Hei kaikki! Olen todella tyytyväinen uuden Citroenin omistaja. Mutta uudessa C5 on ominaisuus joka on ollut siinä ennenkin. Auto nimittäin tempautuu ojaan. Mutta ainoastaan 50 km/h tuntivauhdilla. Ei koskaan muutoin. Muutoin Citroen pelaa loistavasti!
Pena vaan.
Uusi Citroen tempautuu ojaan
8
517
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuossa mitään outoa ole. P.askat Citroenit menevät aina kun mahdollista ojaan.
- Anonyymi00008
ja ojan kautta takaisin tielle kun jousitus pompauttaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
ja ojan kautta takaisin tielle kun jousitus pompauttaa
Nämä kaukoidän koijarikonsernin tuotteet menevät millon junanraiteilla https://yle.fi/a/74-20226619 , milloin joessa https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012066424.html. Mikähän siinäkin on?
- Anonyymi
Kannattaa pitää ratista kiinni, ettei tempaudu
- Anonyymi
Käy Pena
Tavjan kera
aivolääkärillä.
Sulla on
epilepsia.
Tavjalla on
2 kpl Putinin vanhoja
kissoja. - Anonyymi
Pena vaan on täysin kunnossa. Jokainen Citroenin omistaja on vähintään karannut hourulasta.
- Anonyymi00007
Sitikka on kaistapäisten hullujen auto. Sitikalla ajetaan yötä päivää, vesisateessa, lumipyryssä, myrskytuulessa, jääkelillä. ja kuljettaja vain hihkuu onnessaan mielipuolista naurua käkisten, Koska lämmityslaite ja autostereo toimivat!!
- Anonyymi
Citroenit on sekundaluokan osista kolmannen luokan asentajien kasaamia romuja, jotka vaatii viikoittain ykkösluokan korjaamon palveluja että niillä pääsee sen pari päivää ajamaan ennen pajalle menoa. Toista automerkkiä ei ole jossa vikavalot loistaisi jo uudesta alkaen ja joka jättää tien päälle. Edes Opel ei ole niin huono kuin CitrRRRoääänn. Itse hairahdin kerran, toista kertaa ei tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931412
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330629Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,8624Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594