mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu miettimään. Tietääkseni et ole lämmennyt minusta, joten mistä lie tämä hullaantuminen tullut. Tietenkin, jos sinulla on kätkettyjä tunteita, sitten ymmärrän. Mutta mistä voin tietää. Voisiko sydän itsekseen vinksahtaa tällä tavalla?
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
26
602
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitäpä sitä voisi toisten sydämistä ja mielistä tietää. Jos kätkee tunteensa niin siihen voi olla hyvä syy. Kaikkiaan ehkä tullut jostain syystä siihen tulokseen ettei ole syytä paljastaa. Sitä on syytä kunnioittaa.
- AnonyymiUUSI
Tottakai jos meni pupu pöksyyn.
- AnonyymiUUSI
Jos on vahvoja tunteita, siis jos, niin miten voi tai osaa kätkeä tunteensa. Aikamoinen työ.
Tai sitten naisille se on helppoa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos on vahvoja tunteita, siis jos, niin miten voi tai osaa kätkeä tunteensa. Aikamoinen työ.
Tai sitten naisille se on helppoa.Ja kuinka oikein se on toisen tunteita kohtaan?
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Se tunne on molemmilla🤭🤗❤️sen vaistoaa.
Rakettitiedettä jota ei voi sanoilla selittää🚀🪐
Joko avaruusalus on valmis toiselle planeetalle ?- AnonyymiUUSI
Vai sukkuloista tässä jo puhutaan. Eiköhän pysytellä ensin jonkin aikaa maan pinnalla. 😅
- AnonyymiUUSI
En kehtaa tunnustaa. Mutta meni melkein taas jalat alta😁
- AnonyymiUUSI
Miksi et kehtaa? Mitä hävettävää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu etten pysty mihinkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu etten pysty mihinkään
Mihin pitäisi pystyä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otappa gubbe ne psyyken lääkkeet. Siinä syy ett alat taas sekoilee. Ja lopeta myös se naisena kirjoittelu on niin totaalisen typerää toi sun touhu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin pitäisi pystyä?
Rakastuminen on vaikeeta
- AnonyymiUUSI
Riippuu vähän luonteestakin, miten osaa peittää tunteensa. Joillakin on ns. kivikasvot ja pokka pitää älyttömän hyvin. Sit jos katsoo läheltä suoraan silmiin, kyllä huomaa mikä on tunnetila.. uskoisin, ehkä on poikkeuksia.
- AnonyymiUUSI
Täällä myös hirveä kaipuu yhden miehen perään. Ei menny keväällä kohtaaminen kauhean hyvin kun olin nii jähmeä. Mua sattuu tuntea nii paljo ja nähdä sua nii vähä. Tuntuu että et sä välitä yhtään ku et halua nähdä tai ole yhteydessä. En vaan pysty olee auki tunteiden kanssa, ku epäilen et ei siitä ole muuta ku sydänsurua mulle. Että olen yksin näiden tunteiden kanssa.
Näin susta viime yönä unta. Olit siinä välillä nii lähellä mutta myös nii kaukana. Jäi siitäkin semmonen haikea ja jomottava kaipuu päälle.- AnonyymiUUSI
Milloin kohtasitte?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin kohtasitte?
Maaliskuussa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maaliskuussa
Okei. Ohi. :(
- AnonyymiUUSI
Sitä kutsutaan vinksahtaneen sydämen oireyhtymäksi ☝️
- AnonyymiUUSI
Joo,samaa on yritetty,mutta kun ei tarvi kun sen yhden katseen niin monta viikkoa on menetetty. Lähettäisit msngr,mä en siihen pysty.en siis henkisesti mut en myöskään siks että en löydä sua metasta.
- AnonyymiUUSI
Onko naiselle?
- AnonyymiUUSI
Taitaa se msngr toimia vaikkei fb tiliä enää ole.
- AnonyymiUUSI
En oikein uskalla sua lähestyä, olet kyllä parasta seuraa.
- AnonyymiUUSI
Mä oon täysin vinksahtanut susta mies❤️Sun vuoro laittaa viestiä, sitä odotellessa🥰
Anteeksi jos joskus oon vähän vaikea. Toivottavasti pian nähdään🙏
Naiselta- AnonyymiUUSI
Sama tilanne täällä🤍
- AnonyymiUUSI
Joka päivä ajattelen ja toivon vetäväni magneetinlailla puoleeni sinua.
- AnonyymiUUSI
Rakastat mua aikojen loppuun asti
Se on se sielunyhteys ❤️
Ja se et jollain tavoin kuulutaan toisillemme.
Mut mun tarvii löytää se pitkä mies
Mitä haaveilen et saan nenilleni sekään ei välis tuo onnea.
Vaikea luottaa tunteeseen ja rakkauteen
Vaikka ne on ihanii tunteita.
Mietin ehkä opin näkemään arvosi toisessa valossa.
Älä ainakaan tee itsellesi mitää kauheaa,t vaan elä elämääsi
Jollekulle miehelle jota oli ainakin hetken tänään taas selvästi ikävä
Ellei se oo vain tää perkl helle ja sen mukainen panetus.
Pitkä tumma nainen.
vieläkin ikävä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai811278- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222