Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne?
Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot?
Entä pukeutuminen? Onko joku piirre yhteneväinen?
👫
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
88
1222
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Molemmat yhtä jääräpäisiä ja vattumaisia, mutta kuitenkin ihania ja sydämmellisiä ihmisiä.
Mieheltä > Naiselle- AnonyymiUUSI
Sydämeen mahtuu vain yksi ämmä.
- AnonyymiUUSI
Yhteinen harrastus 🤭
Hassuttelu ja rivoja rusakkoja kummatkin 😂
Vikkeliä, paljon aikaansaavia niin hyvässä kuin pahassa🤗
Aina siellä missä tapahtuu ❤️- AnonyymiUUSI
Paras harrastus onkin 😉🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paras harrastus onkin 😉🤭
Bed and se.x🤭🤗❤️
- AnonyymiUUSI
Hyvin monta asiaa. Jääräpäisyys mm. Vaatimattomia ilman pönötystä.
- AnonyymiUUSI
On niin paljon ihan ihmeellisiä yhdistäviä tekijöitä, jotka ei ole sattumaa, vaan niillä on pakko olla merkitys ja kohtalo on ne saanut aikaan. Normaalisti yhtä epätodenäköisiä kuin lottovoitto. Sitten tietty luonne ym yhtäläisyydet..
- AnonyymiUUSI
Aivan, yksi miljoonasta!
- AnonyymiUUSI
Opiskeltiin samassa yliopistossa. Se nyt ainakin.
- AnonyymiUUSI
Meidän vartalot hyvin samantyylisiä, pukeutumisessa hyvin samoja värejä, rentoa. Kummatkin vaaleita. Kasvoilta meissä on samaa, silmät, nenä ja suu. Oltais nätti pari ❤️
Luonne ehkä on erilainen. Toinen ylirauhallinen ja toinen touhukas. Kummatkin täsmällisiä, rehellisiä. Mies on pidättyväisempi.
Kaipaan ja ikävöin 😍- AnonyymiUUSI
Juu olet aloittajasetä oikein sellaisen vaatimattoman nurkkakukkasen oloinen👍
- AnonyymiUUSI
Meissä on hyvin paljon samaa. Ruumiinrakenne/pukeutuminen/luonne/olemus. Olemme asuneet samassa talossa. Hänen nykyisen asuntonsa numerot ja kirjain ovat samat kuin edellisessä asunnossani.
- AnonyymiUUSI
Ja isoäidin sukunimikin on yllättäen sama.
- AnonyymiUUSI
Asutko vielä samassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asutko vielä samassa?
Kumpikaan ei asu siellä enää.
- AnonyymiUUSI
Hän on fiksu ja ehkä Minäkin vähän. Hän pukeutuu klassisesti luulen. Hän on komea ja Minäkin sievä
- AnonyymiUUSI
Luonteessa on paljon samaa, ollaan molemmat hyväntahtoisia ja epäitsekkäitä. Hän on vielä epäitsekkäämpi. Halutaan molemmat rakentaa, eikä tuhota. Ollaan hyvän puolella.
- AnonyymiUUSI
Tuollaiset luonteet varmaan pelaa hyvin yksiin suhteessa, kun molemmat ajattelee toisen parasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset luonteet varmaan pelaa hyvin yksiin suhteessa, kun molemmat ajattelee toisen parasta.
Joo niin on.
- AnonyymiUUSI
Tähän moni varmaan samaistuu, minäkin🤭 Oisit lisännyt jonkun yksilöllisen harvinaisen yhteispiirteen.😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tähän moni varmaan samaistuu, minäkin🤭 Oisit lisännyt jonkun yksilöllisen harvinaisen yhteispiirteen.😉
Anna kun arvaan: ison nenän 😂❤️🤗🤭
- AnonyymiUUSI
Löysin just vanhempien naimakuva ja kaivattuhan on lähes suora kopio mun isästä 🤭 siitähän se tuttuus tulee.
- AnonyymiUUSI
Jaa vai niin palstasetä- kaikki löytyy sinulta niin äiti- kuin isäussuetkin. Kiintoisaa o
- AnonyymiUUSI
Olemme molemmat rauhallisia ja kovin villejä. Mutta rakkaus on se mikä meidät yhdistää.
https://www.youtube.com/watch?v=ZI4S6f24zfg&list=RDZI4S6f24zfg&start_radio=1- AnonyymiUUSI
Rauhallinen ja villi on vastakohtia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä muka aina rohkea tai nälkäinen tai väsynyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä muka aina rohkea tai nälkäinen tai väsynyt?
Heitteleekö sulla luonteenpiirteet päivästä toiseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heitteleekö sulla luonteenpiirteet päivästä toiseen?
Kaikelle on aikansa ja paikkansa.
- AnonyymiUUSI
Niin tekee 🤍🩷
- AnonyymiUUSI
Olipa puhutteleva biisi, en ollut tuota(kaan) ennen kuullut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin, mutta ne on heitä yhdistäviä tekijöitä.
- AnonyymiUUSI
Mykkäkoulu.
- AnonyymiUUSI
Ihan keskenäs.
- AnonyymiUUSI
Ikäero on melemmilla toisiinsa just tasan yhtä paljon.
- AnonyymiUUSI
Parin vuoden päästä sama sukunimi. Ohhoh
- AnonyymiUUSI
Kumpi luopuu omastaan? Vai otatteko molemmille uuden kaksiosaisen nimen tai keksittekö kokonaan uuden?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi luopuu omastaan? Vai otatteko molemmille uuden kaksiosaisen nimen tai keksittekö kokonaan uuden?
Uusi sukunimi on Injoordriims.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heitetään sukunimet jokeen, ollaan vaan etunimillä ❤️🤗🤭😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi Sinua reppanaa joka on niin kuutamolla että triggeröityy näistä palstaäijän emojipitoisista hömpänpömppäkommenteista. Tuskin tämä skeemailu ja huutelu lisää viehätysvoimaasi tai nostaa selvösti olematonta itsetuntoasi😉
- AnonyymiUUSI
Molemmat urheilee tosissaan. Olisi hyvin kiinnostava nähdä mitä vaatteiden alla on :D
- AnonyymiUUSI
Värkit ja lisukkeet 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Värkit ja lisukkeet 🤣
elämämkolulaine palsta olle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä håmåpeter imee äitis tissii. Iltapalan aika.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä håmåpeter imee äitis tissii. Iltapalan aika.
pikku kille haaveilee äitylin lämmöstä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pikku kille haaveilee äitylin lämmöstä
Tarviiko sun kaikkia haaveita tulla hänen kertoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko sun kaikkia haaveita tulla hänen kertoo.
Joku fetissi mä luulen 😂🤭🤗❤️
Vielä pitää saada imeä jotaki - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin sen voisi luonnehtia, jos agitoituu jatkuvasti näistä palstasedän sukuelimiin liittyvistä kirjoituksista
- AnonyymiUUSI
Molemmat älykkäitä, vaatimattomia, jääräpäisiä, periaatteellisia, ylpeitä.
- AnonyymiUUSI
Muut osuu, paitsi jääräpäisyydestäni ei ole todisteita.
- AnonyymiUUSI
Ulkonäöllisesti ei oikeastaan mitään samaa. Aika vastakohdat ollaan. Pukeutuminen erilainen myös. Hän ns. normaalimpi, minä ehkä boheemimpi. Olemuskin on erilainen, hän energisempi/vauhdikkaampi, minä hitaampi ja rauhallisempi.
- AnonyymiUUSI
Juu juu....
- AnonyymiUUSI
Sopii kehen vain. Minäkin voin ajatella mun kaivatusta noin tai hän minusta. Näkökulma-asioita. Mikä on boheemi jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopii kehen vain. Minäkin voin ajatella mun kaivatusta noin tai hän minusta. Näkökulma-asioita. Mikä on boheemi jne.
Huokaus. No en ajatellutkaan, että löytäisin kaivattuni tuolla perusteella. Vastasin vain kysymykseen aikani kuluksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu....
Koetko nämä palstaäijän kynäilemät tiedonrippeet merkityksellisenä ja jos niin miksi hemmetissä? Fanaattinen olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Googlaa boheemi niin näät miltä se näyttää. Ja sitten mietit päässäsi, että kumpi teistä on boheemi, sinä vai mies. Jos toinen on normaali ja toinen boheemi, niin ei voi erehtyä eikä toinen ajatella toisinpäin ja toinen toisinpäin, kuten ehdotat.
- AnonyymiUUSI
En tiedä onko meissä nyt mitään niin samaa. Jotenkin tuntui vaan tavatessa niinkuin olisin aina tuntenut hänet sitten meidän huumori jollain tapaa sopii yhteen. Joku sisänen tunne että toinen ymmärtää.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa tutulta
- AnonyymiUUSI
Ei niin mitään yhtenäistä.
Miksi pitäisi olla? Eihän tässä mitään sisaruksia olla, vai??- AnonyymiUUSI
Ellei kertojalla ole itellä omiin sukulaisiin liittyviä vantasioita
- AnonyymiUUSI
Meidän askeleet meni samassa tahdissa kun mentiin vierekkäin. Kohdatessa siniset silmämme loistivat kuin tähdet kevättalven hämärässä. Anna kulta mun hymyillä sulle kauneinta hymyäni kun näemme jälleen. Älä kiirehdi vaan pysähdy. Meidän tunteet eivät ole kuolleet vaikka ovat olleet vähän jäissä. Anna mä puhallan sen hehkun meihin uudelleen.🔥
Ikävä meitä ❤️yhdessä olisi ihana jatkaa mihin jäätiin. En tiedä tunnetko sä enää samoin vai onko ajatukset jo toisaalla. - AnonyymiUUSI
Meidän hymyt toisillemme oli jotakin ennen näkemätöntä ❤️
Minä hymyilen sulle edelleen, mutta sinä et 😔 - AnonyymiUUSI
Kummallakin partaa
Minä ennen sokerointia🤭😂🤗❤️
🧔🏼♀️ - AnonyymiUUSI
69
Sinä ja minä liikennevaloissa
♥️
🟡
🟢
terkkui Porist Neumannilt - AnonyymiUUSI
Hiukset?
- AnonyymiUUSI
Kummallakin nöpöttää ja jöpöttää 🤭
Saatte miettiä että mikä/mitkä ny niin 😂
🤭🤗❤️ - AnonyymiUUSI
Ollaan molemmat kilttejä, tiedostavia ja empaattisia ihmisiä. Hyvän puolella, ystävällisiä ja älykkäitä. Unelmoijia, mutta silti realistisia.
- AnonyymiUUSI
Tämä osui ja upposi. Lisättäköön vielä huumorintajuisuus ja leikillisyys sekä se, että keskitymme olennaiseen, emmekä natise tyhjästä. Leivänmurut ei ole meille maailmanloppu. Onnellinen pari, sitä me tullaan olemaan 😌 Ja ilmeisen vähäunisia viime aikoina. Itse muistutan jo zombieta, mutta hän on, no, komea- kuten aina ☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä osui ja upposi. Lisättäköön vielä huumorintajuisuus ja leikillisyys sekä se, että keskitymme olennaiseen, emmekä natise tyhjästä. Leivänmurut ei ole meille maailmanloppu. Onnellinen pari, sitä me tullaan olemaan 😌 Ja ilmeisen vähäunisia viime aikoina. Itse muistutan jo zombieta, mutta hän on, no, komea- kuten aina ☺️
Sinä se muistat aina ohimennen palstasetä kehaista tätä fotogeenista ulkonäköäs🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään tuosta kohtaa missä leivänmurut ei ole maailmanloppu.Ihanan rentoa👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se muistat aina ohimennen palstasetä kehaista tätä fotogeenista ulkonäköäs🤣
No tunnistaa kun vastaan kävelee 🧟♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään tuosta kohtaa missä leivänmurut ei ole maailmanloppu.Ihanan rentoa👍
Jos hukutaan paskaan, niin hukumme yhdessä, rakas ❤️
- AnonyymiUUSI
Mielikuvat ja illuusiot.
- AnonyymiUUSI
En ole saanut koskaan (tilaisuutta) tutustua siihen mieheen, joten en tiedä. Hän oli/ on jonkun muun naisen kanssa ja tietysti ketään ei voi pakottaa edes tykkäämään. Minulle on sanottu että hänet pitää jättää rauhaan.
- AnonyymiUUSI
Koska olen pahansuopa ihminen haluaisin palstasetä kuulla lisää tästä kertomuksesta t nou laif
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen pahansuopa ihminen haluaisin palstasetä kuulla lisää tästä kertomuksesta t nou laif
Mene Mieheksi Luulija välillä vaikka uimaan, niin rauhoitut.
- AnonyymiUUSI
Rakkaus. Selittämätön, syvä rakkaus joka odottaa kanssakäymistä.
- AnonyymiUUSI
No sekin kyllä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä meissä on jotain samaa luonteessa kuten ystävällisyys, taipumus tarkkailijan rooliin ja se, että viihdytään ihmisten kanssa, mutta myös yksin. Ulkoisesti ei muistuteta juuri toisiamme. Kumpikin pukeutuu arkena rennosti.
- AnonyymiUUSI
Luovuttaminen
- AnonyymiUUSI
Minä en niele myrkkymaljaa niin kauan kuin hengitän. sivusta
- AnonyymiUUSI
Jos toisella ei ole aikomustakaan panostaa, kuin toisiin/toiseen naiseen se ei ole luovuttamista vaan järkevyyttä ja realismia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos toisella ei ole aikomustakaan panostaa, kuin toisiin/toiseen naiseen se ei ole luovuttamista vaan järkevyyttä ja realismia.
Ja kaikkesi teit tapauksessani? Jep
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljon enemmän, kuin sinä! Ja jätin myös negatiiviset tekemättä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli sun panos, rehellisesti?
Vaikka tuskin olet hän tai sitten meillä on erilainen todellisuus.
- AnonyymiUUSI
Rääsyt päällä
- AnonyymiUUSI
Nälkä ja jano
- AnonyymiUUSI
Ollaan kuin paita ja peppu tai
majakka ja perävaunu 😂
Mieti sitä
🤗🤭❤️ - AnonyymiUUSI
Täydellinen fysiikka ja kemia ❤️
🤗🤭😂
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171629
- 161586
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222