Liki 50 v mies. Ystävyyttä, satunnaista tapailua, fwb, seksiseuraa, parisuhdetta, avioliittoa, elämänkumppania, yhden illan juttua?
Kerro, nyt on sana vapaa. Ei oikein läheteny meillä lopulta mihinkään.
Mitä sä halusit mies?
45
477
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Avioliitto on minusta enemmän taloudellis-institutionaalinen juttu. Parisuhde vaatii työtä, minulla on siitä kokemusta. Kumppanuus menee samaan kategoriaan, mutta on vähän laajempi asia ehkä vielä.
Parisuhde on paljon muuta kuin erotiikkaa ja romantiikkaa. Ehkä latteasti sanottu, mutta näin se on. Väistämättä mukana myös muita ihmisiä, koska ihminen on sosiaalinen eläin. Parisuhteet eivät ole tyhjiössä olevia vain kahden välisiä juttuja- AnonyymiUUSI
Jatkuu
Hyvässä parisuhteessa on mielestäni aina myös ystävävyyttä ja kumppanuutta, pelkät kuumat romanttiset liekit palavat nopeasti lopppuun, jos mitään yhteistä ei ole.
Ajattelin alunperin että tämä olisi sellainen juttu, koska lataus tuntui suurelta ja räjähtävältäkin. Ehkä kuitenkin on jotain muuta.
Mitä se on, sitä en oikeasti rehellisesti vieläkään ymmärrä - AnonyymiUUSI
Mä haluan olla yhden miehen vaimo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu
Hyvässä parisuhteessa on mielestäni aina myös ystävävyyttä ja kumppanuutta, pelkät kuumat romanttiset liekit palavat nopeasti lopppuun, jos mitään yhteistä ei ole.
Ajattelin alunperin että tämä olisi sellainen juttu, koska lataus tuntui suurelta ja räjähtävältäkin. Ehkä kuitenkin on jotain muuta.
Mitä se on, sitä en oikeasti rehellisesti vieläkään ymmärräHaluan sinua fyysisesti, se on selvää. Minusta olet kaunis ja muutakin. Sinussa on myös jotain mystistä jota en ymmärrä ja joka minua välillä suorastaan pelottaa.
En voi vaatia sinulta mitään. Tiedän että olen sanonut sinulle paljon ilkeää ja ajattelematonta. Usein olen tehnyt sen provosoituna, vaikka tiedän ettei mikään puolustus.
Olen halunnut suojella omaa sydäntäni ja myös ihmisiä ympärilläni. Haluan että ymmärrät että minulla myös ollut ja on edelleen paljon velvollisuuksia muita ihmisiä ja asioita kohtaan. En voi elää täysin itsellistä elämää - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinua fyysisesti, se on selvää. Minusta olet kaunis ja muutakin. Sinussa on myös jotain mystistä jota en ymmärrä ja joka minua välillä suorastaan pelottaa.
En voi vaatia sinulta mitään. Tiedän että olen sanonut sinulle paljon ilkeää ja ajattelematonta. Usein olen tehnyt sen provosoituna, vaikka tiedän ettei mikään puolustus.
Olen halunnut suojella omaa sydäntäni ja myös ihmisiä ympärilläni. Haluan että ymmärrät että minulla myös ollut ja on edelleen paljon velvollisuuksia muita ihmisiä ja asioita kohtaan. En voi elää täysin itsellistä elämääMiksi en ole lopettanut tätä, olet kysynyt tätä täällä monin eri sanoin? Vastaus on taas kerran, että en tiedä. Ilmeisesti et tiedä sinäkään.
Ja kyllä; olen lukemattomia kertoja jossitellut mahdollisuudella että tämä on jokin traumaside meidän välillä. Olen melko varma, että se sitä jollakin tasolla onkin. Olen havainnut että meidän välinen dynamiikka tuo esiin voimia, joita kumpikaan ei pysty hallitsemaan - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en ole lopettanut tätä, olet kysynyt tätä täällä monin eri sanoin? Vastaus on taas kerran, että en tiedä. Ilmeisesti et tiedä sinäkään.
Ja kyllä; olen lukemattomia kertoja jossitellut mahdollisuudella että tämä on jokin traumaside meidän välillä. Olen melko varma, että se sitä jollakin tasolla onkin. Olen havainnut että meidän välinen dynamiikka tuo esiin voimia, joita kumpikaan ei pysty hallitsemaanOlen myös paljon jossitellut ajatuksella, että jollain tavalla haluat käyttää minua tai resurssejani omiin tarkoitusperiisi. Tämä ajatus nousee mieleen, koska olen sinua vanhempi enkä ehkä täysin tyyppiäsi. Ulkonäölläsi ja muulla uskon että saisit lähes kenet tahansa halutessassi
En oikein tiedä mitä minussa näet, jos nyt näet - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös paljon jossitellut ajatuksella, että jollain tavalla haluat käyttää minua tai resurssejani omiin tarkoitusperiisi. Tämä ajatus nousee mieleen, koska olen sinua vanhempi enkä ehkä täysin tyyppiäsi. Ulkonäölläsi ja muulla uskon että saisit lähes kenet tahansa halutessassi
En oikein tiedä mitä minussa näet, jos nyt näetSinussa on joku puoli jota en oikein ymmärrä. En tiedä näkevätkö kaikki ihmiset tämän puolen sinusta. Se on aika synkkä ja jotenkin kaoottinen. En tiedä pitäisikö minun tuntea itseni imarrelluksi vai kirotuksi, kun olet näyttänyt minulle sen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinussa on joku puoli jota en oikein ymmärrä. En tiedä näkevätkö kaikki ihmiset tämän puolen sinusta. Se on aika synkkä ja jotenkin kaoottinen. En tiedä pitäisikö minun tuntea itseni imarrelluksi vai kirotuksi, kun olet näyttänyt minulle sen
Sillä alunperin se mikä minua veti puoleesi oli lahjasi, ei välttämättä ja pelkästää ulkonäkösi niin kuin tunnuit ajattelevan. Olin siitä(kin) aluksi sinulle hyvin kateellinen. Mutta jos sitä ei olisi ollut, olisin varmaan luultavasti unohtanut sinut pian ja elämä olisi mennyt erilailla ainakin siinä, että minulla olisi ehkä erilainen käsitys maailmasta ja ihmisistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinua fyysisesti, se on selvää. Minusta olet kaunis ja muutakin. Sinussa on myös jotain mystistä jota en ymmärrä ja joka minua välillä suorastaan pelottaa.
Olen halunnut suojella omaa sydäntäni ja myös ihmisiä ympärilläni. Haluan että ymmärrät että minulla myös ollut ja on edelleen paljon velvollisuuksia muita ihmisiä ja asioita kohtaan. En voi elää täysin itsellistä elämääEn ole ap. Mutta tässä on kovasti tuttua, ainakin osiltaan. En ole pitkään aikaan ajatellut, että hän olisi täällä, enkä ole tehnyt alla mainitsemiasi aloituksia varmaan koskaan. En ole ajatellut että olisi hänen vallassaan "lopettaa" jotain, mikä ei ole tavallaan alkanutkaan. Tiedän jotenkin, mihin hän viittaisi "traumasiteellä", vaikken tiedä tarkalleen mikä minun traumani on, saati hänen, hullua.
Toivon myös, ettei hän olettaisi minun vaativan häneltä mitään. En kirjoittele tänne sellaisia aloituksia. En pyytele yhteydenottoa, en kaipaa häneltä mitään selvityksiä. Hyväksyn hänet ihmisenä täysin sellaisena kuin hän on. Minäkin haluan häntä, kyllä. Mutta mitä hänestä haluan, sitä en tosiaan tiedä. En usko, että parisuhde olisi mahdollista meille ainakaan juuri nyt. Vaikka ajatuksena ihana onkin. Kaipa tämä täällä oleminen ( lähinnä luen, kirjoitan harvemmin) on sen asian työstämistä ja selvittämistä. Ja vaikka selviäisi, en tiedä, mitä sitten tapahtuisi.
Viimeinen kappaleesi kuvaa myös minun elämääni, hän tietää sen varmasti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu
Mitä se on, sitä en oikeasti rehellisesti vieläkään ymmärräKiitos että olet olemassa. On helpottavaa tietää että maailmassa on jokunen ihan järkeväkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen halunnut suojella omaa sydäntäni ja myös ihmisiä ympärilläni. Haluan että ymmärrät että minulla myös ollut ja on edelleen paljon velvollisuuksia muita ihmisiä ja asioita kohtaan. En voi elää täysin itsellistä elämääKenelle kirjoitat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen halunnut suojella omaa sydäntäni ja myös ihmisiä ympärilläni. Haluan että ymmärrät että minulla myös ollut ja on edelleen paljon velvollisuuksia muita ihmisiä ja asioita kohtaan. En voi elää täysin itsellistä elämääMistä tiefät Unto?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en ole lopettanut tätä, olet kysynyt tätä täällä monin eri sanoin? Vastaus on taas kerran, että en tiedä. Ilmeisesti et tiedä sinäkään.
Ja kyllä; olen lukemattomia kertoja jossitellut mahdollisuudella että tämä on jokin traumaside meidän välillä. Olen melko varma, että se sitä jollakin tasolla onkin. Olen havainnut että meidän välinen dynamiikka tuo esiin voimia, joita kumpikaan ei pysty hallitsemaanMillaisia voimia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia voimia?
Tuhoavia
- AnonyymiUUSI
Kaikki myöhäistä, mikäli tuttu, mahdotonta.
- AnonyymiUUSI
Kysymys oli mitä sä HALUSIT? -sivusta
- AnonyymiUUSI
En ainakaan sitä SINUN elämääsi.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣 nää on täällä niin tosissaan... en ainakaan sitä SINUN....😂
- AnonyymiUUSI
väljä lompsa
- AnonyymiUUSI
Mulla ei oo rahaa
- AnonyymiUUSI
Mitta on täytetty
- AnonyymiUUSI
Ai siis täynnä?
- AnonyymiUUSI
Satunnainen tapailu olisi ilmeisesti hyvin satunnaista
- AnonyymiUUSI
Eiköhän ne tapailut ole sovittavissa. Jos tapailuja tapahtuu, ne löytävät varmasti sopivan tiheyden, kun niistä kykenisi yhdessä sopimaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne tapailut ole sovittavissa. Jos tapailuja tapahtuu, ne löytävät varmasti sopivan tiheyden, kun niistä kykenisi yhdessä sopimaan.
Tarkoitin tässä lokaatiota. En siis tapaamisten vaan meidän etäisyyttä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin tässä lokaatiota. En siis tapaamisten vaan meidän etäisyyttä
Oletko muuttamassa?
- AnonyymiUUSI
Eikö rekkamies käy keskiviikkona, taksimies perjantaina ja työkaveri sunnuntaina.
- AnonyymiUUSI
Mutta kaveri ei koskaan. Hih.
- AnonyymiUUSI
Onko isi rekkamies
- AnonyymiUUSI
Mitä sä sitten haluut?
- AnonyymiUUSI
Ei vaan kerro sä kun sulta kysyttiin
- AnonyymiUUSI
Mulle riittää luotettava ystävä ja kumppani, samaa osoitetta ei tarvita.
- AnonyymiUUSI
Yäk
- AnonyymiUUSI
Voisit lähettää videoita itsestäsi nainen
- AnonyymiUUSI
Huh
- AnonyymiUUSI
Ala-arvoisin kommentti. Mies nolaa ittesä tuolla. Tuo on seksuaalista häirintää.
- AnonyymiUUSI
Hullu ukko
- AnonyymiUUSI
K, Ukko
- AnonyymiUUSI
50 +1+1....
- AnonyymiUUSI
=52
- AnonyymiUUSI
Riippuu naisesta. Yhdeltä naiselta halusin yhtä, toiselta toista. Kerro kuka olet, nikn on helpompi vastata.
- AnonyymiUUSI
Vastauksesi riittää. En halua mitään sulta.
- AnonyymiUUSI
Mulla on nyt kuuman teinitytön kanssa hmmmm... puuhaa. En tartte muuta.
Voisko tän keskusteluketjun muuttaa gallupiksi?
- AnonyymiUUSI
Mun pualest
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171629
- 161586
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222