Ihastumisen kosahdus pelkoihin

Anonyymi-ap

Ihastuttiin vahvasti ja on tapailtu muutamien viikkojen ajan. Kolmen viikon jälkeen miehellä iski järkyttävät pelot ja ilmoitti, ettei pysty jatkamaan. Asia harmitti mua tietysti, mutta olo oli rauhallinen. Olin varma omasta kiinnostuksesta ja olin sen hänelle ilmaissut. Enempää en olisi voinut tehdä.

Hän rauhoittui peloissaan ja tapailu jatkui. Nyt ne pelot tulivat hänellä taas tosi voimakkaana. Olin jo tullut huomaamaan, että hänessä herää helposti menettämisen pelko. Se ilmenee mulle päin suhteellisen kesynä mustasukkaisuutena, kyselyinä,ahdistuneisuutena ja ehkä jonkinlaisena lukkoon menemisenä ja sen kautta tökeryytenä.

Mun mielestä tuo kuuluu uuteen ihmissuhteeseen, mutta tämä yhtäkkinen vetäytyminen taas, on itselle todella vaikeaa. Eilen olin ok asian kans, tänään tuntuu, että hajoan levottomuuden vuoksi. Tiedän, että hänen pelkonsa on tosi voimakas ja ymmärrän, mutta... Miten olla tän olon kanssa.

Yhden tunnustelevan viestin oon laittanu. On lukenut, ei vastaa. Mulla herää nyt järkyttävät pelkotilat. En enempää halua viestitellä perään, tuntuu että nolaan vaan itseni. Tiedän, jos pelot ei mulla olis päällä, soittaisin, kysyisin missä mennään, ja that's it, ei siitä sen kummempaa, jos tämä ei jatku. Mutta nyt omissa peloissa en ole yhtään oma luottavainen itseni. Olen ajatellut antaa olla, antaa ajan kulua, että itse pääsen pelosta.

Välillä oon sitä mieltä, että nyt laitan viestin, mutta miksi ja mitä edes laittaisin. Toki haluaisin tietää loppuiko tämä, mutta en halua painostaa ja ehdin kyllä tietää myöhemminkin. Välillä mietin, että jos hän pelkää menettämistä, vahvistaako se, että annan olla, sitä hänen pelkoaan ja siitä tulee hänelle käsitys, etten olis kiinnostunut. Että pitäiskö viestittää, soittaa vai ei. Vai kohdata itse tämä oma pelko ja antaa toisen olla.

Olen kiinnostunut, isoilla tunteilla mentiin ja ikäväkin on, mutta kyllähän se tässä hiipuu ja väistämättä miettii voisiko tästä edes mitään tulla. Tuntuu myös epäreilulta kohtelulta häneltä minua kohtaan.

Näkökulmia, ajatuksia?

2

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jossain oli joskus sellainen sarjakuva kun Robin Hood iloisine veikkoineen käpysteli jossain viidakkomaisessa metsässä. Siellä kasvuston seassa makasi jättiläisnainen ja tuo miesjoukko luuli menevänsä luolaan kun menivätkin isokokoiseen häpyyn sisälle eivätkä koskaan löytäneet enää ulos.
      Pnkohan tuo sun mies nähnyt myös sen sarjakuvan?

• Anonyymi
      UUSI

Juokse karkuun. 🚩

Se, miten ihminen käyttäytyy tapailuvaiheessa, kertoo aina myös siitä, miten hän käyttäytyy suhteessa.

Tapailuvaiheessa on ihan ok miettiä 50/50 suhteessa molempien tavoitteita. Sinä mietit aivan liikaa sitä, mitä mies haluaisi. Mies taas ei näytä osoittavan, että miettisi lainkaan, mitä sinä haluaisit.

Etsi mies, joka
      - ilmaisee toiveensa
      - kysyy sinun toiveistasi
      - pyrkii toteuttamaan molempia.

Ja käyttäydy sitten itse samoin.

🦄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3613
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2254
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1885
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      17
      1605
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1568
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      82
      1297
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1232
    Aihe