Mitä sä halusit mies?

Anonyymi-ap

Liki 50 v mies. Ystävyyttä, satunnaista tapailua, fwb, seksiseuraa, parisuhdetta, avioliittoa, elämänkumppania, yhden illan juttua?

Kerro, nyt on sana vapaa. Ei oikein läheteny meillä lopulta mihinkään.

45

477

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Avioliitto on minusta enemmän taloudellis-institutionaalinen juttu. Parisuhde vaatii työtä, minulla on siitä kokemusta. Kumppanuus menee samaan kategoriaan, mutta on vähän laajempi asia ehkä vielä.

Parisuhde on paljon muuta kuin erotiikkaa ja romantiikkaa. Ehkä latteasti sanottu, mutta näin se on. Väistämättä mukana myös muita ihmisiä, koska ihminen on sosiaalinen eläin. Parisuhteet eivät ole tyhjiössä olevia vain kahden välisiä juttuja

• Anonyymi
        UUSI

Jatkuu

Hyvässä parisuhteessa on mielestäni aina myös ystävävyyttä ja kumppanuutta, pelkät kuumat romanttiset liekit palavat nopeasti lopppuun, jos mitään yhteistä ei ole.

Ajattelin alunperin että tämä olisi sellainen juttu, koska lataus tuntui suurelta ja räjähtävältäkin. Ehkä kuitenkin on jotain muuta.

Mitä se on, sitä en oikeasti rehellisesti vieläkään ymmärrä

• Anonyymi
        UUSI

Mä haluan olla yhden miehen vaimo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuu

Hyvässä parisuhteessa on mielestäni aina myös ystävävyyttä ja kumppanuutta, pelkät kuumat romanttiset liekit palavat nopeasti lopppuun, jos mitään yhteistä ei ole.

Ajattelin alunperin että tämä olisi sellainen juttu, koska lataus tuntui suurelta ja räjähtävältäkin. Ehkä kuitenkin on jotain muuta.

Haluan sinua fyysisesti, se on selvää. Minusta olet kaunis ja muutakin. Sinussa on myös jotain mystistä jota en ymmärrä ja joka minua välillä suorastaan pelottaa.

En voi vaatia sinulta mitään. Tiedän että olen sanonut sinulle paljon ilkeää ja ajattelematonta. Usein olen tehnyt sen provosoituna, vaikka tiedän ettei mikään puolustus.

Olen halunnut suojella omaa sydäntäni ja myös ihmisiä ympärilläni. Haluan että ymmärrät että minulla myös ollut ja on edelleen paljon velvollisuuksia muita ihmisiä ja asioita kohtaan. En voi elää täysin itsellistä elämää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan sinua fyysisesti, se on selvää. Minusta olet kaunis ja muutakin. Sinussa on myös jotain mystistä jota en ymmärrä ja joka minua välillä suorastaan pelottaa.

En voi vaatia sinulta mitään. Tiedän että olen sanonut sinulle paljon ilkeää ja ajattelematonta. Usein olen tehnyt sen provosoituna, vaikka tiedän ettei mikään puolustus.

Olen halunnut suojella omaa sydäntäni ja myös ihmisiä ympärilläni. Haluan että ymmärrät että minulla myös ollut ja on edelleen paljon velvollisuuksia muita ihmisiä ja asioita kohtaan. En voi elää täysin itsellistä elämää

Miksi en ole lopettanut tätä, olet kysynyt tätä täällä monin eri sanoin? Vastaus on taas kerran, että en tiedä. Ilmeisesti et tiedä sinäkään.

Ja kyllä; olen lukemattomia kertoja jossitellut mahdollisuudella että tämä on jokin traumaside meidän välillä. Olen melko varma, että se sitä jollakin tasolla onkin. Olen havainnut että meidän välinen dynamiikka tuo esiin voimia, joita kumpikaan ei pysty hallitsemaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi en ole lopettanut tätä, olet kysynyt tätä täällä monin eri sanoin? Vastaus on taas kerran, että en tiedä. Ilmeisesti et tiedä sinäkään.

Ja kyllä; olen lukemattomia kertoja jossitellut mahdollisuudella että tämä on jokin traumaside meidän välillä. Olen melko varma, että se sitä jollakin tasolla onkin. Olen havainnut että meidän välinen dynamiikka tuo esiin voimia, joita kumpikaan ei pysty hallitsemaan

Olen myös paljon jossitellut ajatuksella, että jollain tavalla haluat käyttää minua tai resurssejani omiin tarkoitusperiisi. Tämä ajatus nousee mieleen, koska olen sinua vanhempi enkä ehkä täysin tyyppiäsi. Ulkonäölläsi ja muulla uskon että saisit lähes kenet tahansa halutessassi

En oikein tiedä mitä minussa näet, jos nyt näet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös paljon jossitellut ajatuksella, että jollain tavalla haluat käyttää minua tai resurssejani omiin tarkoitusperiisi. Tämä ajatus nousee mieleen, koska olen sinua vanhempi enkä ehkä täysin tyyppiäsi. Ulkonäölläsi ja muulla uskon että saisit lähes kenet tahansa halutessassi

En oikein tiedä mitä minussa näet, jos nyt näet

Sinussa on joku puoli jota en oikein ymmärrä. En tiedä näkevätkö kaikki ihmiset tämän puolen sinusta. Se on aika synkkä ja jotenkin kaoottinen. En tiedä pitäisikö minun tuntea itseni imarrelluksi vai kirotuksi, kun olet näyttänyt minulle sen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinussa on joku puoli jota en oikein ymmärrä. En tiedä näkevätkö kaikki ihmiset tämän puolen sinusta. Se on aika synkkä ja jotenkin kaoottinen. En tiedä pitäisikö minun tuntea itseni imarrelluksi vai kirotuksi, kun olet näyttänyt minulle sen

Sillä alunperin se mikä minua veti puoleesi oli lahjasi, ei välttämättä ja pelkästää ulkonäkösi niin kuin tunnuit ajattelevan. Olin siitä(kin) aluksi sinulle hyvin kateellinen. Mutta jos sitä ei olisi ollut, olisin varmaan luultavasti unohtanut sinut pian ja elämä olisi mennyt erilailla ainakin siinä, että minulla olisi ehkä erilainen käsitys maailmasta ja ihmisistä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ap. Mutta tässä on kovasti tuttua, ainakin osiltaan. En ole pitkään aikaan ajatellut, että hän olisi täällä, enkä ole tehnyt alla mainitsemiasi aloituksia varmaan koskaan. En ole ajatellut että olisi hänen vallassaan "lopettaa" jotain, mikä ei ole tavallaan alkanutkaan. Tiedän jotenkin, mihin hän viittaisi "traumasiteellä", vaikken tiedä tarkalleen mikä minun traumani on, saati hänen, hullua.
        Toivon myös, ettei hän olettaisi minun vaativan häneltä mitään. En kirjoittele tänne sellaisia aloituksia. En pyytele yhteydenottoa, en kaipaa häneltä mitään selvityksiä. Hyväksyn hänet ihmisenä täysin sellaisena kuin hän on. Minäkin haluan häntä, kyllä. Mutta mitä hänestä haluan, sitä en tosiaan tiedä. En usko, että parisuhde olisi mahdollista meille ainakaan juuri nyt. Vaikka ajatuksena ihana onkin. Kaipa tämä täällä oleminen ( lähinnä luen, kirjoitan harvemmin) on sen asian työstämistä ja selvittämistä. Ja vaikka selviäisi, en tiedä, mitä sitten tapahtuisi.
        Viimeinen kappaleesi kuvaa myös minun elämääni, hän tietää sen varmasti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuu

Kiitos että olet olemassa. On helpottavaa tietää että maailmassa on jokunen ihan järkeväkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle kirjoitat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiefät Unto?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisia voimia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisia voimia?

Tuhoavia

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki myöhäistä, mikäli tuttu, mahdotonta.

• Anonyymi
        UUSI

Kysymys oli mitä sä HALUSIT? -sivusta

• Anonyymi
      UUSI

En ainakaan sitä SINUN elämääsi.

• Anonyymi
        UUSI

🤣🤣🤣 nää on täällä niin tosissaan... en ainakaan sitä SINUN....😂

• Anonyymi
      UUSI

väljä lompsa

• Anonyymi
        UUSI

Mulla ei oo rahaa

• Anonyymi
      UUSI

Mitta on täytetty

• Anonyymi
        UUSI

Ai siis täynnä?

• Anonyymi
      UUSI

Satunnainen tapailu olisi ilmeisesti hyvin satunnaista

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän ne tapailut ole sovittavissa. Jos tapailuja tapahtuu, ne löytävät varmasti sopivan tiheyden, kun niistä kykenisi yhdessä sopimaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne tapailut ole sovittavissa. Jos tapailuja tapahtuu, ne löytävät varmasti sopivan tiheyden, kun niistä kykenisi yhdessä sopimaan.

Tarkoitin tässä lokaatiota. En siis tapaamisten vaan meidän etäisyyttä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin tässä lokaatiota. En siis tapaamisten vaan meidän etäisyyttä

Oletko muuttamassa?

• Anonyymi
      UUSI

Eikö rekkamies käy keskiviikkona, taksimies perjantaina ja työkaveri sunnuntaina.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta kaveri ei koskaan. Hih.

• Anonyymi
        UUSI

Onko isi rekkamies

• Anonyymi
      UUSI

Mitä sä sitten haluut?

• Anonyymi
        UUSI

Ei vaan kerro sä kun sulta kysyttiin

• Anonyymi
      UUSI

Mulle riittää luotettava ystävä ja kumppani, samaa osoitetta ei tarvita.

• Anonyymi
        UUSI

Yäk

• Anonyymi
      UUSI

Voisit lähettää videoita itsestäsi nainen

• Anonyymi
        UUSI

Huh

• Anonyymi
        UUSI

Ala-arvoisin kommentti. Mies nolaa ittesä tuolla. Tuo on seksuaalista häirintää.

• Anonyymi
      UUSI

Hullu ukko

• Anonyymi
        UUSI

K, Ukko

• Anonyymi
      UUSI

50 +1+1....

• Anonyymi
        UUSI

=52

• Anonyymi
      UUSI

Riippuu naisesta. Yhdeltä naiselta halusin yhtä, toiselta toista. Kerro kuka olet, nikn on helpompi vastata.

• Anonyymi
        UUSI

Vastauksesi riittää. En halua mitään sulta.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on nyt kuuman teinitytön kanssa hmmmm... puuhaa. En tartte muuta.

• UUSI

Voisko tän keskusteluketjun muuttaa gallupiksi?

• Anonyymi
        UUSI

Mun pualest

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3603
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2244
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1586
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      82
      1297
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe