Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
Ensi viikolla tulen takaisin
Anonyymi-ap
20
1040
Vastaukset
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Sehän olis mukavaa☺️
- Anonyymi
Mille kirjaimelle meni?
- Anonyymi
J nainen
- Anonyymi
Sivullinen?
- Anonyymi
Noniin, kiva kuulla
- Anonyymi
Viikon vielä olen täällä päin.
- Anonyymi
Minne sitte
- Anonyymi
Mä oon tän päivän tuolla
- Anonyymi
No nyt mä oon täällä!
- Anonyymi
Et oo kun mä oon täällä toisaalla
- Anonyymi
Mäki oon täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäki oon täällä
Ai missä?
- Anonyymi
Pysy palstasetä loitolla vaan.
- Anonyymi
No tuu sää tänne. Mä oon jo täällä valmiiksi.
- Anonyymi
Täällä ja tuolla
- Anonyymi
- Anonyymi
Missä päin?
- Anonyymi
Mulle kävisi kumpi vaan. M♥️S
- AnonyymiUUSI
Sinne mieli halajaa, mutta nyt ei pääse. Liian kuuma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302756Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081807Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171790- 171404
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si711261- 241225
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431148Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?751105- 31998
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa91970