Tartun käteesi (hyvää yötä)

Anonyymi-ap

ja sinä minun. Katso silmiini ja kerro omillasi, että mitään muuta ei tarvita, riittää, että olemme me kaksi nyt yhtenä, haavoineen ja traumoineen, mutta niitä ymmärtäen.

Ymmärrän myös tarpeen mennä entistä syvemmälle, josta paljastuu lisää syviä haavoja, mutta joiden tuominen pintaan alkuvaikeuksien jälkeen tervehdyttää ennen näkemättömällä tavalla.

Haluan pitää kädestäsi kiinni huomennakin, enkä päästä irti, sillä minulle on kaikista arvokkainta, että olet siinä. Jaetaan energiamme. Silloin sitä on yhteensä enemmän, kuin kahdella erikseen.

https://www.youtube.com/watch?v=LIICbjovFN4

19

618

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🩷❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️🫂😘😍🥰🥹🫶

• Anonyymi

Kauheaa musiikkia.

• Anonyymi

Kaikki musiikki on aina jonkun mielestä kauheaa, koska kaikilla on oma makunsa. Musiikin laittaminen antaakin persoonallisemman sävyn viesteihin. Vaikka ei pitäisi musiikista, niin aina on mahdollista löytää viestistä näkökulmia, joista pitää, saa hyvää energiaa tai parhaassa tapauksessa inspiroituu. Sekin on valinta, jos haluaa keskittyä asioihin, joista ei pidä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki musiikki on aina jonkun mielestä kauheaa, koska kaikilla on oma makunsa. Musiikin laittaminen antaakin persoonallisemman sävyn viesteihin. Vaikka ei pitäisi musiikista, niin aina on mahdollista löytää viestistä näkökulmia, joista pitää, saa hyvää energiaa tai parhaassa tapauksessa inspiroituu. Sekin on valinta, jos haluaa keskittyä asioihin, joista ei pidä.

Ainakin se on hyvä tunniste, voi rajata tuolla kappalevalinnalla oman kaivatun pois.

• Anonyymi00020

Eikä ole, hyvä biisi. Sivusta

• Anonyymi

Olen kertonut silmilläni aika paljonkin, osaatkohan lukea niitä?

• Anonyymi

??

• Anonyymi

Olethan laittanut kaiken kirjoittamasi talteen? 😘 Tuota hetkeä odotan, olet ihana ❤️

• Anonyymi

Hieno teksti ❤️ Rakkaan kanssa jaettu ilo on kaksinkertainen ilo ja jaettu murhe vastaavasti puolittuu.

• Anonyymi

rakas

• Anonyymi

Kaunis teksti! Minä kun arkaillen näitten linkkien kanssa niin mikä musiikki siinä on?

• Anonyymi

Mikä se kappale on? En klikkaa mitään linkkejä turvallisuussyistä.

• Anonyymi

Grav maga tyyppistä innostumista koin videon jälkeen

• Anonyymi

Krav

• Anonyymi

Hyvää huomenta. Kiva biisi.

• Anonyymi

ihana sinä :3

• Anonyymi

Mun sydän sulkeutui ja silloin ei energiat virtaa, eikä kyllä ole haluakaan tai uskallusta enää siihen.
      Joku jostain sivusta ja maan alta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      139
      836
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      726
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      708
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      603
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      41
      591
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      552
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      536
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      505
    10. 26
      501
    Aihe