Ja että kirjoittelet minulle suunnattuja juttuja. Tunnisteet on sellaisia, että jonkun täytyy tietää kuka olen että voi niitä käyttää.
Mitä siis haluat että aikuisten oikeasti teen asialle?
Ok nyt tiedän nainen että olet täällä
43
546
Vastaukset
- Anonyymi
Mene terapiaan
- Anonyymi
Oon jo ollut mut ok
- Anonyymi
Nettukiusaajille ne estot pitäisi laittaa. Ja pistää arestiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettukiusaajille ne estot pitäisi laittaa. Ja pistää arestiin.
oliko oiva suunnitelma saada lavastettua ja varastettua ja hakattua muille kaikkea. taitaa vaan tulla kaikki pahana teille itselle nyt. mutta saittehan vuosia tehdä ja varastaa ja hajsta ja tuhota elämää. toivottavasti joka juttu tulee teille pahana 🙂😂ja mitä vittumaisimpana asioina 😂😂😂😂
- Anonyymi
NYT VASTA?
- Anonyymi
Oon vähä hidas hämäläine (no oikeastaan ehkä 1/4 loput savolaista ja suomenruotsalaista)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon vähä hidas hämäläine (no oikeastaan ehkä 1/4 loput savolaista ja suomenruotsalaista)
Okei, hyväksyn tän vastauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, hyväksyn tän vastauksen.
https://www.youtube.com/watch?v=uEhcx3cK_Jc&list=RDuEhcx3cK_Jc&start_radio=1
- Anonyymi
Haluan tavata, pyydä johonkin, mihinkä vain.
- Anonyymi
Ohi. Olen ollut täällä kohta jo 4 vuotta.
- Anonyymi
Liian vähä
- Anonyymi
No ehkä tiedät, mitä EN ainakaan halua? Etsin vakaampaa, hellempää ihmistä, kuin nykyinen kumppanini. Vasta tutustuttuamme voidaan paremmin todentaa yhteiset halut ja sopivuudet.
- Anonyymi
Oon kyllä pyrkinyt kirjoittamaan niin ettet tunnista 🙄
- Anonyymi
Maailma muuttuu "Eskoseni"
- Anonyymi
Joo näinhän se tekee
- Anonyymi
Ihan ekaks kantsuu varmaan laittaa se ämpäri päähäs, ku poistut siitä omasta ovestas ulkosalle. ;)
- Anonyymi
Niinkö, ai että mä täällä🤭no huh huh🤣
Sillai kai sit😁
Naiselta 🌹 - Anonyymi
Mitä jos vain soittaisit? 😊
- Anonyymi
Mitä jos kysyisit oikeasti asiaa häneltä tai otat yhteyttä? Et tee päätelmiä anonyymipalstalla. 🙂
- Anonyymi
Ota huomioon sekin vaihtoehto että joku ihan muu tuttavapiiristäsi kirjoittaa ne viestit.
- Anonyymi
Kohtuullisen vainoharhaista tuollainen aikuisten maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kun tietäisit t ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on kokemuksen pohjalta sanottua.
- Anonyymi
Aika moni on täällä samassa tilanteessa joten ilman tunnisteita sinusta ja hänestä viestisi menee ohi.
- Anonyymi
Joo, mua ei edes enää haittaa tai nolostuta jos tunnistaisit minut täältä. Toisinaan jopa huudan täällä sinua ilman nimeäsi ja sekin johtuu vaan siitä, että sinun nimeä on muillakin enkä halua heitä kaivata.
- Anonyymi
Mitä haluaisit tehdä?
- Anonyymi
Tavata ilman sen suurempia suunnitelmia paitsi tutustua haluaisin. Toisinaan minulla on miljoona kysymystä ja toisinaan haluaisin vain katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavata ilman sen suurempia suunnitelmia paitsi tutustua haluaisin. Toisinaan minulla on miljoona kysymystä ja toisinaan haluaisin vain katsella.
Ota sitten yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota sitten yhteyttä
Sähän kysyit et mitä sä voisit tehdä. Katsot mua vaan silleen ku silloin.
- Anonyymi
Mä katoan kyllä sivustolta kun oon jonkin aikaa viel käsitellyt tunteita kirjoittaen ja surrut .
Asiat ei muuksi muutu mitä ne ovat
Yritän tosin kaikin tavoin vähentää niitä hetkiä
Et oon S24
Mä oon joutunut enenki kokoon
Itteni täysin yksin kun sydän on hajonnut
Osaan tehdä sen kyllä nytkin .
Apua tai tukea en osaa pyytää
Ei sitä oo ollu ikinä muutenkaa.
Lapsesta asti ollu niin
Ite ja yksin on pitäny jaksaa jatkaa 🥲
Mä en pyydä muuta
Mut lopeta se jatkuva asioisioden pahemmaksi
tulkitseminen mitä ne todella ovat!
Sulllakin on lupa säästää sua itteä eikä olla marttyyri joka katastrofi ajattelee.
(Ja ku vielä tiedän sen et sulla menee kohtuu kivasti kaikesta huolimatta.
Elämä rullaa eteenpäin yms)
Miettii sen pahimman vision .
Voit valita miten ajattelet
En pidä siitä miltasta tyyppiä musta maalailet kun asiat ei oo nii synkkiä
Tai kamalia.
Vaikka ymmärränkin vitutuksen ja kiukun täysin.
Senkin et sitä on syytä purkaa
Mut silti
Sä oot enenpi semoiine positiiviset
Vibat vai tyyppi ku kiukutteli ja.
Oo sellainen sitten myös 😂 - Anonyymi
Laitatko aikajanaa, niin tiedän kenen kanssa kirjoittelen..?
- Anonyymi
Tyyppi jolle kirjoitin tunnistaisi minut ja itsensä
Eli AP oot ehkä sittekkin joku muu kuin hän😅
- Anonyymi
Täältä ei kannata omia yhtään mitään. Monilla on prikulleen samanlainen tilanne. Ihmiset nyt ei vain poikkea kovin paljoa toisistaan.
- Anonyymi
Silloin tällöin eräälle jotain laitan tai paremminkin vastaan johonkin viestiin joka tuntuu tutulta mutta ei sille tarvitse tehdä yhtään mitään.
Toivottavasti lämmittää edes ajatuksen tasolla että joku ajattelee ja näin.
Suoraan en viitsi laittaa enää koska ei ole uskoa siihen että tulisi joku positiivinen vastaus tai joku mieltä lämmittävä viesti takaisin, Olen pahoillani siitä mutta en halua häiritä tarpeettomasti henkilökohtaisella tasolla.
Mieluummin toki näin aikuisena ja tottuneena henkilökohtaiseen kontaktiin asioiden hoidossa laittaisin suoraan viestiä tai muuten olisin yhteydessä mutta haluan antaa tilaa toiselle enkä ahdistaa ketään, sillä meidän välimme eivät ole ihan selvät ainakaan minun mielestäni että
olettaisin jonkun ilman muuta tulevan onnelliseksi minun vähäpätöisestä persoonastani.
.Yksi pieni akka vaan. - Anonyymi
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anna Erkki Esimerkki 😂
🤭🤗❤️ - Anonyymi
Ei sun tarvii mitää tehdä.
Ei mun vuoksi.
En ole sen arvoinen.- Anonyymi
Miten niin?
- Anonyymi
Mä en seuraa sua. Mulle tullut selväksi että oon ilmaa sulle. Vasta äsken tulin tälle palstallekin. Kaksi juttua laitoin nytkin. Kyllä ne on toiset henkilöt jotka sua kyttää.
- Anonyymi
Kerro toki ketkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki ketkä?
Mistä h'lvetti soikoon mä voisin tietää. Mä en tunne/tiedä kuin yhden joka täällä kirjoittelee. Eli kaivatun ja hänetkin pinnallisesti
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110