu täyteen, myydään itseä omien lasten nähden, rötöstellään ja sitten vielä kehdataan syyttää muita koko paskasta huumeiset silmät pullottaen.
Juttu sopi täydellisesti tänne ja Marikaan. Te kokoomuslainen roskaväki olette n maan kurjistsneet jo 90-luvulta asti ja kyllä tiedetään millasta sakkia olette. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asut todella "hienolla" alueella ja naapurisi on sitten mitä on.
Ja oma kirjoituksesikin on samaa laatua. Hyi. Ei olisi tarvinnut jakaa tarinaa.Ja juuri sulle: tiedän kyllä mitä tyyppiä selvästi sinäkin "edustat". Ihminen saa vaikka tehdä murhan kunhan siitä vaan osaa puhua valkomaalaten ja lässyttäen silmät suurina, voi että!!
Sit tyyppi kuin iso pussillinen paskaa, ei auta pintaa rikkoa, vai mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen 50, HelsingistäKyllä olis miullakin seittemänkymppisellä mummolla ottajia, nuoriakin miehiä. Siis pxnoseuraksi.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä henkilöstä, kirjoitit juuri niin kuin useampi ajattelee.
- Anonyymi
Kyllä monet miehet kiihottuu Marikan kuvista. Meillä iskällä on of-tilaus myös Marikan tilille ja hän tuntuu monesti nauttivan siitä yksin ollessaan. Monet naiset ovat hänen mielestään alastomina paljon herkullisempia.
- Anonyymi
ulkonäöstwä voi olla montaa mieltä mutta kuin linkin kuvia katsoo niin parasta ennen päiväys on mennyt eikä botoksit korjaa asiaa
näyttääkö vain kuva mutta sen koko olemus ja kropppa on jotenki valunut kasaat ja isot tissit roikkuu mahan kohdalla- Anonyymi
voi olla että luonnossa näyttää paremmalta..joillakin vain kuvat valehtelee olemusta toisilla parempaan ja toisilla huonompaan suuntaan
- Anonyymi
Tämä on juuri sopiva ehdokas kokoomukselle. Samaa sekoomusta molemmat.
- Anonyymi
Sinne vaan eduskunnan saunaan ryhmä seksiä harrastaa ja kimppa kiva matskua sen instaan 😎.
- Anonyymi
Astuisin erittäin mielelläni kakkoseen.
- Anonyymi
Sanansäilä on terävä, ja Marikasta tulee mieleen jo lähes pesunkestävä poliitikko.
– Minua on kysytty sekä kokoomukseen että perussuomalaisiin.
– Kyllä minä sitä kokoomusta olen miettinyt vahvasti. Tässähän on vielä aikaa eduskuntavaaleihin, Marika päättää mystisesti.- Anonyymi
On aivan sopiva nainen kokoomuksen porukkaan. On omaisuutta ja esittelee rohkeasti kurvejaan miehille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aivan sopiva nainen kokoomuksen porukkaan. On omaisuutta ja esittelee rohkeasti kurvejaan miehille.
Toi sopisi kuitenkin paremmin persuihin 😫.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096