Koska markkinoilla ei ole vielä näihin päiviin asti ollut kunnollisia retki/mökki, pihasauna suihkuja omalla pumpulla ja sopivan matalalla jännitteellä. Joissa riittävän hyvä pumppu, letku, akun koko ja latausnopeus niin tein itse. Komponentteja, suihkupäitä, letkuja, pumppuja ja muuta on aina helposti saatavissa.
Pumppu tuottaa oikeaan suihkupäähän todellisen 5-10 litraa minuutti, letkun mitta yli 2metriä ja pumppaa kovalla paineella. Voi laittaa saunan lattialla isoon sankkoon jossa lämmintä vettä ja laskea päälle.
Huonoa että kaupat / ketjut ei valmistuta kunnollisilla teknisillä ominaisuuksillla vaan myyvät kiinalaisten itsensä määritteleviä leluja.
Suihkupää pumpulla, itsetehty.
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832