Onko joku neuvonut sinua

Anonyymi-ap

että tuo on seko äijä, pysy kaukana siitä.

En olisi yllättynyt. Myrkynlevittäjiä ja kadesäkkejä kun löytyy, jotka eivät soisi minulle mitään hyvää.

78

613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei ole todellakaan

• Anonyymi
      UUSI

Viranomaiset lienee enemmän kärryillä kun arvaatkaan eikä ihme tolla historialla

• Anonyymi
      UUSI

On.

• Anonyymi
      UUSI

Narsistit puhuu noin. Liian vapaa kasvatus lapsena.

• Anonyymi
        UUSI

Ne ovat narsisteja, jotka pitävät itseään niin hyvinä, että heillä on oikeus mustamaalata huonoksi katsomaansa ihmistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ovat narsisteja, jotka pitävät itseään niin hyvinä, että heillä on oikeus mustamaalata huonoksi katsomaansa ihmistä.

Narsisti alkaa välittömästi mustamaalaamaan ja kiusaamaan uhria kun ei saa haluamaansa esim. on yrittänyt iskeä ja on saanut pakit tai on tullut ero tms.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti alkaa välittömästi mustamaalaamaan ja kiusaamaan uhria kun ei saa haluamaansa esim. on yrittänyt iskeä ja on saanut pakit tai on tullut ero tms.

Siis kuvittelit, että aloittaja on tehnyt noin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistit on karismaattisia ja älykkäitä, valitettavasti. Ei pakkomielteisiä mt potilaita joiden manipulointitaidot kalpenee taaperoillekin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistit on karismaattisia ja älykkäitä, valitettavasti. Ei pakkomielteisiä mt potilaita joiden manipulointitaidot kalpenee taaperoillekin

Sisältä kuitenkin rikkinäisiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta tutulta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin usein näin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä kaikki ole älykkäitä eikä karismaattisiakaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin usein näin

Narsisti ihailee itseään ja on hyvin herkkänahkainen. Kaikkien täytyy ihailla ja ylistää häntä. Kyvytön empatiaan.

Mikään ei voisi olla kauempana minusta.

Olisi parempi, ettei keittiöpsykologi rupea tekemään diagnooseja, varsinkin itselleen tuntemattomista ihmisistä juorujen ja ennakkoluulojen perusteella. Luonnehäiriöistä eivät lääkäritkään tee diagnooseja muuta kuin patologisissa rikostapauksissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ei kannata miettiä. Läpeensä paholaisen kanssa diilin tehneitä omasta mielestäni. Mä en hyväksy sitä mitä tuhoa saavat aikaan. En sitten millään jaksa uskoa että joskus muuttuisivat. Se narsismi on heidän luonteenpiirre. 🤍💫

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti ihailee itseään ja on hyvin herkkänahkainen. Kaikkien täytyy ihailla ja ylistää häntä. Kyvytön empatiaan.

Mikään ei voisi olla kauempana minusta.

Olisi parempi, ettei keittiöpsykologi rupea tekemään diagnooseja, varsinkin itselleen tuntemattomista ihmisistä juorujen ja ennakkoluulojen perusteella. Luonnehäiriöistä eivät lääkäritkään tee diagnooseja muuta kuin patologisissa rikostapauksissa.

Panettelija syyllistyy rikokseen, jos hän levittää paikkansapitämättömiä väitteitä kenestä tahansa ihmisestä aiheuttaen kärsimystä, häväistystä ja vahinkoa.

Lisäksi se on eettisesti väärin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Panettelija syyllistyy rikokseen, jos hän levittää paikkansapitämättömiä väitteitä kenestä tahansa ihmisestä aiheuttaen kärsimystä, häväistystä ja vahinkoa.

Lisäksi se on eettisesti väärin.

Todella hyvin sanottu kiippa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Reps trolli hoi et oikein että mistä puhut.
        Narsismi on mt diaknoosi
        Yks pahimmista niistä ..m muuten hyvä.
        Mut nämä mt potilaat ei vikoja itsessään näe
        Tai se on hyvin vaikeaa
        se kuuluu taudin kuvaan
        vaan näkevät kaiken täydellisyys linissn läpi
        Eritoten itsensä.
        Mistä tiedän . Mullon kyseinen diaknoosi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuvittelit, että aloittaja on tehnyt noin.

Etköhän se ole sinä joka yrität kaikin keinoin muokata tätä aloittajaäijän höpinää vastaamaan maailmankuvaasi ns

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä. Heti alussa.
      Ei varmaan minulle.

• Anonyymi
      UUSI

Aloitus ei minulle, mutta vastaan silti. Hänestä ei ole kukaan koskaan sanonut mitään negatiivista mulle.

• Anonyymi
      UUSI

Hulluksi sua nimitteli.

• Anonyymi
        UUSI

🤔 voisin kuvitella.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä on narsistin lempikommentti. Yhtäkkiä kaikki muut ovat ympärillä hulluja (paitsi ei hän itse) kun ei ole saanut haluamaansa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole ainoa nimi, millä on puhutellut... Ja ei, en nyt tarkoita "rakas".

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole. Olet ihan itse omalla toiminnallasi luonut sen kuvan, että kannattaa pysyä kaukana.

• Anonyymi
        UUSI

Sanoo henkilö, joka on itse samanlainen.

• Anonyymi
        UUSI

Kolahtiko?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kolahtiko?

No katso nyt aloitustakin. Aloittaja olettaa, että muut ovat kateellisia hänelle tai ovat pahoja ihmisiä (eivät halua hänelle hyvää). Pitää siis itseään parempana kuin muita. Se ei kerro hyvää kieltä ap:n luonteesta.

Ap voi miettiä, millainen hänen käytöksensä oli sitä naista kohtaan, josta kirjoittaa? Tervehtikö, ignoorasiko, antoiko ymmärtää, että toinen ei ole tervetullut? Aika hyvää työtä teki ihan itse oman maineensa luomisessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No katso nyt aloitustakin. Aloittaja olettaa, että muut ovat kateellisia hänelle tai ovat pahoja ihmisiä (eivät halua hänelle hyvää). Pitää siis itseään parempana kuin muita. Se ei kerro hyvää kieltä ap:n luonteesta.

Ap voi miettiä, millainen hänen käytöksensä oli sitä naista kohtaan, josta kirjoittaa? Tervehtikö, ignoorasiko, antoiko ymmärtää, että toinen ei ole tervetullut? Aika hyvää työtä teki ihan itse oman maineensa luomisessa.

Eivät kaikki ole mustamaalaajia, vain ne, jotka repostelevat toisten teoilla. Normaalit ihmiset eivät urki surennuslasilla yksityiselämää.

En ole hyvä enkä muita parempi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki ole mustamaalaajia, vain ne, jotka repostelevat toisten teoilla. Normaalit ihmiset eivät urki surennuslasilla yksityiselämää.

En ole hyvä enkä muita parempi.

Eli omassa käytöksessäsi ei siis ole ollut mitään moitittavaa? Jos viestin kohde välttelee sinua, se johtuu ainoastaan siitä, että muut ovat kehottaneet häntä välttelemään sinua? Sinun omalla toiminnalla ei ole ollut mitään vaikutusta asiaan?

• Anonyymi
        UUSI

Anonyymi kirjoittaja = joku tietty henkilö kenet tiedät

Valmistaudu mielenterveysongelmiin jos ei jo ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli omassa käytöksessäsi ei siis ole ollut mitään moitittavaa? Jos viestin kohde välttelee sinua, se johtuu ainoastaan siitä, että muut ovat kehottaneet häntä välttelemään sinua? Sinun omalla toiminnalla ei ole ollut mitään vaikutusta asiaan?

Ei asia ole noin. Teot punnitaan ja nähdään liian usein siinä valossa kuka tekee jotain väärin. Oikea henkilö saa ymmärrystä, mutta väärä henkilö saa jyrkän kohtelun.

Jos elostelija on suosittu, hänen tekonsa painetaan villaisella. Ei tarvitse kuvitellakaan, että maailmassa tapahtuu oikeus sittemminkin kun tuomarina toimii kenttäoikeus, joka kuulee vain toista osapuolta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei asia ole noin. Teot punnitaan ja nähdään liian usein siinä valossa kuka tekee jotain väärin. Oikea henkilö saa ymmärrystä, mutta väärä henkilö saa jyrkän kohtelun.

Jos elostelija on suosittu, hänen tekonsa painetaan villaisella. Ei tarvitse kuvitellakaan, että maailmassa tapahtuu oikeus sittemminkin kun tuomarina toimii kenttäoikeus, joka kuulee vain toista osapuolta.

Välttelet vastaamasta kysymykseen: Oletko kohdellut häntä ainoastaan hyvin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Välttelet vastaamasta kysymykseen: Oletko kohdellut häntä ainoastaan hyvin?

En minä välttele. Aloitus ei vain käsittele minun ja hänen välisiä juttuja eikä minun rikoksia. Ei minulla ole mitään velvollisuutta kertoa, mitä tein tai en tehnyt.

Jos nyt oikein tarkkaan katsotaan, niin en ole toiminut moitteettomasti missään asiassa. Eikä kyse olekaan siitä olenko menetellyt moitteettomasti vai en. Maailmassa tapahtuu koko ajan hämäriä juttuja, minä ja sinä vain emme saa suurimmasta osasta niistä tietää mitään. Onkin kummallista, että kaikista maailman rikollisista minut otetaan maalitauluksi. Sitä ihmettelen Se on vainoamista.

Eikö omassa lähipiirissä ole rikkomuksia, joita ruotia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minä välttele. Aloitus ei vain käsittele minun ja hänen välisiä juttuja eikä minun rikoksia. Ei minulla ole mitään velvollisuutta kertoa, mitä tein tai en tehnyt.

Jos nyt oikein tarkkaan katsotaan, niin en ole toiminut moitteettomasti missään asiassa. Eikä kyse olekaan siitä olenko menetellyt moitteettomasti vai en. Maailmassa tapahtuu koko ajan hämäriä juttuja, minä ja sinä vain emme saa suurimmasta osasta niistä tietää mitään. Onkin kummallista, että kaikista maailman rikollisista minut otetaan maalitauluksi. Sitä ihmettelen Se on vainoamista.

Eikö omassa lähipiirissä ole rikkomuksia, joita ruotia?

Hyvä, että tunnistat ja tunnustat. Ei minua muuten olisi kiinnostanut, mutta aloitus kuulosti siltä, että syytät muita omista tekemisistäsi. Alkoi ärsyttää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet kyllä erittäin huono ihmistuntia.
        Teet vääriä analyyseja mielikuvien perusteella.
        Taidatkin pohjata arvostelusi omiin kokemuksiisi vastakkaisesta sukupuolesta!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kolahtiko?

Aika abstrakteja kysymyksiä sinulla kuoma. Sivusta tämä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet kyllä erittäin huono ihmistuntia.
        Teet vääriä analyyseja mielikuvien perusteella.
        Taidatkin pohjata arvostelusi omiin kokemuksiisi vastakkaisesta sukupuolesta!!

Kolahtiko? 🤣Puhu vain itsestäsi. Minä ole hyvä ihmistuntija ja sinä ole se koira joka älähtää kun kalikka kalahtaa.

• Anonyymi
      UUSI

Sikahan se rypee tunkiossa ja mudassa, eli tykkää tonkia toisten jätöksiä.

• Anonyymi
        UUSI

No ....

• Anonyymi
      UUSI

Ei.

• Anonyymi
      UUSI

Vähemmän ennakko-oletuksia, enemmän tietoa.

Ongelma on siinä, ettei pahanpuhujille usko järkevä ihminen oman elämänsä asioita.

• Anonyymi
        UUSI

Narsisti on niin kuin trolli. Älä ruoki trollia pätee myös narsistiin. Narsisti elää huomiosta ihan niin kuin trollikin. Kun ei saa huomiota niin vähitellen rauhoittuu ja hiljenee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti on niin kuin trolli. Älä ruoki trollia pätee myös narsistiin. Narsisti elää huomiosta ihan niin kuin trollikin. Kun ei saa huomiota niin vähitellen rauhoittuu ja hiljenee.

Tiedän

• Anonyymi
        UUSI

Kuka niin on tehnyt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet etukäteen painanut narsistin leiman johonkin ihmiseen vaikka sinulla ei ole mitään todellista tietämystä ei asiasta eikä ihmisistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä joihinkin pitää käyttää niitä kovimpia mahdollisia keinoja, varsinkin jos kyseessä on täysin järkeä vailla oleva ihminen joka ottaa kohteekseen tuntemattomia ihmisiä ja heidän lapsia. Se että kuvittelee olevansa rakkausliitossa sairautensa takia on jo merkki että kyseinen ihminen pitää kitkeä kuin itsepintainen jämäruoho

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä joihinkin pitää käyttää niitä kovimpia mahdollisia keinoja, varsinkin jos kyseessä on täysin järkeä vailla oleva ihminen joka ottaa kohteekseen tuntemattomia ihmisiä ja heidän lapsia. Se että kuvittelee olevansa rakkausliitossa sairautensa takia on jo merkki että kyseinen ihminen pitää kitkeä kuin itsepintainen jämäruoho

Jos siis et jostain ihmisesttä tykkää, niin se pitää pistää päiviltä tai kiusata häntä kunnes hänen elämänsä on tuhottu.

Olet kuin fanaattinen natsi, joka näkee tietyt ihmiset pahoina ja jotka saa tappaa. Tiedätkö, demonisoit vertaisiasi ihmisiä ja jaat heitä vuohiin ja lampaisiin. Se on johtanut ihmisiä kauheisiin tekoihin, paljon pahempiin kuin mitä suosikkipahikset ikinä pystyvät. Ei tuo ole tervettä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos siis et jostain ihmisesttä tykkää, niin se pitää pistää päiviltä tai kiusata häntä kunnes hänen elämänsä on tuhottu.

Olet kuin fanaattinen natsi, joka näkee tietyt ihmiset pahoina ja jotka saa tappaa. Tiedätkö, demonisoit vertaisiasi ihmisiä ja jaat heitä vuohiin ja lampaisiin. Se on johtanut ihmisiä kauheisiin tekoihin, paljon pahempiin kuin mitä suosikkipahikset ikinä pystyvät. Ei tuo ole tervettä.

Joo en tykkää naisia esittävistä rikollisista, voi voi eikä mitään sympatiaa

• Anonyymi
      UUSI

Ainaki vanhemmat jo opetti että korruptio ei kannata. Siit jää aina kiinni. ;)

• Anonyymi
        UUSI

Ja siitä seuraa mitä?

Onko sinulle jotenkin yllätys, että ihmiset hairahtuvat? Minulle ei.

Jokaisella on omat paheensa. Panettelija ei ole niistä vähäisin, eikä siitä jää niin helpisti kiinni, koska ihmiset pelkäävät itsekin joutuvansa maalitauluksi, jos puuttuvat mustamaalaajan paheeseen. Ja tonkiminen kun tahtoo nostaa kierolla tavalla itsetuntoa ja hivelee omahyväisyyttä, kun vertaa omaa erinomaisuutta korruptoituneisiin mätäpesiin. Tällä tavalla itserakkaus koristelee itseään ja nauttii saatanallisesti, kun saa häpäistä inhoamiaan surkimuksia.

Ei kovin mairitteleva kuva panettelijasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siitä seuraa mitä?

Onko sinulle jotenkin yllätys, että ihmiset hairahtuvat? Minulle ei.

Jokaisella on omat paheensa. Panettelija ei ole niistä vähäisin, eikä siitä jää niin helpisti kiinni, koska ihmiset pelkäävät itsekin joutuvansa maalitauluksi, jos puuttuvat mustamaalaajan paheeseen. Ja tonkiminen kun tahtoo nostaa kierolla tavalla itsetuntoa ja hivelee omahyväisyyttä, kun vertaa omaa erinomaisuutta korruptoituneisiin mätäpesiin. Tällä tavalla itserakkaus koristelee itseään ja nauttii saatanallisesti, kun saa häpäistä inhoamiaan surkimuksia.

Ei kovin mairitteleva kuva panettelijasta.

Voi olla myös, että on varovainen

• Anonyymi
        UUSI

Panettelija on lisäksi inhottavan niljakas oikeuttaessaan toisten paheissa rypemistä. Onhan hän oikeassa mielestään tonkiessaan pahantekijöiden törkyä ja kauhistellessaan pahuutta. Näkeekö hän itsessään mitään tuomittavaa? Niinpä. Omahyväisyyttä on niinkin paljon, että on varaa arvostella muita, jättäen suosikkien ei-niin-näkyvät paheet vähemmällevä käsittelylle.

Muiden halveksimista ja luokittelua hän ei pidä niin pahana, että sen takia kannattaa ruveta ketään mustamaalaamaan. Onnistuneiden ihmisten omahyväisyys menettelee kunha on pystynyt välttämään räikeät harha-askeleet.

• Anonyymi
      UUSI

Onko Donal J Trump kaivattusi?

• Anonyymi
        UUSI

Etkö tätäkään aloitusta sitten ymmärtänyt palstasedän kirjoittamaksi, tampi o?

• Anonyymi
      UUSI

Kummallista myös, että joidenkin rikkomukset ovat heti merkki narsismista tai hulluudesta tai mielisairaudesta.

Ovatkohan kaikki pahantekijät myös tätä kaikkea. Itse olen ymmärtänyt, että pahantekeminen on sääntö, ei poikkeus. Kaikki tekevät jotain väärää, niitä tekoja vain luokitellaan henkilön ja tekojen yleisen moitittavuuden ja näkyvyyden mukaan. Ja hieman kotiinpäin vetäen. Kaveri erehtyi, mutta inhokki teki tahallaan törkeän teon.

• Anonyymi
        UUSI

On yhteiskuntia jotka rakentuvat korruptiolle. Esim nyky-Venäjä. Liberaali oikeusvaltio poikkeus historiassa. Korruptiossa kuitenkin ongelmia ja voi olla epästabiileja paikkoja. Jossain vaiheessa voidaan väsyä hallitsijoihin ja sitten päät joutuu giljotiiniin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On yhteiskuntia jotka rakentuvat korruptiolle. Esim nyky-Venäjä. Liberaali oikeusvaltio poikkeus historiassa. Korruptiossa kuitenkin ongelmia ja voi olla epästabiileja paikkoja. Jossain vaiheessa voidaan väsyä hallitsijoihin ja sitten päät joutuu giljotiiniin

Piilokorruptiota on vaikea huomata. Suomessa siitä on tehty maan tapa ja on jopa laillistettu. Tietenkin oikeat rikolliset osaavat kätkeä tekonsa hyväksyttävään muotoon.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä hän ihan itse sai aikaan vaikutuksen.

• Anonyymi
        UUSI

Vaikutus syntyy omassa päässä.

• Anonyymi
        UUSI

Vaikutus on ihmisen hyvin rajoittunut käsitys tapahtuneesta. Se voi perustua epäluuloihin, pelkoihin, tunteisiin ja kuultuihin käsityksiin, joten se voi olla hyvinkin värittynyttä. Sama teko voidaan tulkita hyvin monin tavoin riippuen kokijan taustoista.

Taikuri, poliitikko, elokuvantekijä ja mainostaja luo vaikutelmia, ei totuutta. Sisäisesti syntyvät vaikutelmat ovat usein suuria valheita. Ylimielinen ihminen ei vaivaudu edes tutkimaan asiaa, vaan luottaa saamaansa ensivaikutelmaan. Kaikista parhaita ensivaikutelman antajia ovat psykopaatit.

Repikää siitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutus on ihmisen hyvin rajoittunut käsitys tapahtuneesta. Se voi perustua epäluuloihin, pelkoihin, tunteisiin ja kuultuihin käsityksiin, joten se voi olla hyvinkin värittynyttä. Sama teko voidaan tulkita hyvin monin tavoin riippuen kokijan taustoista.

Taikuri, poliitikko, elokuvantekijä ja mainostaja luo vaikutelmia, ei totuutta. Sisäisesti syntyvät vaikutelmat ovat usein suuria valheita. Ylimielinen ihminen ei vaivaudu edes tutkimaan asiaa, vaan luottaa saamaansa ensivaikutelmaan. Kaikista parhaita ensivaikutelman antajia ovat psykopaatit.

Repikää siitä.

Saamme tietoa maailmasta vain havainnon kautta. Ihmisellä kuitenkin kyky myös analyyttiseen ajatteluun. Ilman sitä meillä ei olisi vaikkapa näitä kännyköitä tai teknologiaa, joka mahdollistaa vaikka elokuvan tai sähköisen mainonnan. On tietyssä mielessä naiivia ajatella että meillä olisi vain pelkkiä vaikutelmia todellisuudesta (vaikka esim juuri Platon ajatteli näin).

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saamme tietoa maailmasta vain havainnon kautta. Ihmisellä kuitenkin kyky myös analyyttiseen ajatteluun. Ilman sitä meillä ei olisi vaikkapa näitä kännyköitä tai teknologiaa, joka mahdollistaa vaikka elokuvan tai sähköisen mainonnan. On tietyssä mielessä naiivia ajatella että meillä olisi vain pelkkiä vaikutelmia todellisuudesta (vaikka esim juuri Platon ajatteli näin).

Ei tietenkään, mutta totuuden tavoittaminen vaatii tarkkuutta ja vaivannäköä. Näin varsinkin ihmistieteissä.
        Ihmissuhteet ja menneet tapahtumat (historia, lähihistoria) eivät ole matematiikkaa. Esim. oikeudessa kuullaan molempia osapuolia, kuullaan asiantuntijoita, todistajia, jälkiä rikospaikalla jne. Tutkinta voi olla pitkä prosessi.

Valhe perustuu usein jakoon hyvät ja pahat, ja laiskuuteen, sekä siihen, että uskotaan nopeammin pahaan kuin hyvään. Valhe on sisäänrakennettu ihmiseen. Yksinkertaisin tarina ostetaan, koska se on vaivaton omaksua. Liian monimutkaiset kuviot, mitä elämä on ei jakseta penkoa. Sensaatio, väkivalta, seksi ja pelko myyvät, siksi näitä sisällään pitävä juoru menee myös läpi.

Analyyttinen ajattelu lisäksi johtaa kokonaiskuvan kadottamiseen ja jäädään tunteen vallassa joihinkin yksittäisiin seikkoihin junnaamaan. Tehdään johtopäätöksiä yksittäisistä tapahtuman osasista, vaikka asioihin yleensä vaikuttavat lukemattomat seikat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On olemassa eksaktit tieteet ja sitten pehmeät tieteet, kuten yhteiskuntatiede.

Valhe jyllää jälkimmäisessä varsin helposti, kuten historia opettaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta totuuden tavoittaminen vaatii tarkkuutta ja vaivannäköä. Näin varsinkin ihmistieteissä.
        Ihmissuhteet ja menneet tapahtumat (historia, lähihistoria) eivät ole matematiikkaa. Esim. oikeudessa kuullaan molempia osapuolia, kuullaan asiantuntijoita, todistajia, jälkiä rikospaikalla jne. Tutkinta voi olla pitkä prosessi.

Valhe perustuu usein jakoon hyvät ja pahat, ja laiskuuteen, sekä siihen, että uskotaan nopeammin pahaan kuin hyvään. Valhe on sisäänrakennettu ihmiseen. Yksinkertaisin tarina ostetaan, koska se on vaivaton omaksua. Liian monimutkaiset kuviot, mitä elämä on ei jakseta penkoa. Sensaatio, väkivalta, seksi ja pelko myyvät, siksi näitä sisällään pitävä juoru menee myös läpi.

Analyyttinen ajattelu lisäksi johtaa kokonaiskuvan kadottamiseen ja jäädään tunteen vallassa joihinkin yksittäisiin seikkoihin junnaamaan. Tehdään johtopäätöksiä yksittäisistä tapahtuman osasista, vaikka asioihin yleensä vaikuttavat lukemattomat seikat.

Lopeta tällainen turha jankkaus

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutus syntyy omassa päässä.

Tavallaan kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Repikää siitä.

Sama teko voi myös jollekin olla ihan sama tai pieni juttu ja toiselle täysin no no. Jotkut teot heijastaa sitä, minkälainen ihminen on, sekä hänen arvojaan. Jokainen tekee omat valinnat ja jokainen omat päätökset.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta tällainen turha jankkaus

Ei totuutta pidä jättää sanomatta vain siksi, että jotkut eivät tykkää tai että se paljastaa heidän kaksinaamaisuutensa. Pitäisi saada jatkaa demonisointia ja perättömien juorujen levittämistä. Ihmisten järjestelmällistä vahingoittamista pitäisi sietää ja pitää sitä vielä hyveenä. Ei ikinä.

• Anonyymi
      UUSI

Anna mun olla! Ei kiinnosta!

• UUSI

Puolet Suomen miehistä on sekaisin, persuja tai äärivasemmiston kannattajia. Onneksi on meitäkin, joihin ei propaganda tehoa.

• Anonyymi
        UUSI

Sinuun gubbe tehoaa vain lopullinen ratkaisu.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuun gubbe tehoaa vain lopullinen ratkaisu.

En tunne ketään gubbea, enkä jaksa keskustella tekoälyn avulla luodun alkorytmin kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Sitähän sä olet. Ei kiitos.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kukaan kadehdi sua.

• Anonyymi
      UUSI

Jos sulla on lapsia niin ovat arvottomia mies 🤣

• Anonyymi
        UUSI

Raiskarin lapset.

• Anonyymi
      UUSI

Eipä ole neuvonut enkä kuuntele muutenkaan pikkusieluisia ihmisiä joilla on aina joku taka-ajatus jos tarvitsee puhua selän takana jostakusta.
      Sitäpaitsi minä tiedän sinusta varmaan kaiken tietämisen arvoisen, enkä ole kuullut mitään yllättävää tai asiaa joka kauhistaisi.
      Vaikka olemmekin täysin erilaiset tiettyjen asioiden suhteen..
      Olemme perusluonteeltamme samanlaisia usko tai älä.

• Anonyymi
      UUSI

Joten aurinkoa on päivääsi sinulle mies ☀️ ei anneta harhaluuloisten tulla meidän väliimme.
      * Kunnes jälleen tapaamme *

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3613
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2254
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1885
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      17
      1605
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1568
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      82
      1297
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1232
    Aihe