Hei, olen nainen ja etsin panoseuraa (19vuotias) minulle käy nuoremmat ja vanhemmat myös esim nudet snapissa onnistuu add miisa_kuu
Panettaaaaaa
27
676
Vastaukset
- AnonyymiHaluan sua jo! 😉😘 
- AnonyymiPanisin sinua mielellani tule käymään laita seksikäät vaatteet päälle niin että tissit ja pillu on näkyvissä. Olen 62v mies Salosta. 
- AnonyymiMistäpäin olet? 
- AnonyymiKyllähän sua panisin kun vaan tieyäisi mistä sinut löytäisin 🥰 
 No jos joku vastaava nuori nainen p- savosta on vailla kullia niin olisin ekana jonossa 😉
 M 58v
- Missä päin oot? 
- Anonyymip17 kiinnostunut 
- AnonyymiNaidaan kunnolla ja kovaa.. Tule Lahteen naimaan hyvä kroppaisen miehen luokse 
- AnonyymiLöytyyko spostia? - AnonyymiLöytyy 😊 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Löytyy 😊 Laita sun sposti osoite niin laittelen viestiä 😀 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Laita sun sposti osoite niin laittelen viestiä 😀 Miks mä tänne sen laitan ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks mä tänne sen laitan ? Jotta voin laittaa sulle viestiä 😀 

- Anonyymitäällä ois kans 16vuotias tyttö jota panettaa ja pillu on märkänä🤤 - AnonyymiMissä päin pillu märkänä on 16v 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Missä päin pillu märkänä on 16v Taitaa tyttö olla vielä neitsyt pimppi.😉 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Taitaa tyttö olla vielä neitsyt pimppi.😉 näin on🤭 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:näin on🤭 Sellainen pitää sitten varmaan saada tehtyä naiseksi😉 
- Anonyymi17p kiinnostunut, missä voisi jutella ja tutustua tarkemmin 

- AnonyymiTäällä ois 48 mies. Voitas pitää ilta seksin merkeissä saunoa ja uimassa välillä. Ois varmasti ikimuistoinen ilta.. - AnonyymiNiin olisi. Mutta ei minun mieleinen ilta🤭 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin olisi. Mutta ei minun mieleinen ilta🤭 kun minä haluaisin 2 vanhempaa miestä samaan aikaan nussisivat minua 16v 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:kun minä haluaisin 2 vanhempaa miestä samaan aikaan nussisivat minua 16v Mistä päin olet niin otetaan sut kaksin? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:kun minä haluaisin 2 vanhempaa miestä samaan aikaan nussisivat minua 16v Haaveilee vaan tyttö 16v 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin olisi. Mutta ei minun mieleinen ilta🤭 Mikäs ois sinun mieleinen ilta?? Vois miettiä ja suunniitella 

- AnonyymiNaiset laittakaa viestiä kik muajussi 
- Anonyymiolishan se kiva näin vanhempana nuolla ja naida 18v tyttöä mies 55v 
- Kyllä löytyy kulli 
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738104
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413630
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi593272
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään243086
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112985
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k522850
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833