Motelli Lännentie.

Anonyymi-ap

Muistaako enää kukaan sellasta ravintolaa Uudestakaupungista vuosien takaa? Siellä sai hyvin naisia ja etenkin varattuja. Oli Saria Pirjoa Marjaa Annea ja monta muuta. M60

9

2326

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistan kyllä. Otin huoneen sieltä parvekkeen kera ja välillä maantasalta. Eka kertaa kun tanssitin ja tarjosin juomia yhdelle vaaleelle M etukirjaimella alkavalle varatulle naiselle ni kylläpä lähti helposti huoneeseen jatkoille ja voi sitä nussintaa vaikka se ei montaa tuntia kerenny olemaan kun sen mies tulee töistä. Nähtiin 4 kertaa vielä sen jälkee ja oli mulla kaverikin mukana sitten. M63. Tämä nainen oli sillo alta 40v.

• Anonyymi

Muistan kyllä. M.

• Anonyymi

Nam muistoja kyllä on.

• Anonyymi

Tulihan siellä muutamia kertoja käytyä, kun olin Uudessakaupungissa töissä kesän 2002.
      Ja kyllä, saihan sieltä pillua ja aika pienellä vaivallakin vielä, vaikka mulla ei ollutkaan huonetta siellä. Paikallisia ja lähikuntien muijia siellä oli usein aika paljonkin.
      Taso vaihteli, mutta eipä se haitannut, kunhan pillua sai ja se oli sellainen kuin kuuluukin.
      Toki asiaan vaikutti varmaan sekin, kuon olin tuolloin vasta 22-vuotias ja aika paljon siellä oli tällaisia 35-vuotiaista ylöspäin.
      Viisikymppisiin ja sitä vanhempiin en yhtä poikkeusta lukuunottamatta koskenut, mutta just näitä 40-45v ikäisiä kyllä riitti, oikein haluamalla halusivat saada parikymppistä mulkkua sisäänsä. Ja muutamia tuli pantua paljaallakin, kehuivat olevansa avioliitossa tm "vakaassa" parisuhteessa, eli sillä tavoin ilmoittivat, ettei ole taudeista pelkoa. Enkä kyllä saanutkaan mitään pöpöjä.

• Anonyymi

Mahtavia naisia sillon siellä. M58

• Anonyymi

Elettiin sillo noin 1990 luvun alkua kun yks vaalee alta 30v nainen järjesti rajun raivo kohtauksen miehensä kanssa. Tää mies joutu pihalle sieltä ja me kaks kaverusta saatiin nauttia tästä naisesta huoneessamme.

• Anonyymi

Me olimme kaverini kanssa mopolla katselemassa tuota touhua pihalta. Kaksi naista oli tupakalla ulkona ja toinen tuli luoksemme ja kysyi, mitäs pojat ovat täällä, menkää kotiinne. Toinen toppuutteli, älä nyt moiti, ne on oppia hakemassa. Ja hetken päästä oltiin tuon jälkimmäisen naisen kanssa metsässä. Ei voida mennä huoneeseen, sanoi nainen. Oltiin kumpikin 15 v. siis sakkolihaa.

• Anonyymi

Saitte oppia. Vaan eipä siinä paljoo metsää ollu kun Hitsaajankujan talot siinä takana. Siellä asui kans upee vaalee varattu nainen.

• Anonyymi

Se niin pieni paikka se Uki et tuskin sinne moni eksyy. Tai näin kesällä tietty mut eiköhä se kyseinen motelli ole lopettanut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2081
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      156
      1977
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1926
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1192
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      987
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      789
    Aihe