Motelli Lännentie.

Anonyymi-ap

Muistaako enää kukaan sellasta ravintolaa Uudestakaupungista vuosien takaa? Siellä sai hyvin naisia ja etenkin varattuja. Oli Saria Pirjoa Marjaa Annea ja monta muuta. M60

10

3080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistan kyllä. Otin huoneen sieltä parvekkeen kera ja välillä maantasalta. Eka kertaa kun tanssitin ja tarjosin juomia yhdelle vaaleelle M etukirjaimella alkavalle varatulle naiselle ni kylläpä lähti helposti huoneeseen jatkoille ja voi sitä nussintaa vaikka se ei montaa tuntia kerenny olemaan kun sen mies tulee töistä. Nähtiin 4 kertaa vielä sen jälkee ja oli mulla kaverikin mukana sitten. M63. Tämä nainen oli sillo alta 40v.

• Anonyymi

Muistan kyllä. M.

• Anonyymi

Nam muistoja kyllä on.

• Anonyymi

Tulihan siellä muutamia kertoja käytyä, kun olin Uudessakaupungissa töissä kesän 2002.
      Ja kyllä, saihan sieltä pillua ja aika pienellä vaivallakin vielä, vaikka mulla ei ollutkaan huonetta siellä. Paikallisia ja lähikuntien muijia siellä oli usein aika paljonkin.
      Taso vaihteli, mutta eipä se haitannut, kunhan pillua sai ja se oli sellainen kuin kuuluukin.
      Toki asiaan vaikutti varmaan sekin, kuon olin tuolloin vasta 22-vuotias ja aika paljon siellä oli tällaisia 35-vuotiaista ylöspäin.
      Viisikymppisiin ja sitä vanhempiin en yhtä poikkeusta lukuunottamatta koskenut, mutta just näitä 40-45v ikäisiä kyllä riitti, oikein haluamalla halusivat saada parikymppistä mulkkua sisäänsä. Ja muutamia tuli pantua paljaallakin, kehuivat olevansa avioliitossa tm "vakaassa" parisuhteessa, eli sillä tavoin ilmoittivat, ettei ole taudeista pelkoa. Enkä kyllä saanutkaan mitään pöpöjä.

• Anonyymi

Mahtavia naisia sillon siellä. M58

• Anonyymi

Elettiin sillo noin 1990 luvun alkua kun yks vaalee alta 30v nainen järjesti rajun raivo kohtauksen miehensä kanssa. Tää mies joutu pihalle sieltä ja me kaks kaverusta saatiin nauttia tästä naisesta huoneessamme.

• Anonyymi

Me olimme kaverini kanssa mopolla katselemassa tuota touhua pihalta. Kaksi naista oli tupakalla ulkona ja toinen tuli luoksemme ja kysyi, mitäs pojat ovat täällä, menkää kotiinne. Toinen toppuutteli, älä nyt moiti, ne on oppia hakemassa. Ja hetken päästä oltiin tuon jälkimmäisen naisen kanssa metsässä. Ei voida mennä huoneeseen, sanoi nainen. Oltiin kumpikin 15 v. siis sakkolihaa.

• Anonyymi

Saitte oppia. Vaan eipä siinä paljoo metsää ollu kun Hitsaajankujan talot siinä takana. Siellä asui kans upee vaalee varattu nainen.

• Anonyymi

Se niin pieni paikka se Uki et tuskin sinne moni eksyy. Tai näin kesällä tietty mut eiköhä se kyseinen motelli ole lopettanut.

• Anonyymi

Kyllä se vielä toiminnassa on, oli ainakin vielä alkuvuodesta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      149
      2388
    2. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1760
    3. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      273
      1505
    4. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      29
      1316
    5. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1084
    6. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
      Oulainen
      17
      1008
    7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      60
      972
    8. 296
      888
    9. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
      Ikävä
      40
      802
    10. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
      Ikävä
      44
      778
    Aihe