Tarvitsisin kolme päiväksi hampaat lainaan. Ostin jälkiuunileipää paketin niin olis tarve vahvoille hampaille.
Jos nyt perjantaina saisin lainaan niin viimeistään tiistaina saisit takaisin.
Lainaatko hampaita?
15
268
Vastaukset
- Anonyymi
Hae vesilaitokselta ni voit valkata sieltä käypäset..
- Anonyymi
Minä voin lahjoittaa sulle,mulla tosin 4 hammasta edessä ylhäällä on tekarit,mutta kestävät ja ovat hyvänä apuna .
- Anonyymi
Liota se leipä vedessä niin pehmenee, et tarvii hampaita
- Anonyymi
Hylättyjen ajokorttien huutokauppaa ei vieläkään vaikka katsastuksessa jäi pienestä kiinni.
- Anonyymi
Luulisi nykyajan laitteilla leivän saavan pieniksi ilman hampaitakin.
- Anonyymi
Vitsi mikä vitsi oli aloitus🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakata pitäs nui typerän aloituksen tekijä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten ei olis varmaan noita vähääkään hampaita😵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nui nui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsinä pidin ja sain monet makeat naurut kun ajattelin asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsinä pidin ja sain monet makeat naurut kun ajattelin asiaa
Minulla olisi 20 vuotta vanhat tekarit lipaston laatikossa jos joku tarttee 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla olisi 20 vuotta vanhat tekarit lipaston laatikossa jos joku tarttee 🤣🤣
Niin ja vielä että ei tartte palauttaa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja vielä että ei tartte palauttaa 🤣
En tarvii enää hampaita. Jälkiuunileivät jo homehtu. Jäivät syömättä kun ei ollut hampaita.
- Anonyymi
Kauan sitten oli sellaisiakin ährääjiä jotka pyysivät käymään puolestaan paskalla kun eivät itse ehdi, onneksi sellainen ei nykyaikana ennee onnistu.
- Anonyymi
Blenderiin ja pillillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407929Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313126Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3822198Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841760Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471583Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211421- 1001229
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181112