Moi,
ostin tuotteen nettikaupasta viimevuoden aikaan, ja nyt viikko sitten kaupasta tuli minulle sähköposti : Myyntireskontramme mukaan seuraavien tilausten laskut ovat edelleen maksamatta. Todennäköisesti olet valinnut tilauksen maksutavaksi postiennakon, mutta teknisen virheen vuoksi tämä ei ole välittynyt Postille, jolloin paketti jaettiin ilman maksun suorittamista.
Pyydämme ystävällisesti suorittamaan maksun mahdollisimman pian.
Laskut liitteenä.
Otin yhteyttä kauppaan ja kerron että olen maksanut kyseisen ostoksen kun lunastin sen postista postiennakolla. neljän päivän jälkeen ei vielä kuulunut mitään, joten lähetin uuden sähköpostin kappaan ja pyysin toimitusjohtajan yhteystietoja.
Pian johtaja lähetti minulle postin: Pyydän anteeksi aiheetonta maksumuistutusta jonka lähetimme sinulle!
Postilla oli tekninen virhe, jonka vuoksi postiennakkomaksujen tiedot eivät välittyneet hetkeen reskontraamme. Maksukuistutus oli siis aiheeton ja pahoittelut vielä siitä.
Kyseessä ei kuitenkaan ollut huijauskeissi, puhdas tekninen ongelma, joka onneksi saatiin selvitettyä.
Ei minun mielestä kovin uskottavaa koska lunastin paketin postista 04.12.2024 eli 7,5 kuukautta sitten. Toimitusjohtaja tarjosi minulle peräti 15 euron store creditiä.
Mitä olette mieltä, onko kyseessä huijaus yritys? Summa jota yritettiin saada oli yli 500 euroa.
Kertokaa onko mahdollista että Postin järjestelmät voi vaikuttaa vielä 7,5 kuukauden päästä kaupan tiedostoihin?
Huijausyritys?
Anonyymi-ap
1
138
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä sitä voi huijaukseksi sanoa, kun kerran asia ratkesi sähköpostin välityksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054154Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572358Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66844
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 21813
- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768