Nykyisin saa parkittaa timpan parkissa öisin?
Timpan parkki
16
664
Vastaukset
- Anonyymi
Varokaa asunnon ostajat, kuuluu Kirkonsalmelle asti timpan parkin jumputukset autoista. Koko yön. Vuoden ajasta riippumatta
- Anonyymi
Hieno juttu! Ei tarvitse asukkaiden itse hankkia äänentoistovehkeitä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno juttu! Ei tarvitse asukkaiden itse hankkia äänentoistovehkeitä,
Kyllähän ääniä riittää joka puolella kaupunkia asuupa sitten keskustassa tai reunamilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ääniä riittää joka puolella kaupunkia asuupa sitten keskustassa tai reunamilla.
Mistä näitä bassoautoilla ajelevia puolustelijoita löytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostan käden ylös! Minua eivät häiritse millään tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyydissä istuvat.
- Anonyymi
Pahvilaatikossako asut? Asun paljon lähempänä lintukylässä eikä sisälle kuulu mitään jumputusta.
- Anonyymi
Kaamea jäätelöauton ääni puolilta öin Prisman seutuvilla, ym raastavaa tahallista autojen meteliä...
- Anonyymi
Junttilandiassa on juntti meininki.
- Anonyymi
Mitä muuta voi tehä Timpan parkissa
- Anonyymi
Miksi siellä pitää olla? Kaverit kutsutaan kotiin 💪🏻
- Anonyymi
Mistä tietää milloin ja missä on huonokuuloisten kokoontumisajot?
No siitä kun illan tullen ja yön tunteina kilometrien päästä kantautuu papan kammarin perimmäiseen nurkkaankin JUMP JUMP JUMP JUMP ..... eikä pappakaan tarvitse kuulokojettaan kuullakseen sen.- Anonyymi
Ei haittaa pätkääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa pätkääkään.
Pitää olla kaiuttimenjohdot tiukasti subbarpöntössä kiinni sen ruuvvin reiässä, muuten tärinä saattaa löysyttää niitä ja saattaa luulla vaikka vahvistimessa jotain vikaa olevan jos ääni pätkii. Sitten ei pätki.
- Anonyymi
Mikä Ihmeen sana on tuo parkittaminen? Ei taida löytyä suomen sanakirjasta??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel374484Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1532640Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1032216Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221724Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781696Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141450Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651436- 731398
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821381- 811380