Ja kieltämättä ei kyllä kaduta yhtään, että en ole. Ne teinisäädöt oli sellaisia, että kaduttais todella paljon nyt. Tiedän, että tulen rakastelemaan kynttilänvalossa sen oikean kanssa, niin mikä tässä "peräkammarin" poikana. Moni nainen olisi kyllä halunnut viedä meikän poikuuden, mutta sitähän ei kenelle vain anneta! En ole mikään itsestäänselvyys mies, vaikka seksuaalisesti aktiivinen olenkin.
Jos ei tullut selväksi, niin en ole ikinä harrastanut yhdyntää. Eikä liiemmin kiinnostakaan, kenenkään epämääräisen kanssa! Olenhan mä nyt kaikkea muuta tietenkin kokenut. Ehkä olen jäänyt pois seksuaalisista kokemuksista, mutta nainen on kyllä "näyttänyt" minulle missä se g-spotti on, ja vastaavia juttuja, en vain ole halunnut harrastaa itse sitä. :)
Onhan toi joillekin miehille merkityksellinen asia, kuinka monta "naista on kaatanut", mutta minua ei kiinnosta yhtään! Jotkut myös saattaa kuvitella, että en osaisi tai seksi olisi huonoa kanssani kokemattomuuteni takia, mutta uskallan epäillä.
Olen nimittäin aivan kaikessa super nopea oppimaan, miten asiat tehdään. Toki saattaisin valehdella kokemuksesta, jos luen naisesta, että hän on ennakkoluuloinen idiootti, mutta tulisipa sitten yllätyksenä ainakin. Lisäksi olen kuuleman mukaan hyvä suutelija, mikä ei ole kyllä ihme, jos suurinosa ihmisistä "syö" toista suudellessa.
En ole sitten teinivuosien jälkeen ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä naisen kanssa
Anonyymi-ap
1
89
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei ehkä kannata odottaa liian pitkään. Erektio-ongelmat ovat yleistymään päin jo alle nelikymppisten miesten keskuudessa, johtuen mm. epäterveellisistä elintavoista ja ylipainosta. Niin kannattaa ehkäpä kokeilla kun pippeli vielä toimii siinä tarkoituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102